Hakutulokset

1. T

tatuoinneista tietävät...

kysy suoraan tekijältä mitä väreissä on :) sen pitäs tietää ja osata kertoa.
  2. T

Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

voi olla kummi vaikka ei kuuluis kirkkoon, mutta ei sa kummitodistusta. esikoisella on kummina hlö joka ei kuulu. pappi ei jupissu vastaan mutta sano että mitään merkintää tästä kummista ei tule mihinkään.
  3. T

Mitä voi tehdä, kun naapurin koira herättää haukunnallaan aamulla klo 6 ok-talossa?

reilusti naamatusten kertoon että koiran haukkiminen häiritte. meillä on 3 koiraa ulkokoirina ja kyllähän nuista ääntä lähtee. varsinki ku vieressä on pelto missä on poroja,kettuja,jäniksiä yms mitä milloinki joita haukkuvat tuli uutena tietona että taajamassa koiran pito ulkona on...
  4. T

täällä sairastupaillaan, vanhempi poika on kipeännä. angiinaa luultavasti. nieluviljelyn tulokset ei ole tullu viellä. puoliltapäivin sai soitella tuloksia. hurjalta tuntuu että 19+2 nyt 20 viikko mulle siis puoliväli :D 17 pvä on rakenne ultra eli pariviikkoa viellä. kääks! meinataan kysyä...
  5. T

Onko kukaan ollut muistotilaisuudessa, jossa on tarjottu

vanha setän muistotilaisuuessa oli konjakit kahvin päälle. hänen toiveensa.
  6. T

G:Raskausviikot ja olo?

RV 19+1 tänhään olo ollu aivan kauhea. vetämätön ja tosi väsyny hmm uupunu? muutoin olot ihan hyvät
  7. T

nyt meni ohi kellä kutisi jalat ja maha! meneppä pikasesti hepatoosi kokeet maksa ja sappi arvot. pitää olla syömättä!
  8. T

mulla oli alussa vahva tyttö olo nyt on semmonen ei mikään olo :D rakenen ultra ois 17.4 ja kysytään kumpi osi tulossa. oisin halunnu 4D ultraan mutta lähin ois oulussa ja inhoan matkustamista . 250km matkaa.. pyh! meän pittää ostaa kaukalo-vaunut-sitteri+ kaukaloon lämpöpussi. myytiin...
  9. T

mitä tekisit jos poikasi olisi alkoholisti ja uhkaisi tappaa itsensä jos et osta viinaa ja tupakkaa?

hmm en ostais. soittasin poliisit hakeen koska on vaaraksi itellensä uhoamalla itsemurhalla.
  10. T

Naapurit - apua!

koiran irtipäästäminen on tehkas karkotin, varsinki jos se saa kissan kii. ei sentään :D mutta loikuta menheen ja vie löytöeläin taloon.
  11. T

mua on alkanut häiritsemään mun ja miehen ikäero

meillä on sama ikäero ukon kans eikä se tunnu mitenkään vanhalta kääkältä ;) ku nuori kolli ;)
  12. T

Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

mie laitoin maha kuvan ku juorusivat kovasti :D ihan piruuttani. muuten en ole naamakirjassa julkisesti raskautta kommentoinu. mamma ryhmässä on maha kuvia. liikkeet tuntuu tosi selvästi joka päivä :) mahaltaan ei ole voinu nukkua pitkään aikaan. sellällään olo tekee huimauksen ja jalat...
  13. T

Mönkijä 5-vuotiaalle

kuljetan mettässä kävellen, ovat mukana. ei se mönkijä ole sitä pois vieny. mönkijällä ajetaan tuossa pellolla vieressä jossa on rata ja valvovatsilmät kokoajan. 3.5v oli nuorempi ku sai mönkijän vanhempi 6.5v nyt vanhempi poika saa mopon/krossin. ehkä 2v päästä pääsevät mettään ajanmaan isänsä...
  14. T

Tässä vasta ihan alustavasti pohdiskellaan koiran hankintaa-mitä suosittelet?

ajokoiran miellyttämisen halu on -100 ellei saa jotain heti vastineeksi. ja jos ei mettästä miksi ottaa ajokoira :O tällä hetkellä 2 erirotusta ajuria, edes menny tuo 3 rodun joten voin sano ettei ole miellyttämisen halua sitte tippaakaan. kävely/juoksu lenkit ei saa sama tyytyväisyyttä...
  15. T

Tässä vasta ihan alustavasti pohdiskellaan koiran hankintaa-mitä suosittelet?

hmm joo kritereistä osa on siellä ku katot peiliin. koulutus on tärkein on rotu mikä tahansa. kuinka pieni 40cm korkea? max ??
  16. T

En vaan halua käyttää hormoniehkäisyä enää

piuhat poikki jos lapsiluku täys?
  17. T

Saanko minä miehenä pettää?

huh, oisin menny jo :D siis jos ei ole muutakaan hellyytätä ja läheisyyttä ja seksiä ei ole 1-2krt vuosi ees voi laskea siihen. oisin menny jo. seksi on tärkeä osa suhetta, sen muun hellyyen ja läheisyyn kans. loistava tapa olla toisen lähellä, nauttia. en jäis miehen kans joka ei haluais...
  18. T

Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

on mullekki sanottu että paino sais nousta. nyt vauvas+muut ois pitäny tulla n 1.5kg? esikoiseta tähän mennessä 4kg, nuoremmasta 6kg :D viellä loppu rutistus puotin kans ja sitte voi avata sen hyvillämielin :)
  19. T

Te jotka olette lopettaneet tupakan polton....

lopetin 1.11.2011 eli kohta 1v 5kk ilman. alussa teki mieli mennä tupakille useammin, nyt entistä harvemmin. vois sanoa että nyt olen vasta oikeasti vapaa tupakasta?

Yhteistyössä