Hakutulokset

1. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Voi mikä suloisuus! <3 Kyllä vauvat on sitten ihania, tahtoo oman pian masun tälle puolelle. Sinivatukka, kyllä vauveli mahtuu mielestäni tosi pitkään nukkumaan siinä laatikkosängyssä. Meidän esikoinen nukkui vajaa 6 kk ikään tällaisessa rottinkisessa ensisängyssä (miehen vanha) joka on...
  2. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tuosta etusivun listasta näkee iätkin... Kyllä täällä sun ikäisiä on ja vanhempiakin muistaakseni. Itse olen sun ikäinen, täytän pian vauvan syntymän jälkeen 43v. Yritystä siis kehiin vaan jos edelleen kuume vaivaa ja mieskin on puolesta. :)
  3. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

En oo hoksannutkaan että me ollaan ihan samoilla viikoilla menossa, Olga. Mullakin nyt 33+1. Kävin tänään kaupungilla ystävän kanssa. Syötiin lounasta ja tehtiin vähän ostoksia Stockalla. Ei oltu kun 4 tuntia ja mä oon ihan kipee. Lantion seutu särkee ihan hurjasti ja istumasta on vaikea...
  4. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Ihanaa että kaikki menee hyvin. :) Täällä on tehty puutarhahommia ihan urakalla kun käly toi taas kasveja. Ja herkuteltu fajitaksilla, raparperipiirakalla ja vaniljakastikkeella.
  5. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Hui! Nyt jäädään sitten vain odottamaan sun jakautumista, Sinivatukka. :) Jos nää helteet jatkuu niin aika tukalaa tulee kyllä olo olemaan, siitä sai tänään jo esimakua. Mutta mullakin on sellainen olo että ei mitenkään olla valmiita vielä.... tosin 7 vk laskettuun aikaan jäljellä.
  6. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Voi että on ihana ilma. En periaatteessa tykkää kovin kuumasta mutta ihana istuskella keinussa ja katsoa kun pikkuneiti on onneasta soikeana ja yltä päältä mullassa pihalla rymytessään. :) Tultiin välillä lounaalle ja kohta takas pihalle. Pitäis vaan saada jotenkin mieheen sen verran puhtia että...
  7. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Onnea pienestä prinsessasta, Kurina, hienoa että kaikki on hyvin. :) Oli neidillä kokoa.
  8. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Voi mur-mur murunen kun se nyt olis vihdoin sullekin tärpännyt, niin sen pienen nyytin sullekin soisin. :hug: Täällä sairastetaan taas. Isoin tyttö toi koulusta flunssan ja pienempi sairastaa sitä ihan kuumeen kanssa, itsellä myös kunnon nuha ilman kuumetta. Yöllä alkoi isoimman korva...
  9. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Jokohan kurina ja Daria ovat poksuneet? Ja PikkuMyy siellä tositoimissa... toivottavasti kaikki menee hyvin ja Nyytti olisi jo sylissä. Tylsää jos nyt jo alkaa huonot yöt, Tupuna. Täälläkin vauva pitää melkoista melskettä öisin. Toivottavasti ei tarkoita sitä että synnyttyäänkin hilluu...
  10. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Ai ne voi poikkeustapauksissa myöntää.... Mä en edes kysynyt kun luin että yli nelikymppiset ei saa odotusvaiheessa vauvavakuutusta. Höh. No, toivotaan että onnistuu. :)
  11. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Päivitellään, Kittyblue. Ja myöhäiset onnittelut. Saako udella onko vauvavakuutus kyseessä vai ihan joku muu?
  12. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tervetuloa Marja-Leena! Jos haluat tuohon etusivun listalle niin laitahan LA kun sen saat tietää. :) Niin ja oikein paljon onnea! Meillä piti olla tänään mammapiknikki Falkullassa mutta eipä tuolla mikään ulkonaolokeli ole. :( Shoppailemaankaan ei voi lähteä kun ensinnäkään ei oo rahaa ja...
  13. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mukavan pikkuinen pieni teille olis tulossa. Mua hirvittää jos tää tämänkertainen onkin kovin iso. Vaikka ei lääkäri ennustanut kun 3-3,5kg painoista. Olishan se silti reilusti isompi kun esikoinen. Teille tulee sitten aika samanväriset yhdistelmät kun meillä oli nuo esikoisen, ovat...
  14. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tervetuloa Unna68 ja onnea ylläriplussasta. :) Kerro jos / kun haluat että lisään tietosi etusivun listaan. Kiva että mieliala on vähän valoisampi, Tupuna. Ja otahan rauhassa niiden pihahommien kanssa siellä. Itsekin tosin innostun aina välillä kun tuon 2v. esikoisen kanssa on niin mukava...
  15. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Isotikru, onpas ikävää jos tuollaisia reaktioita on isommilta lapsilta odottettavissa. :( Mä olin ainakin vain ja ainoastaan iloinen kun äiti mun ollessa 14v. ilmoitti että saan vielä yhden pikkusisaruksen. Kävin aamulla äippäneuvolassa ja tsekattiin samalla paastosokerit kun oli se arvo...
  16. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Hienoa että sokerirasitus oli ok. Toivotaan että ultrassakin tulee hyviä uutisia. Tulehan sitten kertomaan nekin kuulumiset. Mä oon vieläkin ihan sekaisin lätkän MM-voitosta. Oon ihan jääkiekkohullu. Oonkin hehkuttanut joka puolella että on upee vuosi vauvalle syntyä kun HIFK on Suomen...
  17. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Jee, saan nettitutun tekemään mulle liivinsuojia. Ajattelin kokeilla tällä kertaa kestoja kun ne kertakäyttöiset tarttui niin inhottavasti nänneihin kiinni, ihan sattui välillä kun irrotteli. Enkä niitä parempilaatuisia Lansinohin raatsi pelkästään ostaa kun ovat niin kalliita ja suojia kuluu...
  18. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Milloinkas sulla Sinivatukka alkoi äippäloma? Mullakin on jo kovasti tuhti olo vaikka viikkoja "vasta" 30. Joo vähän karkas shoppailu lapasesta mutta kun siellä oli niin halpaa... :D Ja tossa tuli sentään neljälle lapselle vaatetta; Ipanalle, masuvauvalle, tytärpuolelle ja veljen pojalle...
  19. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Meillä ei kohonnutta riskiä ollut joten en nähnyt tarpeelliseksi punktioon mennä, siinä kun kuitenkin on se häviävän pieni mahdollisuus keskenmenoon. Mun täytyy tunnustaa että kuulun kirkkoon vain laiskuuttani ja tuo kastaminenkin on enempi sellainen "kuuluu asiaan" homma kun joku...
  20. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mulla ja exällä on myös yhteinen kummilapsi, mun siskon vanhimmainen. Exä ei siihen sitten mitään yhteyttä ole pitänyt sen jälkeen kun erottiin 2002 (vai 2003? en muista kun muutin jo sitä ennen Englantiin). Joten tavallaan ymmärrän että pyydetään vain toista puolisoa joka on se ns. läheisempi...

Yhteistyössä