Nyt se on sitten totta :) Työsopimus on tehty ja ens tiistaina töihin.

Ensin olin ihan jo epäuskoinen voiko näin käydä, että saan samalta paikkakunnalta töitä ( asumme kunnassa ) ja moni täältä käy lähikaupungeissa töissä kuten miehenikin ja meidän pian 3 vuotta täyttävä kuopus menee mun ystäväni luokse hoitoon joka yksit.pph ja asuu tuossa 100m päässä.
Meidän 5-vuotias tyttönen menee uuteen vastavalmistueeseen tarhaan joka mun työpaikan vieressä. Ja kaiken lisäksi siellä ryhmässä on eräs hoitajista meidän hyvä tuttu jonka meidän neitikin tuntee.

Ja työstä mä saan enemmän palkkaa tunnissa kun missään aikaisemmassa työpaikassani sen lisäksi on plussaa että viikossa olen töissä vain kolme päivää, joten mulle jää viikossa pari päivää lapsien kanssa olemiseen.

Ja työ on rennompaa kuin esimerkiksi aikaisemmassa työpaikassa jossa tahti oli eläimellinen.
Töitä on nyt ainakin vuodeksi eteenpäin.
Työ voi jatkua vielä senkin jälkeen kun se jonka paikalla olen on vanhempi nainen ja on nyt sairaslomalla ja koittaa päästä eläkkeelle.

Jos joku muistaa että pidän täällä rukouspyyntöketjua ja olen kovasti rukoillut että Taivaan Isä johdattaisi mulle työpaikan 10 kotona vietetyn vuoden jälkeen.
Hän todellakin teki sen. Ihmeellistä:heart:

Jännittävää:D

Suuret onnittelut vieläkin:hug: Kaikki selviää juuri silloin kun on oikea aika ja sulla se on nyt:heart:

Itse varmaan vasta keväällä tajuan, että nyt ei enää tarvi murehtia seuraavaa syksyä vaan mulla on viimeinkin vakituinen paikka :)

"Anneli"
Onnea ja myötäiloa puolestasi!!!
itselläni 12 vuotta kotiäitiyttä ja pari viikkoa työnhakua takana.Kahteen olen jo päässyt haastatteluun ja loistavasti menneet.
Aika jännää näiden vuosien jälkeen kipitellä haastatteluihin,mutta ihan suurempia jännittämättä menneet hyvin.

[QUOTE="Anneli";21898955]Onnea ja myötäiloa puolestasi!!!
itselläni 12 vuotta kotiäitiyttä ja pari viikkoa työnhakua takana.Kahteen olen jo päässyt haastatteluun ja loistavasti menneet.
Aika jännää näiden vuosien jälkeen kipitellä haastatteluihin,mutta ihan suurempia jännittämättä menneet hyvin.[/QUOTE]

Kiitos kaunis, onnea matkaan..se on jännittävää odotella vastauksia:wave:

"Rebekka"
Onnea työpaikasta!

Minäkin olen rukouksien voimalla kovasti töitä toivonut ja sitten ihan ihmeellisellä johdatuksella niitä sain oikein kaksin kappalein :) Pian alkaa pesti elämäni ensimmäisessä vakipaikassa ja voi vaan hämmästellä miten Jumalalla on kaikki langat käsissään ja kuulee nää meidän toiveet. Lapselle järjestyi kiva hoitopaikka ja nyt täytyy vaan toivoa että uusi työpaikkakin olis kiva. Jännittää...

[QUOTE="Rebekka";21902142]Onnea työpaikasta!

Minäkin olen rukouksien voimalla kovasti töitä toivonut ja sitten ihan ihmeellisellä johdatuksella niitä sain oikein kaksin kappalein :) Pian alkaa pesti elämäni ensimmäisessä vakipaikassa ja voi vaan hämmästellä miten Jumalalla on kaikki langat käsissään ja kuulee nää meidän toiveet. Lapselle järjestyi kiva hoitopaikka ja nyt täytyy vaan toivoa että uusi työpaikkakin olis kiva. Jännittää...[/QUOTE]

:heart:
Meillä on sitten kummallakin jännittävät päivät edessä kun työ alkaa.
Kaikkea hyvää sinulle ja siu siu:wave:

Yhteistyössä