mitäs teillä tapahtuu juuri nyt?

mie nuokun kuumeisena battery kädessä ja tutustun uudistuneeseen palstaan , mies nukkuu ennenyövuoroa ja taapero tanssii verkkarit päässä.. sai cd-soittimen päälle, aloin ihmetellä kun yhtäkkiä HIM:n wings of butterfly alkoi soimaan selän takana :LOL:

Non compos mentis
Laiskottelen ja pakoilen koulutehtävääni. Mulla äärimmäinen putoamiskammo ja pesin parvekelaseja mieluummin kuin kirjoitin esseetä. Lapset tulivat kaverilta äsken, söivät ja saivat nyt luvan katsoa telkkua. Minä istun tässä, kuuntelen nyyhkybiisejä, itken ja juon (Pepsi Max oli tarjouksessa).

"tiffendaalen"
Likka nukkuu, kun on pikkasen pipi. Mies lähti koiran kanssa kaataa puuta anoppilaan. Ja minä syön sipsiä, juon lime limpparia ja istun koneella.. ai niin ja välillä yritän pakata tavaroita kun muutetaan uuteen kotiin :D

Aluksi oli tarkoitus viedä likka hoitoon ja lähtea juhlimaan miehen syntymäpäivää, mutta likka kipeä, niin katsotaan illalla sitten yhdessä leffaa..ja syödään lisää sipsiä ja juodaan lime limpparia :D ihanaa lauantai-iltaa kaikille :D

Minkä ikäiset lapset menee tähän aikaan nukkumaan?

Meillä kersat tossa möllöttää, eli vauva katsoo kun sisko leikkii. Itse ajattelin syödä kun mies just teki ruokaa. Sivusilmällä ollut taas tutustuminen palstaan meneillään..

Suzyanne
Mies on reissussa remontoimassa mökkiä, taapero katsoo Teletappeja tuossa vieressä, ja äiti palstailee sekä syö Turkinpippureita. =)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"pikkupiika"
Mies maalaa taloa,vanhin lapsi kaverilla,loput neljä lasta pihalla touhuaa ja tonkii pihaa. Minä tulin käymään tässä kavikupposen kanssa,tuolta pyykinpesun,silityksen ja muun touhun keskeltä.

Vauva öhisee mun vieressä, oli äsken tissillä. Mies makaa sohvalla ja puhuu puhelimessa tytön kanssa joka on ollut melkein koko päivän puistossa kahden veljensä mukana. Selvittää neidille millon pitää tulla kotiin ( eli mä saan soittaa kohta perään kun ei muista kuitenkaan) . 4v vonkuu miehen vieressä että haluaa kanssa leikkipuistoon. 2v leikkii junalla ja teini on lähdössä kalaan. Mä lähden kohta kokkailemaan iltapalaa ja sit lenkitän koirat.
Ystävä lähti kyläilemästä hetki sitten.

Viimeksi muokattu:
Tytöt tulivat juuri ulkoa missä olivat päivästä puolet.Alkavat katsomaan leffaa karkkien ja sipsien kera.Mies kalassa ja minä suunnittelen ruhoni siirtämistä sohvalle hömppäkirjan ja karkkieni kanssa:p jos vaikka saunan laittaisi lämpeämään...

Yhteistyössä