Onko muilla pahoinvointia ollut vain aamulla niin kuin yleensä puhutaan? Itsellä on ainakin ympärivuorokautinen pahoinvointi, joka on melkein pahinta illalla.
Ympärivuorokautinen täälläkin. Aamu on sitä parasta aikaa ja jos meinaa jossain käydä niin aamulla on käytävä. Iltapäivästä yöhön saakka kuvottaa ja oksettaa koko ajan, aamuyöstä alkaa sitten taas helpottaa.
muistakaa juua riittävästi vettä, jos pahoinvointia.. elimistö tarvitsee raskauden aikana enemmän sitä vettä ja pahoinvointi voi olla merkki liian vähäisestä veden saannista..
Olihan tota kuvotusta pitkin päivää sinne rv 14 asti. Pahoinvointi rannekkeet auttoi että pystyi töissä käymään. Ilman niitä en olis mitenkää pärjänny.
Mulla oli yleensä päivällä huono olo mut en kyl oksentanu ku kerran.. Muutenkin aika vähästä oli tuo pahoinvointi .. alkoi joskus rv 9 ja loppui jo rv 11 eli aika helpolla oon päässy
Mulla oli tosi pahat pahoinvoinnit. Oksentelin 3-5 kertaa/ilta joka ikinen ilta rv 14 loppuun saakka, siitä sitten suurin piirtein joka toinen päivä sinne rv 16 saakka, jolloin oksentelu loppui, mutta pahoinvointi jatkui vielä siitä vähän toista viikkoa. Pahoinvoinnit alkoi oikeastaan iltaisin, juuri kun olin lähtemässä töistä. Junassa sitten pureskelin hitaasti omenaa, että pääsin kotiin asti. Siitä se rattoisa iltaruljanssi sitten lähti Odotin kaksosia.