DANCE, katsotko?

IhanaValo
Ulkomaista versiota seurasin miekin, mut en tiiä tuosta suomalaisesta..ne tuppaa olemaan huonoja versioita. Sen lisäksi ahistaa miten tuo Dance lausutaan, esim. siinä mainoksessa..:ashamed:

No todellakin aion:) Nettiennakko oli ainakin hyvä ja korkeatasoista kisaa näyttäis olevan tulossa. Tanssiohjelmia on aina kiva katsoa, kun itsekin oon monta vuotta harrastanut. Niissä ei sitä paitsi pärjää jos ei ihan tosissaan osaa:)

"Oops"
Todella hyvä ohjelma! Ei jäänyt liikaa toistamaan samoja kohtauksia tai itsekään, päästiin HETI alussa asiaan eli katsomaan tanssisuorituksia jotka yllätti kyllä positiivisesti tasollaan!! Jee!!

Se, kuka sai Markon itkemään, näytti häiritsevästi siltä Sinkkuelämään homotyypiltä, Charlotten kaverilta :D ei ollut NIIIIIN hyvä.

"viivi"
TYkkäsin todella paljon ja ihan varmasti katson ensiviikollakin. Tosin olisi voinut olla pidempikin jakso ettei olisi tarvinut katkaista jokaista esitystä kesken ja samoin koreografiaosuutta ois ollu kans kiva nähdä. Siinä kun ei niinkään ratkaise lopputulos vaan paljon paljon kertoo myös harjoitukset. Olen tanssinut 15 vuotta (ja jatkan edelleen) ja erilaisten kilapilujen ja projektien kokemuksella olen ilahtunut loistavasta tasosta.

...
[QUOTE="Oops";21919797]Todella hyvä ohjelma! Ei jäänyt liikaa toistamaan samoja kohtauksia tai itsekään, päästiin HETI alussa asiaan eli katsomaan tanssisuorituksia jotka yllätti kyllä positiivisesti tasollaan!! Jee!!

Se, kuka sai Markon itkemään, näytti häiritsevästi siltä Sinkkuelämään homotyypiltä, Charlotten kaverilta :D ei ollut NIIIIIN hyvä.[/QUOTE]

no mä mietinkin, että keneltä se näyttää...nyt sain vastauksen.

paljonhan tuossa merkkaa myös presenssi ja karisma, jota on telkkarin välityksellä vaikea arvioida. kyllä multa poru tuli, kun katselin sen markun tanssia. siinä oli sydän mukana, vaikka tekniikka ei ehkä ollut ihan niin huippuunsa hiottu kuin parilla muulla siinä ohjelmassa. ja joo, oon raskaana, joten ehkä sekin edesauttoi itkua, heh.

Yhteistyössä