Hakutulokset

1. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Täällä ollaan, ei vaan oo ollu mitään asiaa kun omaan napaan ei kuulu erikoista. Mistäs tilasitte vaunut ja millaiset, jos saa olla utelias? Mä innostuin tänään ja tilasin Elloksesta parilla sadalla lastenvaatteita. :D Tarkoitus oli tilata vain veljen pojalle ristiäislahjaksi, mutta oli niin...
  2. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

:flower: Hyvää Äitienpäivää kaikille masunkasvattajille! :flower:
  3. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Onnea Wiiwille uudesta kodista ja mökistä! Olispa niin ihana muuttaa. Ja Kittybluelle onnea ensimmäisistä "käsipotkuista". :) Niitä on niin ihana tunnustella edelleen, vaikka meidän masuneiti kyllä rymyääkin välillä niin että tuntuu jo ilkeältä. ON ei muuta kun nää pahuksen peräpukamat...
  4. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Minäkin oon antanut itselleni kertoa, että pieni määrä alkoholia ei ole haitaksi. Juo siis vaan huoletta ne muutamat lasilliset simaa. Niin minä ainakin aion tehdä. Hauskaa Vappua kaikille masunkasvattajille. T: Morticia ja Toukka 28+1
  5. Morticia

Äidit 40+

No hyvä että pikkuinen nukkuu, nautihan omasta ajasta. :) Juu enpäs muistanut että sellainenhan teillä oli. Ei se meilläkään ihan vauvana toiminut vaan vasta isompana. Edelleen tuputan sitä liinaa, yllättävän äkkiä sen oppii sitomaan kun treenailee Kantoliinakavan ohjeiden mukaan. Ja...
  6. Morticia

Äidit 40+

Mä tungen tänne äippäpuolelle kun odotuspuoli on kovin hiljainen. Muistaakseni esikoinen alkoi myös narista enemmän kun alkoi punkea ylös ja liikkeelle, vois varmaan johtua siitä(kin)? Esikoinen kyllästyi myös rattaissa makuulla olemiseen joskus 6 kk iässä (tosin SS:n typy on kyllä...
  7. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Hui, onpas teillä ollut hurjana tauti. Me onneksi päästiin vähemmällä vaikka mä ja likka tosin ripuloidaan edelleen eikä sen takia oikein viitsitä lähteä ihmisten ilmoille. Tuost johtuen neiti on ihan villinä täällä kotona ja multa meinaa mennä hermo kun sais viihdyttää koko ajan. :) Masuun...
  8. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

PIkaisesti vain moikkaamassa, kommentoin sitten myöhemmin kun olo on parempi. Me ollaan Ipanan kanssa sairasteltu mahatautia muutaman päivän ajan ja nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaa.
  9. Morticia

Nyt etsitään pienten lasten vanhempia tuotetestaukseen!

Mä tonne rekkauduin jonkun vinkistä aikoja sitten eikä aunuttakaan testattavaa tuotetta ole ilmaantunut. :( Ainoastaan pari mailia jossa kehotetaan värväämään lisää testattavia. Enpä taida värvätä...
  10. Morticia

Synnynnäinen sairaus ja vauvahaaveet

Ehdottomasti vain lapsen hankintaan jos lääkäri on kerta sitä mieltä että sairaudesta ei haittaa ole. Itsellä ei ole ihan tuohon verrattavaa sairautta vaan AD/HD joka ainakin meidän suvussa näyttää periytyvän suurella prosentilla, silti olen kohta kahden pienen tytön äiti.

Yhteistyössä