Hakutulokset

1. W

Tässä on maailman rumin koira!

Samaa mieltä.:heart:
  2. W

TUNNUSTUKSIA! Oletko esittänyt koskaan hienompaa/rikkaampaa kuin oikeasti olet?

En tykkää puhua rahasta enkä siten tykkää myöskään ajatella, että ihmiset olemuksestani arvelisivat lompakkoni leveyttä.
  3. W

Paljonko teillä on keskimäärin blogissa kävijöitä? Mikä on ennätys?

Menee vähän ohi aiheen, mutta onko teillä bloggaavia tuttuja? Painostavatko he teitä seuraamaan blogiaan? Minulla on muutamakin tällainen läheinen. Itse en lue oikeastaan minkäänlaisia blogeja, joten siksikin olisi hyvin harvinaista minun innostua seuraamaan niitä. Jonkin asteista mielen...
  4. W

Tässä on maailman rumin koira!

Höh, söpöhän tuo on. :O Olen minä rumempiakin pieniä koiria nähnyt, mutta se on johtunut lähinnä värityksestä. Silloinkin tosin olen tajunnut, ettei kyse ole yleisesti mistään "maailman rumimmista koirista" vaan ainoastaan makuasia.
  5. W

Paljonko teillä on keskimäärin blogissa kävijöitä? Mikä on ennätys?

Huh, teillähän käy kymmeniä ja joillakin satojakin kävijöitä. Mitä bloginne sitten käsittelevät? Itse en ole blogia koskaan tehnyt, mutta nuo useat mitä olen läheisilläni nähnyt, eivät ole lainkaan menestyneet. En tunne yhtäkään blogin pitäjää, jonka sivuilla kävisi yli 10 kävijää. Useimpien...
  6. W

Jos saisit yhden lelun, ja sinun pitäisi valita annatko sen sairaille lapsille vai omalle lapsellesi, kummalle antaisit?

Väittäisin niiden olevan aika vähässä, jotka moisessa tilanteessa lelun omalle lapselleen antaisivat.
  7. W

Rippilahja pojalle, aloittaisinko keräämään astiastoa?

Minä en kylläkään tarkoittanut astioiden olevan sopiva rippilahja tytöillekkään. Vastaukseni muoto johtui ihan tasan siitä, että aloittaja kertoi harkitsevansa kyseistä lahjaa pojalle. Sen tiedän, etten itse olisi tyttönäkään ilahtunut jostain astioista rippilahjana. Silloin siihen omaan kotiin...
  8. W

Jep, jep, kiva "yllätys" miehen koneella...

Ottaisin asian miehen kanssa puheeksi.
  9. W

Tietääkö joku mille taholle voisi tarjota kirjaansa julkaistavaksi?

Jokin elämänkertakirja vai? Meinaan tuosta "Vuosien kokemukset olisi nyt kirjoitettuna" tuli mieleen.
  10. W

Onko täällä naisia, jotka ovat leikkauttaneet pitkät hiuksensa lyhyiksi?

Sepä se. Omasta mielestäni minulla on leveä naama ja mietityttää korostaisiko lyhyt malli sitä leveyttä. Äitini sen sijaan oli aivan hämmästynyt, kun mainitsin tästä hänelle. "Eihän sinulla ole yhtään leveät kasvot! Mitä sinä oikein höpötät?". No toki hän on äitini ja mielipide siten ei ole...
  11. W

"Kylässa saa käydä ja hoitaa voin, mutta minä en kasvata!"

Itse olen törmännyt lähinnä näihin tapauksiin, joissa vanhemmat ovat kieltäneet perheen ulkopuolisia kasvattamasta heidän lapsiaan.
  12. W

Yllätysvierailu

Päästäisin sisään, mutta myönnän että harmittaisi silti kamalasti. En pidä yllätysvierailuista, koska tykkään olla hyvin vieraanvarainen aina vieraitani kohtaan eikä sellainen helposti onnistu jos vieraat tupsahtavat yllättäen. Aamupäivällä yllättäen yökylään tulevien vieraiden kohdalla...
  13. W

Miten toimisitte? (Vaitiolovelvollisuudesta asiaa)

Ei saa kertoa.
  14. W

Minullakaan ei ole sellaista.: / Sen verran harvoin olen kampaajalla käynyt ja joka kerta pettynyt, että olen sitten aina vaihtanut puljua.
  15. W

kuinka usein hiuksia voi värjyyttää ilman että ne kärsii siitä

Itse värjään aina reilun kuukauden välein ja hiukset pysyvät silti hyvinä. Enkä käytä mitään erityisiä hiuksia hoivaavia tököttejä.
  16. W

Sellanen tuli mieleen onko kukaan kampaajalla käynnin jälkeen alkanut itse pitämään lyhyitä hiuksiaan mallissa? Eli jos nyt pitkistä kävisin parturilla repäisemässä kivan lyhyen mallin ja sen jälkeen alkaisin itse leikkaamaan sitä kotona yrittäen pitää saman mallin, toimisikohan? Kovasti...
  17. W

Lähinnä tuo kysymys oletteko kohdanneet lesbottelua lyhythiuksisina kimposi tuosta tuttavani mielipiteestä, sekä tästä viestistä: En siis ihan heti usko, että naiset iskemään tulisivat. Lähinnä sen luulisi olevan sellaista haukkumista joko joiltakin heteronaisilta tai -miehiltä.
  18. W

Rippilahja pojalle, aloittaisinko keräämään astiastoa?

Riippuu pojasta, mutta noin yleismaallisesti pitäisin huonona lahjaideana teinipojalle.
  19. W

Oletteko kohdanneet lyhythiuksisina lesbottelua? Ainut läheiseni joka on hiusteni lyhentämistä vastaan perustelee mielipidettä tuolla, kun "sellainen on niin lesbotukka".
  20. W

Tämä ja Tämä ovat minun painajaisiani.:$ En tiedä miten yleistä tuo on, että hiukset eivät enää kasvaisivat tai ettei kampaaja kunnioittaisi yhtään asiakkaan toiveita.

Yhteistyössä