Hakutulokset

1. C

Järkeä mennä suoraan työnhakijaksi ilman koulutusta?

Niinpä. Mä valmistun piakkoin pääasiassa sen takia, että 'pitää olla joku koulutus'. Hyvin olen kymmenen vuoden aikana saanut töitä lukio pohjalla ja osannut ne hommat ihan hyvin. Mutta koska se töiden haku on helpompaa sen tutkintolappusen kanssa käyn sen nyt sitten hakemassa, mutta...
  2. C

En usko, että suurin osa töistä hoituu yhtä hyvin ilman koulutusta, mutta on olemassa paljon töitä, joissa näin on. Muun muassa nuo mainitsemani, joista kyllä kaikkia saa ihan varmasti ilman koulutusta ja osaan ei edes ole mitään erillistä koulutusta vaan työpaikka kouluttaa tehtäviin. Nuo...
  3. C

Siivoojat, kaupankassat, useat opas hommat, myyntityö (puhelinmyynti, myyntiedustajat, kiinteistönvälitys). Paljon on semmoisia hommia, mitä voi päästä tekemään ilman mitään koulutusta, mutta niissäkin ilmoituksissa useasti toivotaan jotain tutkintoa, mutta paikan kyllä saa helposti ilmankin.
  4. C

Nautitko seksistä paljonkin 16-20 vuotiaana?

Eka kerta oli 18-vuotiaana ja ainoastaan yksi kumppani oli tuossa ikävälillä 18-20 ja ensimmäisten kertojen jälkeen seksi oli kyllä ihan hyvää. Nyt lapsen saamisen jälkeen se on vielä parempaa. Muutama kumppani lisää tullut sen ensimmäisen jälkeen.
  5. C

Miksi nainen saa jättää miehen, mutta mies ei saa jättää naista?

Parisuhteeseen kuuluu, että haluaa olla mieliksi puolisolleen. Olkoon se sitten seksiä, läheisyyttä, keskustelua, kotitöiden tasajakoa tai mitä tahansa mitä se puoliso tarvitsee. Aina tulee kausia että toista ei huvita, tai että on väsymystä tai stressiä tai muita ongelmia. Usein kaikki...
  6. C

Miksi nainen saa jättää miehen, mutta mies ei saa jättää naista?

En tarkkaan muista kuinka pitkä tauko seksissä oli synnytyksen jälkeen, oisko ollut jotain kuukauden luokkaa, siinä kohtaa oli paikat palautunut ja tuntui luontevalta. Kuitenkin imetyshormonit ainakin mulle aiheutti pahaa haluttomuutta, seksi ei vaan yhtään kiinnostanut. Siitäkin huolimatta...
  7. C

Laadukkaimmat talovalmistajat? Kivitaloa emme halua missään nimessä.

Meille on tulossa talo sellaiselta yritykseltä kuin GreenBuild, kannattaa tutustua. Greenbuild - Etusivu
  8. C

Miksi jotkut asuvat vielä yhdessä vaikka on avioeron harkinta-aika menossa?

Mun nähdäkseni avioerolla ja parisuhteen päättymisellä ei välttämättä ole mitään suoraa tekemistä keskenään. Toinen on juridinen toimi ja toinen määrittää sen mikä on puolisoiden keskinäisen suhteen tila. Kuten joku sanoi ihan hyvin voi hakea avioeroa ja silti jatkaa parisuhteessa tai...
  9. C

Yksin synnyttämään, en kestä!!!

Eiköhän kyse ole nimenomaan siitä, että se mies ei ole 'välttämätön' minkään asian tekemisen takia vaan paikalla olemisen. Ihmiset on hyvin erilaisia ja jotkut naiset ei halua, että mies on siellä 'häiritsemässä'. Toisille se on ihan sama onko paikalla vai ei. Ja sitten on niitä, joille on...
  10. C

Yksin synnyttämään, en kestä!!!

Kyllä se on ihan normaalikäytäntö, että mies on siellä huoneessa sen synnyttävän vaimonsa kanssa. Mun mielestä tuo kanttiinissa tai käytävällä odotus on vaan mielikuvaa amerikkalaisista sarjoista/elokuvista :) Kun synnytyssaliin pääsee, mies saa olla ja usein myös oletetaan että on sen...
  11. C

Vedinko turhasta herneet nenään?

