Onko täällä lisäkseni muita "ulkopuolisia"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulkopuolinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ulkopuolinen

Vieras
Roikkuuko täällä muitakin ei-äitejä taustalla? Aivan hassuahan tämä on, mutta pidän kaksplussan keskustelupalstasta kovasti. Eksyin joskus vahingossa tänne ja jäin koukkuun. Maanläheisiä aiheita laidasta laitaan ja vilkasta keskustelua. Jos joku osaisi suositella jotain muuta yhtä hyvää forumia, niin olisin hyvilläni. Suomi24 liian hälyinen ja kaipaisin juuri naisten arkea koskevaa palstaa.

:wave:
Mä oon oikeesti lopettanut palstailun :whistle:

Tää on oikeesti tosi kuvottava paikka. Mä en tykkää, ettei ihmiset saa olla sellaisia kuin ovat. Mä olen omasta mielestäni ihan hyvä äiti ja teen joitain asioita tietyllä tavoin. Mun mielestä kenenkään ei kuitenkaan tarvitse tehdä niinkuin minä. Mun mielestä on tosi avartavaa lukea muiden tavoista toimia ja on hurjan hienoa, että voin sitten kysyä tarkemmin, jos löytyy jotain sellaista, mikä tuntuu meillekin sopivalta. Mutta täällä ei päde minkään maailman käyttäytymissäännöt. Tuputetaan omia ajatuksia muille kiveenhakattuina totuuksina ja tuomitaan toisin tekevät huonoiksi ihmisiksi ja äideiksi. Mulla tuli mitta täyteen ja päätin etsiä itselleni sopivampaa keskustelupalstaa ja olen sen periaatteessa löytänytkin =)

Käyn täällä kuitenkin kurkkimassa siskoni, ja muutaman muunkin kirjoituksia, sillä tiellä olen nytkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:

Mulla tuli mitta täyteen ja päätin etsiä itselleni sopivampaa keskustelupalstaa ja olen sen periaatteessa löytänytkin =)

Käyn täällä kuitenkin kurkkimassa siskoni, ja muutaman muunkin kirjoituksia, sillä tiellä olen nytkin =)

Hei, mikä tuo keskustelupalsta on?:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:

Mulla tuli mitta täyteen ja päätin etsiä itselleni sopivampaa keskustelupalstaa ja olen sen periaatteessa löytänytkin =)

Hei, mikä tuo keskustelupalsta on?:)

Sellanen, mikä vaatii kirjautumisen ;)

Mä en kuuna päivän tule sen foorumin nimeä mainitsemaan tällä tunkiolla. Kohderyhmänsä löytää sinne varmasti jotain kautta muutenkin.

Yhteistyössä