Hakutulokset

1. Essi81

Kylmä Pepsi Max... Harva juoma voittaa sen :)

Cola zeroa sen pitää olla :D
  2. Essi81

raskaanaolo ja ns.kuumat aallot?

Mä luulen että makaan hetken TAAS alasti avonaisen ikkunan alla :D
  3. Essi81

Kyllä me kesäkuussa lähdetään, mutta sitten luulen kyllä harmikseni että täytyy pitää taukoa. Sitten kun taas palaan työelämään niin reissailu jatkukoon. Mutta ainakin siis vielä tuo kesäkuun matka. Ensimmäinen kerta niin pienen kanssa, mutta eiköhän me selvitä.
  4. Essi81

Loppuraskautta täälläkin. Mua ei hikoiluta mutta pää ja koko kroppa on niinku ihan kuumana :D
  5. Essi81

G:Jos toinen nimesi olisi etunimesi niin minkä niminen olisit?

Mä olisin myöskin nimetön.
  6. Essi81

Liittyykö raskaanaoloon kuumia aaltoja? Vai johtuuko tästä nuhasta vai mikä tässä nyt on meneillään? Sukatki oli pakko heittää nurkkaan vaikka normisti oon kulkenu pörrösukissa aamusta iltaan :whistle:
  7. Essi81

Rv-pinoa sit..

33+2
  8. Essi81

mitä etuuksia saa?

No itselläni tilanne että toinen syntyy tässä lähiviikkoina ja esikko on 6v eskarissa. Saan äitiyspäivärahaa ja lapsilisän.
  9. Essi81

Vinkkejä ja neuvoja kehiin (koira asiaa)

Meillä reilu vuosikas uros tekee yöllä välillä edelleen sisälle!! Ollaan välillä herätty päästää uloskin, mutta ei auta. Siskoni koiralla auttoi kun leikattiin. Teillä on vielä aikaa...
  10. Essi81

Keksikää jotain hyvää syötävää minulle ja iehelle täksi illaksi

Tortillat :P Niitä me syödään vielä tänään saunan jälkeen.
  11. Essi81

kreikkaan kahden pienen kanssa?

Ei ole ei. 2vuotiaana tehtiin ensimmäinen 4tunnin lentomatka meidän neidin kaa ja siinä ei ollut mitään ongelmaa.
  12. Essi81

HAH, en ole :D
  13. Essi81

Pahoinvointi alkuraskaudessa

No itselläni oli ympärivuorokautinen joka kesti 9viikkoa ja sen jälkeen jatkunu joinakin aamuina. Jatkuu siis edelleen rv 33+1
  14. Essi81

Katso Faliraki :) Epsylon hotelli on kiva pienten lasten kanssa.
  15. Essi81

Antibioottikuuri meneillään

Hiivan oot tainnu saada.
  16. Essi81

Verokortista ja verotuksesta

Mee pankkitunnuksilla vero.fi ja siellä verokortti kohtaan. Teet siellä itselles uuden verokortin noille etuuksilles. Poistat sieltä kohdat, palkkatulot, matkakulut jos siis sulla siellä ne lukee tällä hetkellä. Etuuksien kohdalle ilmotat mitä tänä vuonna saat... eli lasket sen etuuden määrän...
  17. Essi81

Onko marraskuun lopussa syntynyt syntynyt syksyllä (vai talvella)?

Loppusyksystä mä aina sanon ... Neiti syntyny ihan marraskuun lopussa.
  18. Essi81

G: Mitä teillä syödään tänään?

Siskonmakkarakeittoa tarttis kohta alkaa tekee.
  19. Essi81

*Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

Olo alkaa olla kuin ankalla. Paineen tunne alavatsalla ja alaselällä. Selvät ja kovat potkut ovat muuttuneet isoksi möngerrykseksi mahassa :) Verenpaine kotimittauksella hyvä eli edelleen selvillä vesillä myrkytyksen suhteen vaikka sitä proteiinia onkin joka toinen kerta kun sitä katsotaan...

Yhteistyössä