Hakutulokset

1. kultakimpale

Ärsyttää ne äidit (ja isätkin) jotka julistaa suureen ääneen että hedelmöityshoidot tulisi kieltää

Että mut saa tällaiset ketjut niin vihaiseksi!! Meillä on älyttömän rakas tytär joka on saanut alkunsa hoitojen kautta. Ja ajatelkaa, en edes häpeä tunnustaa sitä. Jos joidenkin älyttömien "aikuisten" mielestä hoitojen avulla saadut lapset on tekoihmisiä niin sitten on. Tekoihmisiä ovat he...
  2. kultakimpale

Mukavaa päivää kaikille!

Minä lähden nyt töihin katsomaan mitä ihanat eskarilaiseni tänään keksii :)
  3. kultakimpale

DANCE, katsotko?

KIITOS!!! Joko en löytänyt tai sitten ei jostain syystä ollut siellä kun itse etsiskelin
  4. kultakimpale

DANCE, katsotko?

Voi höh!!
  5. kultakimpale

DANCE, katsotko?

Miks mä en löytänyt sitä? Löysin vaan pätkiä koe-esiintymisistä...
  6. kultakimpale

DANCE, katsotko?

Harmittaa, kun jäi katsomatta kun ei oltu siihen aikaan kotosalla. |O Mahtaakohan tulla nettiin??
  7. kultakimpale

apua tytön nimen keksimisessä

Helka Anna A..... Helka Siiri A..... Helka Iina A..... Helka Elli A..... Helka Saara A..... Helka Lilja A..... Helka Mari A...... Helka Sini A..... Helka Tuuli A...... Helka Viivi A......
  8. kultakimpale

Onko vielä perheitä/talouksia, joissa kukaan ei käytä säännöllistä lääkitystä?

Meidän perheessä kenelläkään ei ole säännöllistä lääkitystä, kausiluonteista kylläkin.
  9. kultakimpale

Keräätkö kaverilistan täällä ?

En tiedä kumpaan kohtaan pallon laittaisin. En varsinaisesti kaverilistaa kerää mutta jos joku kaveripyynnön laittaa niin kyllä sen hyväksyn. En ajatellut alkaa kaveripyyntöjä hullun lailla lähettämään (poikkeus vahvistaa säännön ;) ) mutta en kaveripyynnöistä kieltäydykään.
  10. kultakimpale

Paljonko maksaisitte itse tehdystä barbimekosta?

Ihania nuo Keittiönoidan tekemät mekot!:heart:
  11. kultakimpale

Lyhty sytytetty tuikkimaan alkavalle syksylle

Nyt on meilläkin parvekkeella kynttilä lyhdyssä palamassa. Se on syksy nyt...
  12. kultakimpale

Lyhty sytytetty tuikkimaan alkavalle syksylle

Juuri mietin, että joko vois laittaa parvekkeelle lyhtyyn kynttilän. Hämäriä alkaa jo illat olemaan....
  13. kultakimpale

Paljonko maksaisitte itse tehdystä barbimekosta?

Huutonetissä näkyy olevan osta heti hintana 3,50 barbin juhlamekkoja + postarit päälle. 3-4€ voisin itse maksaa.
  14. kultakimpale

Mitä lasissa?

Pepsi Maxia
  15. kultakimpale

mitäs teillä tapahtuu juuri nyt?

Mies vielä hetken aikaa töissä, tyttö katselee dvd:tä. Yhdessä odotellaan, että saadaan pannari pois uunista ja päästään herkuttelemaan :)
  16. kultakimpale

Yllätys tytön balettitunnilla...

Mielestäni ei kenenkään ollut pakko aloitusta aukaista jos kerta asia ei kiinnosta. Mutta niinhän se on, että aina en voi kaikille olla mieliksi. :snotty:
  17. kultakimpale

Kuinkas moni

En ole kertaakaan painanut ja tuskin painankaan. En tykkää plussan ja FB:n yhdistymisestä :/
  18. kultakimpale

Ja erilaisten aloitusten tekeminen tällä palstalla oli kiellettyä, niinkö?
  19. kultakimpale

Puhui ihanan sekaisesti suomea, englantia ja elekieltä. Hyvin tuntui lapset tajuavan.

Yhteistyössä