Mihin käytät Amexin pisteet? Itsellä tarkoitus ne kerätä ja muuta rahaks joskus

Mulla membership pisteitä 391.914 en ole perehtynyt sen paremmin mutta kuinka näitä muutetaan tai mikä rahallinen arvo se on? :barefoot: On siellä klikkaa ja käyttää pisteet tai lyhennä laskut pisteillä mutta en löydä tietoa mitä vaikka 1piste tekee
 
vierailija
Mulla membership pisteitä 391.914 en ole perehtynyt sen paremmin mutta kuinka näitä muutetaan tai mikä rahallinen arvo se on? :barefoot: On siellä klikkaa ja käyttää pisteet tai lyhennä laskut pisteillä mutta en löydä tietoa mitä vaikka 1piste tekee
Kyllä se siellä lukee, jos lukea osaat. Tyhmää tulla kyselemään tänne asoita, mitä voi itse selvittää minuutissa.
 
vierailija
Vaikuttaa ihan mystiseltä tuo pistejärjestelmä, en tiedä mihin sivustoihin muut täällä viittaavat, että löytyy helposti. Pisteiden ”arvo” riippuu siitä mihin ne käyttää. Matkan buukkaaminen taitaa olla kannattavampaa kuin rahaksi vaihto (laskusta vähennys). Yleensä blogeissa taidetaan eniten promota luokan parannusta lennettäessä.
 
vierailija
Vaikea käsittää että tämä avuton ihminen, joka ei löydä netistä mitään tietoja mihon milloinkin etsimiinsä kysymyksiin, pyörittää jotain yritystoimintaa miten voi pärjätä...?
 

Yhteistyössä