Eipä tässä ollut kyse luvan kysymisestä normaalitilanteessa. Vaan siitä, että mies saa vapaasti (ihan lupia kyselemättä) valita haluaako elää vaimonsa ja lapsensa vai olut tölkin kanssa. Ihan yhtä lailla kun sillä miehellä on oikeus juoda, sillä vaimolla on oikeus olla asumatta juovan puolison...
  12. C

Miesten kriisit

Tätä asiaa olisi mies voinut miettiä ennen (uuden) perheen perustamista. Valitettavaa noissa tilanteissa on se, että ei ole olemassa oikein mitään mitä sinä voit asialle tehdä. 1.) Voit sopeutua siihen, että mies nyt vaan on tollainen mulkku. 2.) Voit nalkuttaa ja rähistä ja uhkailla erolla ja...
  13. C

Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

Tässä yksi syyskuinen odottaja myös, olen satunnaisesti käynyt täällä lukemassa, mutta en ole aiemmin kommentoinut. Meillä siis LA 22.9. toinen, kättäri ja poikalupaus Tuosta streptokokista, täällä pääkaupunkiseudulla sitä ei ainakaan automaattisesti testata. Esikoinen syntyi kättärillä...
  14. C

Millainen äiti sanoo, että 20-vuotiaan on korkea aika muuttaa kotoa???

Avain asemassa lienee se millainen asumisjärjestely on kyseessä. Vastuunkantoa voi lapsi opetella myös kotona asuen, mutta mun mielestä on vanhemmilta täysin vastuutonta antaa lapsen asua kotona ilmaiseksi ja mitään vaatimatta, koska kyllä sen lapsen pitäisi niitä elämän realiteetteja jo...
  15. C

Miksi et käyttänyt äitiyspakkauksen talvihaalaria vauvalle ekana talvena? (jos sen otit?)

Kyllä käytettiin. Mun mielestä haalari oli ihan nätti (2011-12 harmaa jääkarhu) ja just sopiva huhtikuussa syntyneelle vauvalle sitten seuraavana syksynä. Oli tosi kätevä, kun siinä oli ne tupla vetoketjut niin sai avattua kivasti esim. kaupassa. Ja ei toi kosteus ollut ongelma, kun ei lapsi...
  16. C

Tunnetko/tiedätkö ketään uskollista, joka EI ole koskaan pettänyt?

Itseni (nainen) tiedän varmuudella, että en ole koskaan pettänyt. Voin myös olla kohtuullisen varma, että en ikinä tulekaan pettämään. Parisuhteessa ollessani en osaa ihastua muihin ja ilman ihastumista en pysty harrastamaan seksiä. Miehestäni olen niin varma kuin toisesta ihmisestä voi olla...
  17. C

Miesten käsitykset

Nainen vastaa. 1. Päivähoidossa oleva lapsi sairastuu, kumpi jää kotiin? Se kumman työ joustaa paremmin. Tällä hetkellä äiti hoitaa lasta kotona, joten hoitaisi myös sairastuessa. 2. Lapsi sairastuu, kumpi vie hoitoon? Äiti hoitaa kotona, joten veisi myös lääkäriin. Jos molemmat...
  18. C

Päätösten aika, kirkossa vai maistraatissa. Saako kirkkohäät ilman mitään jeesuslöpinöitä?

Mä ymmärrän oikein hyvin miksi joku haluaa mennä kirkossa naimisiin vaikka pitää kirkon sanomaa 'höpinänä'. Kirkko mielletään vihkipaikaksi, siinä on oikeanlaista juhlallisuutta ja monelle ihmiselle se tuntuu häiltä. Mutta kuten todettua, ei ne vaihtoehdot rajoitu siihen tylsästi...
  19. C

Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

Mä kyllä näkisin, että koska mies koki tärkeäksi 'selvittää asiat Lissun kanssa', eli keskustella viesteillä, puhelimessa ja vielä kasvotusten (useasti!) on ihan selvää, että Lissu olisi ollut miehen ykkösvalinta tai ainakin valintaa olisi pitänyt pitkään harkita. Jos mies todella katuisi...
  20. C

Suututteko koskaan vauvalle?

Ihanaa kun joku vaahtoaa ilman, että edes lukee sitä alkuperäistä viestiä :D

Yhteistyössä