Kylmä Pepsi Max... Harva juoma voittaa sen :)

• Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
"Martta"
[QUOTE="Vieras";22849125]Aika monikin juoma voittaa mun mielestä aspartaamilla ja lisäaineilla kyllästetyn litkun...[/QUOTE]

Juuri näin! Minä myös vannon kukkakaali-selleri-mehun nimeen. Mitä paksumpaa ja mitä enemmän sattumia, sitä nautinnollisempi tunne. Sopii erinomaisesti vaikka tikkuporkkanoiden ja riisikakkujen seuraksi, nam!

Perunapiipertäjä
[QUOTE="Martta";22849235]Juuri näin! Minä myös vannon kukkakaali-selleri-mehun nimeen. Mitä paksumpaa ja mitä enemmän sattumia, sitä nautinnollisempi tunne. Sopii erinomaisesti vaikka tikkuporkkanoiden ja riisikakkujen seuraksi, nam![/QUOTE]

:LOL:

[QUOTE="Martta";22849235]Juuri näin! Minä myös vannon kukkakaali-selleri-mehun nimeen. Mitä paksumpaa ja mitä enemmän sattumia, sitä nautinnollisempi tunne. Sopii erinomaisesti vaikka tikkuporkkanoiden ja riisikakkujen seuraksi, nam![/QUOTE]

Kuulostaa ihan ällöttävän terveelliseltä. Hyi hitto!

Pepsi max on hyvää juu mutta en taas tykkää colan zerosta ja lightistä yhtään... Sillon sokerikokis on parasta :D
Ja tiesittekös (infopalkki) että cola light ja zero on sama asia. Zero vaan tehtiin mainosmielessä vähän "miehekkäämmäksi" kun light ehkä mielletään enemmän laihisjuomaksi :D
Jotain opin mun entisessä huvipuistotyössä hahah :D Piti vaan kertoa, kun itse yllätyin tästä. :)

Niin ja nehän voi sen takia myydä kahta eri tuotetta kun niillä oli joku pienen pieni ei makua tuova ainesosaero...

Viimeksi muokattu:
"KoKo"
Mina olin ihan koukussa tuohon pepsi maxiin, sita oli pakko saada joka aamu tai ei paiva lahtenyt kayntiin ja illalla yksi tolkki rentoutuakseni.
Sitten tuli yx kax paiva etta litku maistui kasittamattoman pahalle. Hatapaissani avasin kaikki tolkit mita kaapista loytyi ja jokainen maistui pahalle.
Seuraavana aamuna tupakointi loppui kuin seinaan, en kestanyt edes katsoa askia kun jo etoi... alkoi epailyttamaan ja raskaanahan mina olin pillereista huolimatta.
Iso, ihana yllatys on nyt jo melkein kolme vuotias ja pepsia tai tupakkaa en sieda edelleenkaan :)

[QUOTE="KoKo";22849523]Mina olin ihan koukussa tuohon pepsi maxiin, sita oli pakko saada joka aamu tai ei paiva lahtenyt kayntiin ja illalla yksi tolkki rentoutuakseni.
Sitten tuli yx kax paiva etta litku maistui kasittamattoman pahalle. Hatapaissani avasin kaikki tolkit mita kaapista loytyi ja jokainen maistui pahalle.
Seuraavana aamuna tupakointi loppui kuin seinaan, en kestanyt edes katsoa askia kun jo etoi... alkoi epailyttamaan ja raskaanahan mina olin pillereista huolimatta.
Iso, ihana yllatys on nyt jo melkein kolme vuotias ja pepsia tai tupakkaa en sieda edelleenkaan :)[/QUOTE]
Aikas ihana...

herkkua
[QUOTE="Joku";22849044]Eiku jäävettä :p[/QUOTE]

Mielummin. Minulla ei vaan tarvitse olla sitä jäätäkään, mutta parasta on, kun pistää kylmää vettä lasiin ja sinne muutaman tipan sitä sitruunamehua, jota saa kaupasta niissä sitruunanmuotoisissa pienissä pulloissa:)

hyvä k
[QUOTE="KoKo";22849523]Mina olin ihan koukussa tuohon pepsi maxiin, sita oli pakko saada joka aamu tai ei paiva lahtenyt kayntiin ja illalla yksi tolkki rentoutuakseni.
Iso, ihana yllatys on nyt jo melkein kolme vuotias ja pepsia tai tupakkaa en sieda edelleenkaan :)[/QUOTE]

Toivottavasti sinä pysyt erossa tuosta tupakasta. Itse olin yli neljä vuotta polttamatta, kun sain ja imetin kaksi lasta perätysten. Luulin jo päässeeni tupakasta eroon, kunnes otin pari kaljaa ja rupesin lipsumaan ja polttaminen alkoi uudestaan.

Yhteistyössä