Hakutulokset

1. M

Mihin käytät Amexin pisteet? Itsellä tarkoitus ne kerätä ja muuta rahaks joskus

Mulla membership pisteitä 391.914 en ole perehtynyt sen paremmin mutta kuinka näitä muutetaan tai mikä rahallinen arvo se on? :barefoot: On siellä klikkaa ja käyttää pisteet tai lyhennä laskut pisteillä mutta en löydä tietoa mitä vaikka 1piste tekee
  2. M

Mä olen mestari ostamaan vaatteet lapsille ;-DDD

Zariza kun laitoi jopa linkin mun uuteen yritykseen tänne heti kun se oli perustettu :ROFLMAO:! Naurattaa hirveästi toisaalta ja toisaalta säälin tai en tiedä onko se sääli vai mikä tunne tämä on. Mulla vaan sellainen mielikuvitus kun kyseinen palstalainen istuu jossain pimeässä huonessa eikä...
  3. M

Niinpä mä be pistän ens vuodeks ei paniikkia kun en vitsi vaihtaa enää ja kuitenkin saivat muita ihanuuksia jotkut jopa oli hyvä päällä huh
  4. M

Housut sen malliset mutta kun ostin liian isot oli pakko melko kaulan asti ne laittaa ehkä siks yöpuvulta näyttää :ROFLMAO: https://www.stockmann.com/product/harem-housut/10159184649
  5. M

https://www.stockmann.com/product/split-a-line-dress-collegemekko/10150472709
  6. M

https://www.stockmann.com/product/pocket-sweatshirt-berlin-collegepaita/10150472632 Ei ne yöpukuja ole :barefoot:
  7. M

Kiitos kyllä mun vauva jo 2 vuotias apua :giggle: aika menee äkkiä kyllä! Hän osa jo pukeutua itse, puhuu kahdella kielellä apua tuntu ihan kuin just eilen synnytin :LOL:
  8. M

Ko Zarizalla kun ei muuta tekemistä ole mitäs sille voin :geek:! Hän ei osa edes hakusanalla Keepall hakea. Zazira halua kaikille vaan todistaa omia ufo juttuja kuinka mä omistan feikit :sleep: kerro jo jotain hänestä. Tänne hän vitsi kirjoittaa vaikka ja mitä ja kun pistin sille mun puh nro ei...
  9. M

Menee LV sinulle tsiisus sun kanssa elät palstalla 24/7 mutta hei en vitsi sulle enempää vastata trolli mikä trolli
  10. M

Mun ihanuus :rolleyes: nyt sarjaa done keltainen
  11. M

No ei haita voi myöhemmin käyttää mutta kun ko setti oli tarkoitettu juuri ulkoilun
  12. M

Ei mun tarvinnut kanta mitään
  13. M

Ei ne yöpuvut ole lasku kangasta hyvä nyt käyttää ulkoiluun. GuGu haalari oli kans niin iso että pakko muutama vuotta odottaa näköjään :ROFLMAO: Gantit ja Kenzo ym mitä eka ja tokalle tytöille ostin ihan bueno kun he käyttää samat koot kuin itsekin pikkasen helpompi :notworthy:
  14. M

Chanel on kuin pikkumyy :X3:
  15. M

eilen menin merkkivaatteita ostamaan lapsille tekijän kanssa ja yllätys yllätys kun eka setti kokeilin pamahdin nauruun heti, Chanelille ylipitkän mekon sain :ROFLMAO: olen niin hyvä tekemään ostokset aina mutta tohon Papuun rakastuin, piristävä oranssi, tietysti myös hemmottelin itseni :giggle...
  16. M

Minulla hirveä shokkitila, melkein kuolin, pahoinpitely ;-(

Voin paremmin tai kipeä olen mutta henkisesti ok, en jaksa ajatella koko asiaa nyt vaan pesäpallomaila valmiina autossa. Eilen mun tekijät hommasivat hyvän mailan minulle ja auto korjaukseen. Olisin pärjännyt senkin ukon kanssa jos hän ei pistänyt heti ekaks kaksi kättä poikki, toiseen käteen...
  17. M

Mä soitin äsken poliisille! Ette usko mutta mua pelottaa, kun mun äiti asuu siellä ja hän uhkaili monesti mun äidille, kerroin poliisille haluan että vievät rikosilmoituksen pois vaikka he oli eri mieltä, kerroin että tiedän tuskin Suomessa tollaiset mitään saa mutta hänestä tulee vielä...
  18. M

Rikosilmoitus tehty heti vaikka hän karkasi paikalta. Onneks joku poika tuntenut hänet ja myös hänen auton, ymmärsin että joko tutkittavaksi tai tutkivangittavaksi laitetaan ettei jää noin, en paljon ymmärtänyt shokkitilassa eilen

Yhteistyössä