Paljonko maksaisitte itse tehdystä barbimekosta?

• Viestiketjun aloittaja k
  • Ensimmäinen viesti
k
Ystävä niitä tekee, mutten tiedä, minkä verran niistä pitäisi hänelle maksaa. Kankaisiin hänelle ei kuulemma mene rahaa, kun on jotain jämiä aiemmista ompeluista. Juhlamekkoja ovat.

Voi kun sanoisi jonkun hinnan, niin ei tarttisi itse pähkäillä.

ap
No en mä kai sitten liian vähää ainakaan ollut ajatellut maksaa. Itse kun mietin, että kehtaanko vaan vitosen per mekko antaa. Kai niitten tekemiseen aikaa kuitenkin menee? Vai mitä luulette?

Keittiönoita
Onko ystäväsi pyytänyt sua maksamaan niistä? Mä olen tehnyt mm tällaiset

ja lahjoittanut ne pois, koska ei niistä kuitenkaan voisi pyytää lähellekään sitä, että niistä saisi tekemälleen työlle jotain korvausta. Aikaa kun tollasten nysväämiseen menee. Voisitko rahan sijasta ottaa vaikka ystäväsi lapset joku kerta teille hoitoon muutamaksi tunniksi tai korvata jollain muulla tavalla kuin rahalla?

mä oon tehnyt myyntiin ja hinta on 5e. Siinä ei tuu paljon tekopalkkaa ja esim nauhat, kukat ja vastaavat maksaa. Euron hintaan annetaan koristeetkin ilmaiseksi. Ruusun hinta on jopa 60senttiä...

Euron hintaan olisi yksinkertainen koristeeton barbin puolihame...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21914234:
Onko ystäväsi pyytänyt sua maksamaan niistä? Mä olen tehnyt mm tällaiset

ja lahjoittanut ne pois, koska ei niistä kuitenkaan voisi pyytää lähellekään sitä, että niistä saisi tekemälleen työlle jotain korvausta. Aikaa kun tollasten nysväämiseen menee. Voisitko rahan sijasta ottaa vaikka ystäväsi lapset joku kerta teille hoitoon muutamaksi tunniksi tai korvata jollain muulla tavalla kuin rahalla?
En mä kehtaa ilmaiseksi ottaa. Enkä oikein keksi vastapalvelusta heti...

Keittiönoita
[QUOTE="aaa";21914263]Keittiönoita, tosi kauniita!! :eek: Osaisimpa itsekin....![/QUOTE]
Kiitos :) Tykkään nysvätä jotain pientä telkkaria katsellessa. Ja Barbien vaatteet on siihen tarkoitukseen erinomaisia.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21914306:
Kiitos :) Tykkään nysvätä jotain pientä telkkaria katsellessa. Ja Barbien vaatteet on siihen tarkoitukseen erinomaisia.
Käsinkö ne ompelet vai miten niitä voi nysvätä telkkaria katsellessa? Eikös noita pidä aika tarkkaan tiirata ommellessa? Taitaa jäädä kuunteluksi se telkkarin seuraaminen. Tai sitten olet superompelija :)

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";21914319]Käsinkö ne ompelet vai miten niitä voi nysvätä telkkaria katsellessa? Eikös noita pidä aika tarkkaan tiirata ommellessa? Taitaa jäädä kuunteluksi se telkkarin seuraaminen. Tai sitten olet superompelija :)[/QUOTE]
Kellohelmat huolittelen konella, muu on käsityötä. Ja joo, teen noita silloin, kun telkkarissa on uutiset, ajankohtaisohjelma tms, jossa pääasiassa riittää kuunteleminen. Jos pitää ohjelmaa katsoakin, otan puikot ja lankaa käteen ja neulon.

Yhteistyössä