Jep, jep, kiva "yllätys" miehen koneella...

• Viestiketjun aloittaja p-ke-le!
  • Ensimmäinen viesti
p-ke-le!
Pakko avautua, mutta nyt minä(kin) löysin miehen tietokoneelta käyntejä paikoissa seksitreffit.fi ja iskuri.net ja joku kolmaskin deittisivusto, en tunnistanut nimeä, mut varmaan seksin hakuun sekin keskittyy.

Eikös toi seksitreffit oo lähinnä ammattilaisnaisille? Ja mun kans ollu ilman kortsua... Pää hajoaa s-na.

"Mimmi"
Minähän en miestäsi tunne enkä tiedä millainen heppu hän on, mutta voisiko olla kyseessä pelkkä uteliaisuus noita sivustoja ja niiden sisältämää aineistoa kohtaan? Mun täytyy myöntää että olen itsekin joissakin tollasissa käynyt katselemassa, ihan silkkaa uteliaisuutta ja näytimpä kerran myös äidilleni netin ihmeitä. :D Ja juu, mies tietää kanssa asiasta.

aa.pee.
Niin, no en tiiä kun itse aloitin kirjoittamaan osoiteriville yhtä kirjainta, niin selain antoi heti vaihtoehdoiksi tietty sivuja ja ne KAIKKI oli naisten ilmoituksia seksitreffeillä ja iskurilla otsikot esim. "tuu tänään panee". Ja kun ei asuta yhdessä, niin mistäs minä tiedän, mitä se puuhailee niinä iltoina kun ei olla yhdessä. Ehkä etsii sit noita yhden illan panoja netistä. Kuka normaali nainen tuollaiseen edes laittaa ilmoitusta tyyliin "panolle tänään?". :( :x

aa.pee.
En halua, kun ei hotsita todellakaan mennä kyseisille sivustoille ollenkaan. Ja vaikkei oliskaan profiilia niin ainakin mies on aktiivisesti naisten ilmoituksia siellä selannut. Vaikea kuvitella, että sitä kukaan tekisi turhaan ilman että edes kokeillakseen jonkun vastauksen pistäis. No, nyt täytyy sitten keskustella, mut eiköhän suhde ollu tässä. Etsiköön sen seksinsä ja naisensa sieltä s-treffeiltä sitten jatkossa.

"vieras"
Ei noilla lähtötiedoilla voi vielä hirveästi päätellä. Olen itsekin käynyt samantapaisilla sivuilla uteliaana vilkuilemassa törmäisikö vaikka tuttuihin. :D Laita se miehen koneenkäyttö vaikka tehoseurantaan.

Puhuisin miehen kanssa ja selvittäisin asian,miksi on käynyt vai onko pelkää uteliaisuutta.Mutta jos mies on tosiaan etsinyt seksiseuraa ,niin loppuisi meilläkin suhde siihen.

Viimeksi muokattu:
aa.pee.
Seurusteluvaiheessa, kuka sitä nyt kysyikään. Mun mielestä jos pitää oikein etsimällä etsiä panoseuraa muualta, niin ei ole suhteella tulevaisuutta... Ei tuore suhde sitä oikeuta, oikeastaan päin vastoin: jos jo alussakin vastailee/selalilee s-seurailmoituksia, niin mitenköhän sitten jatkossa.

Kuitenkin mies on vakuuttanut kuinka paljon haluaa mua, kuinka ihana olen yms. mutta ilmeisesti vaan nuo mahdollisuudet koukuttaa, että kuinka monelta sitä voisikaan saada. :(

Onneks selvis tässä vaiheessa, ettei tosiaan ehditty edetä mihinkään yhdessä asumiseen.

"vieras"
[QUOTE="Joo";24057353]miksi noi sivut olisi vain "ammattilaisnaisille"?? Ihme ajattelua..[/QUOTE]

Normaali nainen saa seksiä ihan mistä vain ilman, että tarvii erikseen mennä seksisivuille ilmoittelemaan.

• Tykkää
Reactions: NipaNeutroni
Voiko olla, että mies on selannut sivuja ennenkuin on tavannut sinut?

Rehellinen juttelu auttaa asiaan. Mutta jos on ollut muiden naisten kanssa seurustellessaan sinun kanssa, niin silloin varmasti parasta jättää koko mulkero...

paskaa
Jep, miehen mukaan ei oo sieltä seuraa hakenut sen jälkeen kun tapasi mut, kun sivut säilyvät niin kauan. En kylläkään usko, koska niissä sivuehdotuksissa ei tosiaan tullut mitään muuta kuin noita seksiseurasivuja. Luulis, että olis jo muutamassa kuukaudessa jotain muuta tullut tilalle jos ei olis siellä käynyt. :(

Yhteistyössä