Jos saisit yhden lelun, ja sinun pitäisi valita annatko sen sairaille lapsille vai omalle lapsellesi, kummalle antaisit?

• Viestiketjun aloittaja testi
  • Ensimmäinen viesti
alkoholi tuhoaa näköjään aivot
No jo on taas ihan älytön kysymys. Sairaille lapsille sairaalaan antaisin, mun omillani on niin paljon leluja että tuskin tuntuis missään.

"Murmeli"
Jos minun lapsellani olisi tämä nykyinen tilanne: Paljon leluja, niin antaisin sairaille.
Jos taas lapsellani ei olisi yhtään lelua ja olisi sellasta pitkään halunnut, niin kyllä oma lapsi olisi tärkeämpi :)

"vieras"
Aloituksessa ei kerrota onko omalla lapsella ennestään yhtään leluja.

Jos ei olisi, antaisin omalleni, jos olisi (niinkuin meillä nyt on) uusi lelu joutaisi sairaille lapsille.

"Kaisa"
Riippuu lelusta ja omien lasten lelutulanteesta. JOs annettaessa ehdotettaisiin otatko vai vienkö sairaalaan ni pitäd olla todella erikoinen lelu et ottaisin ite. Mut jos mulle vain annettas lelu joka ois ihan ok ni kyl mä sen lapsilleni ottaisin.

Mielenkiintoinen kysymys; sille jolle tietäisin/arvelisin olevan eniten käyttöä lelulle. Omilla lapsilla leluja on, mutta yleensä niitä nykyään on sairaalassakin, jos niille on käyttöä. Kaikkia leluja tuskin sairaalat pystyy ottamaan vastaankaan.

Yhteistyössä