Hakutulokset

1. kultakimpale

Yllätys tytön balettitunnilla...

No siinä mielessä, se oli suurin kun sitä ei etukäteen ollut tiedossa. Se, että oli miespuolinen ope oli kuitenkin ehkä yllättävin. Jotenkin sen vaan ajattelee, että olisi naisope niinkuin edellisenäkin vuonna.
  2. kultakimpale

Yllätys tytön balettitunnilla...

Tytöllä alkoi tänään kesätauon jälkeen suuresti odotettu satubaletti. Alkoi muutosten saattelemana.... Ensin vaihtui paikka, sitten pariinkin otteeseen kellonaika ja tänään suurimpana yllätyksenä opettaja. Balettitunnille mentäessä oli meitä vastassa tummaihoinen mies joka osoittautui...
  3. kultakimpale

Tylsää!!

ja väsyttääkin mutta ei vielä voi mennä nukkuun:snotty: Nyt jotain piristystä... vaikka kyselyjä tai jotain:xmas:
  4. kultakimpale

Kuvittelenko vain vai onko palsta hiljentynyt?

Hiljaista on......
  5. kultakimpale

noh, laitetaan nyt kaikesta huolimatta perjantain perinteinen G eli : mitäpä yllä/lasissa/lautasella

Päällä mustat pikkarit, tumman harmaat rintsikat ja musta pitkä tunika. Lasiin ajattelin ihan kohta Pepsi Maxia, lautasta ei ole mutta tässä vieressä on Makuunista haettu irtokarkkipussi :D
  6. kultakimpale

minkä ikäinen on teidän mielestä liian vanha haalareihin?

Meillä on käytössä sekä haalari, että kaksiosainen. Niin talveksi kuin välikaudeksikin. Tytöllä ikää 4,5v. Itse työskentelen koulunpuolella eskarissa ja suurimmalla osalla on vielä haalari talvella käytössä. Syksyllä keväällä kaksiosainen suositumpi. Liki Tampereella työskentelen.
  7. kultakimpale

Huomenna alkaa taas tytön rakas harrastus

Toinen vuosi pikku ballerinana alkaa. Juuri kokeiltiin uutta balettipukua :) Kännykästä kamera hajoomassa joten kuvat ihan surkeita :ashamed:
  8. kultakimpale

olen niin onnellinen ja jännittynyt

Oi, Ihanaa!! Oikein mukavaa matkaa sinulle ja ihanaa yhteistä aikaa:heart:
  9. kultakimpale

Nyt se on sitten totta :) Työsopimus on tehty ja ens tiistaina töihin.

Suuret onnittelut vieläkin:hug: Kaikki selviää juuri silloin kun on oikea aika ja sulla se on nyt:heart: Itse varmaan vasta keväällä tajuan, että nyt ei enää tarvi murehtia seuraavaa syksyä vaan mulla on viimeinkin vakituinen paikka :)
  10. kultakimpale

Kiva, kun tulit kaveriksi vaikkei tää mikään FB olekaan :)

Kiva, kun tulit kaveriksi vaikkei tää mikään FB olekaan :)
  11. kultakimpale

Että olen iloinen kun pääsen huomenna töihin!

Kaksi viikkoa ehdittiin päikyssä ja töissä 9vko:n loman jälkeen olemaan ja sitten sairastuttiin. Toivottavasti nyt pysytään jonkin aikaa terveenä. :)
  12. kultakimpale

Ostin herkkuja itselle tänään ja nautin elokuvista ja herkuista nyt:P

Mukavaa ja herkullista elokuvailtaa! :)
  13. kultakimpale

Voisko joku kertoa mulle..

Mä hain ihan netistä. Laitoin hakusanaksi haluamani kuvan "nimen" ja valkkasin tulevista kuvista. Kuva ei saa olla iso.
  14. kultakimpale

Toivottavasti saan :) Tyttö on yhtä iloinen kun pääsee päikkyyn kavereita näkeen. Eilen aamulla istui eteisen lattialla kengät jalassa ja oli niin kovasti lähdössä päiväkotiin. Ikävä kavereita
  15. kultakimpale

Ja vieläkin olen iloinen :D
  16. kultakimpale

Tyttö ollut sunnuntaista alkaen kuumeessa ja tänään oli kuumeeton päivä. YES! Huomenna päästään sitten päikkyyn ja töihin. Työkaveritkin oli iloisia kun kuuli, että huomenna palailen. On kuulemma ollut aikamoista hulabaloota alkuviikko.. Kyllä tämä neljä päivää neljän seinän sisällä jo...
  17. kultakimpale

Nolottaa.. *vähän sellanen turhake avaus

Eiköhän tuo viraston tätsy tajunnut, että olet sairaana. Jospa tätsy oli pöpökammoinen ja nopea laskemaan luurin alas, että ei ehtinyt sun loppuääntelyjä kuulemaan. Reippaana omana itsenäsi menet vaan tapaamiseen etkä yhtään nolostele. Ei kukaan ole aina parhaimmassa kunnossaan :hug:
  18. kultakimpale

Ko-ko-ko-koukuttavaaaaaaa!!

Mä söin äsken kasan näkkäreitä margariinilla ja juustolla. Hapankorput on kyllä koukuttavia :)
  19. kultakimpale

Joko on pitkä kaverilista profiilissa?

Kaksi kaveripyyntöä oli tullut :D Nyt en enää nyhvää yksinäni ;)

Yhteistyössä