Hakutulokset

1. Essi81

välikausihaalareita alennusmyynnissä?

Kyllä mulla ainakin on kysytty koko osote aina. Ja se paketti tulee kotiovelle.
  2. Essi81

Meillä neiti tykkää kauheesti Plain rain setistä :) On siis semmonen tuulipukumainen, ohut setti.
  3. Essi81

Itse tilasin ticketiltä. En tiedä mikä siellä tilanne nyt. Edullisesti sain :)
  4. Essi81

Kokemuksia Nazarin matkoista?

Kannatan :) Kiitos ja mukavia kokemuksia teille :)
  5. Essi81

Löytyskö jostain ne eri lehtien tilaajalahjat?

Mua kiinnostas Vauva lehti ehkä... Tosin sillä ei taida löytyy noin hulppeeta valikoimaa valittavaksi.
  6. Essi81

Oltiin viime toukokuussa Royal Wingsissä kaksi viikkoa. Meitä oli ekalla viikolla kaksi aikuista ja 5v ja tokalla viikolla tuli vielä siskoni ja hänen mies. Kyseinen hotelli on ollu paras missä ollaan oltu. Siellä kaikki täsmäsi. Plussia on PALJON. esim. Hotelli on loistava, allasalue on...
  7. Essi81

Me ei muuta käytetäkkään :) Ihan parasta lomailua. Voin suositella ja kertoa kaiken parhaani mukaan mikä mietityttää jne?. Itse lähdemme kesäkuun alussa jälleen matkalle nazarilla ja Turkkiin :)
  8. Essi81

Löytyskö jostain ne eri lehtien tilaajalahjat?

Siinä se tulikin :)
  9. Essi81

koiraihmiset hohoi

Narttu? Juoksu?
  10. Essi81

Panoraamakatto autossa helpottaa matkapahoinvointia. Totta vai tarua?

Joo voihan se jollain vaikka auttaakkin...
  11. Essi81

Lihapullaresepti

n.600g Jauhelihaa, kaksi kananmunaa, purkki kermaviiliä, sipulikeittopussi, paprikamaustetta ja valkopippuria. Toosi hyvää :p
  12. Essi81

On se kyllä ihme, kun työttömät, sairaspäivärahalla olevat saavat enempi tukea kun kotiäidit...

Mitä sitten maksetaan kotihoidosta? Työttömänä yhden lapsen korotuksella kun käteen jäi n.450e/kk
  13. Essi81

Mistä sais mies Polly Pocket?

on niitä olemassa.
  14. Essi81

G: Kummat näistä ottaisit ja miksi? (vaunuista)

En kumpiakaan. ei sovellu meidän käyttöön ollenkaan
  15. Essi81

Toimivia keinoja helpottaa aamupahoinvointia?

No itselläni ei auttanut mikään. 9 ensimmäistä viikkoa voin huonosti. nytkin vielä välillä aamusta oksennan vaikka viikkoja jo 32
  16. Essi81

Tuliko toivottuja lahjoja, mikä oli sinun paras lahjasi entä lapsien?

Itse olin iloinen kun sain vihdoin autooni cd soittimen :) Sekä tooosi pitkävartisen lumiharjan niin nyt yllän :D Sekä tietysti 800e rahaa ei voi olla kuin hymyssäsuin. Neiti tykkäsi eniten baby bornista, brion nukenvaunuista, babybornin kelkasta,koirasta sekä ponista. Tosin mieleen oli myös...
  17. Essi81

*Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

Kaikki ok myös täällä!! Liikkeet ja mekastus on mahassa rauhottonu siihen hillittömän älämölöön mitä Jeppis on pitänyt, joten alkaa ilmeisesti tila loppumaan pikkuhiljaa. Pääalaspäin on ollut muutaman viikon ja pylly punkee keskeltä mun mahaa :D Itselläni alkoi tänään äitiysloma <3 Tammikuun 13...
  18. Essi81

G: Mitä ruokana tänään?

Kanaa ja nuudelia.

Yhteistyössä