Hakutulokset

1. C

TissiG; Minkäkokoiset bosat sulla on,oletko tyytyväinen niihin vai haluaisitko pienemmät/suuremmat?

Ennen lapsia rinnat oli timmit C-D:t. Kyllä silloinkin välillä oli sitä mieltä, että saisivat olla hiukan pienemmät, mutta olivat myös tosi nätit ja yksi sellaisia osia kropassani, mistä todella pidin. Raskauskilojen ja imetysten jälkeen sit muutaman kupin isommat ja riippuvammat. Vaihtaisin...
  2. C

Oikeeta tietoa isäkuukaudesta

- Isä saa isyyspäivärahaa tai millä nimellä se kulkeekaan, mutta samaa tukea kuin isyyslomalla - Äiti saa työttömyystukea normaalisti (tai ainakin minä sain työmarkkinatukea omaehtoiseen opiskeluun). - Kotihoidon tukea ei saa kumpikaan. - Lapsilisän saa normaalisti.
  3. C

Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

Se on jotenkin niin huvittavaa millaisia 'todisteita' ihmiset kaivaa esiin sille, että jokin ei ole totta. Jos lukisit ne kaikki viestit, tietäisit, että Tinja oli nähnyt nimenomaan siellä Facebookissa kuvia Lissusta (mm. siitä korusta ja niistä lapsista), eli tiesi kyllä miltä Lissu näyttää...
  4. C

Kyllä se Tinjan kirjoitusten perusteella on se mies, joka on luovuttanut taistelun. Tinja oli täysin valmis yrittämään vielä pelastaa suhteensa, jos mies sitä todella haluaa (ja se halu olisi kyllä pitänyt osoittaa täydellisellä välien katkaisulla Lissuun ihan välittömästi, ei mitään hyvästejä...
  5. C

Taas sahattu linssiin treffikumppanin kanssa..

No en mä ainakaan jäisi katselemaan miestä, joka tapaamisen jälkeen jatkaa ns. haku päällä. Kaikki omat suhteeni on kyllä olleet ihan alusta asti täysillä mukana (ei siinä olisi muita oikein ehtinyt kattelemaankaan, kun yhdessä oltu melkein 24/7 siihen alkuun). Jos mä ihastun en mä edes osaa...
  6. C

Kyllä se yhdessä jatkaminen varmaan vaatisi sitä, että mies omistautuisi kokonaan vaimolle ja lapsilleen. 'Lissun' ikävöinnin pitäisi loppua välittömästi (jos ikävöisikin, ei se saisi ulospäin näkyä) ja miehen pitäisi tosiaan pystyä kunnolla tuomaan esille, että haluaa nimenomaan vain ja...
  7. C

Paljon voimia Tinjalle vaikeisiin ratkaisuihin elämässäsi :hug: Tällaisista ketjuista on paljon hyötyä ihmisille, jotka joutuvat samanlaisiin tilanteisiin itse, mutta eivät uskalla omaa tilannettaan (edes anonyymina) julkisesti puida. Valitettavasti ketjussa on noita oikeita...
  8. C

Älä Tinja välitä noista provon huutelijoista, tällä palastalla tuntuu olevan älytön tarve jonkun huutaa joka ketjuun provoa ja henkilökohtaisesti ärsyttää paljon enemmän ne jotka ei voi pitää näppejään erossa siitä näppikseltä vain kommentoidakseen joka väliin 'provo, provo!' kuin ne muutaman...
  9. C

On täysin mahdollista, että miehesi ottaa opikseen ja ei enää ikinä tee tuollaista. Ja valitettavasti on todennäköisempää, että tekee. Mä näkisin, että on hyvin karkeasti kolmenlaisia pettäjiä. Niitä jotka pettää aina, jotka ei vaan osaa olla yhden kanssa, kun tilaisuus tulee, siihen...
  10. C

Tuo on todella vaikea tilanne, missä olet nyt. Nuorempana olen ollut aivan ehdoton siitä, että jos mieheni pettäisi minua (ja lasken kyllä tuon mitä miehesi on tehnyt pettämiseksi, oli seksiä ollut tai ei) se olisi kerrasta poikki, ilman mitään selittely mahdollisuuksia. Kun lapsia on tullut...

Yhteistyössä