välikausihaalareita alennusmyynnissä?

• Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
Onko tälleen talvella jossain välikausihaalareita tai takkeja alessa? Ehkä jossain nettimymmälässä? Oon kattellu muttei tunnu mistään löytyvän :/ Tietäiskö joku? Kiitos!

miik
Ite tilasin vasta ticketiltä talvihaalareita eikä vk-haalareissa kyllä ollut kokoja..

Palin rain on ohutta tuulipukumaista vedenpitävää matskua, ei mikään kovan kulutuksen verme, vaan sadeasu.

[QUOTE="mä";22809927]jos tuolta ticketistä tilaa suoraan niin miten se paketti löytää perille, koska kotiosoitetta ei kysytä vain postinro? joo, oon vähä tyhmä =)[/QUOTE]

Kyllä mulla ainakin on kysytty koko osote aina. Ja se paketti tulee kotiovelle.

Huom harmaana
Joko niitä kannattaisi sitten alkaa pistää huutikseen myyntiin? Olin ajatellut että vasta sitten helmi-maaliskuussa.
Valitettavasti noin isoja ei kyllä ole kun ap on vailla.

Huom harmaana
[QUOTE="siis";22810080]onko tuo plain rain ihan vk asu??jossain olin näkevinäni sellaisen kivan näköisen -50%[/QUOTE]

On, aika ohut sellainen. Mutta ihan passeli kesäpuku.

Kuopuksessa oli jotain vielä jäljellä, mutta ei varmaan noin isoja.

Plain rain on kevyttä sadetta kestävä ulkoiluasu (ns tuulipukumainen). se ei oo kurapuku (rubber rain on sellainen). Sopii hyvin lämpöisemmille mutta kosteilelle keleille, ei ole mitään corduraa eli en suosittele täystuhoille mutta omalla lapsella se on kestänyt ihan päiväkotikäytössä.

"vieras"
[QUOTE="siis";22810080]onko tuo plain rain ihan vk asu??jossain olin näkevinäni sellaisen kivan näköisen -50%[/QUOTE]

Eikö se ole lähinnä kuoritakki eli pelkkä ylin kerros vain.

"vieras"
Onko Ticketillä myös ukovaatteita,, jotka ei ole kosteussuojattuja? Nettiliikkeissä olen törmännyt joskus 'vettähylkiviin' takkeihin, ne siis ei kestä vettä sen enempää?

[QUOTE="vieras";22810612]Onko Ticketillä myös ukovaatteita,, jotka ei ole kosteussuojattuja? Nettiliikkeissä olen törmännyt joskus 'vettähylkiviin' takkeihin, ne siis ei kestä vettä sen enempää?[/QUOTE]

Jokuvuosi takaperin ainakin sellaisia toppatakkeja löysin kaupasta. Mutta tänä vuonna en ole moisiin törmännyt. Tai no aikuisten vaatteista en osaa mitään sanoa.

[QUOTE="vieras";22810612]Onko Ticketillä myös ukovaatteita,, jotka ei ole kosteussuojattuja? Nettiliikkeissä olen törmännyt joskus 'vettähylkiviin' takkeihin, ne siis ei kestä vettä sen enempää?[/QUOTE]

on :)

Yhteistyössä