[QUOTE="pinkki";28771933]Periaatteessa olen ihan samaa mieltä. 5 lasta olen synnyttänyt, yhden kohdalla tiedettiin, että lapsi kuolee heti synnytyksen jälkeen. Kahden lapsen synnytyksessä mies ei ollut ollenkaan mukana, kolmen lapsen synnytyksessä oli osittain paikalla, mutta ei loppuvaiheessa, missä olisin eniten kaivannut miestä. Edelleen olen vähän katkera, mutta edelleen olemme yhdessä, en siis ole potkinut pellolle vain sen takia. Mutta kyllä se vieläkin mua harmittaa, nätisti sanottuna. En sitten tiedä harmittaako miestä... Ja lapset on kyllä ihan yhteistuumin haluttu, ei mun painostamana. Mies haluaisi vielä yhden, mutta minä en, kyllä nämä pienet rakkaat on tässä.[/QUOTE]
Miksi ihmeessä miehesi ei tullut mukaan edes siihen synnytykseen, missä tiesitte vauvan kuolevan? Eikö mies halunnut hyvästellä lastaan?
Minä jouduin myös synnyttämään kuolleen lapsen, ei tosin täysiaikaista mutta en olisi siitä yksin selvinnyt.
Miksi ihmeessä miehesi ei tullut mukaan edes siihen synnytykseen, missä tiesitte vauvan kuolevan? Eikö mies halunnut hyvästellä lastaan?
Minä jouduin myös synnyttämään kuolleen lapsen, ei tosin täysiaikaista mutta en olisi siitä yksin selvinnyt.