Hakutulokset

1. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Isotikrun LA päivitetty. Mä unohdin taas että ois pitäny olla syömättä ja juomatta. Pitää varmaan hankkia oma verensokerimittari että tulee seurattua nuo paastoarvot asianmukaisesti. Tää mämminhimo on kuulkaa ihan järkyttävä. Eilen vedin melkein koko laatikon kerman ja sokerin kera, tänään...
  2. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Terkkako ei kehottanut rautaa aloittamaan? Mä opin esikon raskaudesta sen, että jos tuntuu huonolta pitää ihan oikeasti levätä. Silloin mulle sanoi sekä terkkari että lekuri että ei sais rehkiä, mutta tietty mä siivosin ja tein muita hommia entiseen malliin kun mies ei kerta auttanut. Osin...
  3. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Menee näköjään meikäläisen yksinpuheluksi. :) Lääkärineuvolassa oli kaikki ok. Valkkari- ja pissavastauksissa ei mitään erikoista, verenpaineeseenkin oli tyytyväinen vaikka oli vähän normaalia korkeampi siellä mitattuna kun kotimittauksilla. Kohdunsuulla ei ole tapahtunut mitään suppareista...
  4. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

PikkuMyylle tsemppiä vaivojen kanssa. Me tultiin hetki sitten pääsiäisruokaostoksilta ja ihmeen hyvin jaksoin melkein puolitoista tuntia pyöriä kaupassa. Ainoastaan silloin alkoi supistaa kun nostin painavan kauppakassin takaisin ostoskärryyn.
  5. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

LeiaK, mainitse ihmeessä, näköjään aika herkästi haluavat labrat napata jos jotain on. Ja tule sitten kertomaan neuvolakuulumiset huomenna. :) Olga, koitahan vaan malttaa lepäillä kuitenkin. Eikös se keskeneräinen remppa ole kuitenkin parempi vaihtoehto kun keskosena syntyvä vauva tai...
  6. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Peukkuja vaan mur-murin kylvön onnistumiselle. :) Mulla on tänään neuvola klo 13 , samoin neidillä. Pelkään että painoa on tullut nyt ihan liikaa, viimeksi olikin ihan upeat lukemat. Mutta ne synttärileipomukset.... Ja sitten alkaa se pahuksen pisteleminen, yäk! Tuun kertomaan kuulumiset...
  7. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mulla on ollut ihan kummallista pistosta mahassa vasemmalla puolella, en oo ihan varma onko lihaskipua vai muuta. Esim. yskäistessä tuntuu kun joku tuikkais puukon mahaan, samoin kun nostaa jotain painavampaa. Ja kummallista vuotoa ja pissalla pitää juosta jatkuvasti. Pissatulehdus ei kuitenkaan...
  8. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Meillä on jo valmiina koko hela hoito; ratas, siihen sisaristuin, kaukalon adaptorit ja vauvankoppa. Maksoi n. 850€ Britanniasta,suomessa ois maksanut reilusti yli tonnin sama satsi.
  9. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Jos tuollaiset haluatte niin tällä hetkellä ainakin kannattaa tilata Briteistä, sieltä nuokin tuli ja useampi sata euroa halvemmalla kun jos ois ostettu / tilattu Suomesta.
  10. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Sorry, nyt tulee (taas) vain pikaisesti omaa napaa: Joggerit saapuivat! Ja on just niin ihanat ja kätevät kun muistinkin. Tosin käytössähän sen sitten lopullisesti tietää mutta rakastan noita kyllä jo ihan älyttömästi. Väristäkin tykkään. Otan ne saman tien käyttöön Pipan kanssa, vaunukoppa...
  11. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mä pesin tänään ekan koneellisen vauvan vaatetta. Huomasin että väriskaala on aika suppea; vaaleanpunaista, punaista ja valkoista. Pitää äkkiä kipaista ostamaan muutama räväkämmän värinenkin vaatekappale. :)
  12. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tsemppiä Wiiwille edelleen, toivotaan että kaikki kuitenkin menee parhain päin eikä ongelma ole kovin iso. Kittybluelle onnea hyvistä ultrakuulumisista. Kumma kun eivät sitä sokeriraitusta.... täällä se tehdään muistaakseni automaattisesti kun on yli tietyn iän. Missäs päin sä vaikutitkaan...
  13. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Laitetaas tännekin kuva Toukan yksiöstä tasaviikkojen kunniaksi.
  14. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

ON: Soittelin hetki sitten sokerirasitusvastaukset ja huonojahan ne uutiset sitten olivat. Viitearvot ovat 5.3, 10.0 ja 8., mun arvot 5.4, 5.8 ja 5.6. Muut arvot siis erinomaiset paitsi tuo nollanäyte joka oli vain marginaalisesti koholla. Kuitenkin joudun nyt sitten RaDi-dietille ja...
  15. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Voi Minttu, tosi surullista. Voimia! Ja iso lämmin hali. Kiva että Myyn massussa oli kaikki hyvin. :) Mä sain tänään äippäpakkauksen ja vähän oon kyllä pettynyt kun oli niin poikavärinen; ruskeaa, valkoista, harmaata, oranssia, vihreää, beigeä. Oranssit on ihan kivoja ja tulee noita...
  16. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Rasituksessa käyty. Mies oli Ipanan kanssa kotona niin ei tarvinut raahata ressukkaa aamuvarhain mukana, ei se siellä olis varmaan kahta tuntia jaksanutkaan touhuilla. Ihan hyvin sen rasituksen kesti, mitä nyt takapuoli oli ihan puuduksissa 2 tunnin istumisesta. Litkukaan ei ollut niin pahaa kun...
  17. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Oi, oikein paljon onnea MrsBree!! :flower: :heart: Komeat mitat on pikkuisella. :)
  18. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mintulle ja Wiiwille iso voimahali! Enempää en sit jaksakaan tällä hetkellä, univelka painaa..... Huomenna sokerirasitukseen.
  19. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Toivon hartaasti että Mintun massussa on terve pieni ihmisenalku. Varmasti huojensi vähän tuo lääkärin selvitys "diagnoosista". Pitänee yrittää kaivautua vällyjen väliin kun oon herännyt 5.30 aamulla, ei vaan millään malttais kun sain Ipanan, ison tytön ja mutsini unten maille. :D
  20. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Voi ei Rominas. Toivotaan että perhe ois säästynyt, vaikka aika tuuriahan se olis jos niin ois käynyt. Nyt pitäs olla aika ärhäköitä mahatauteja liikkeellä. Mä lähden kohta hakemaan äitimuoria siskon luota Nummelasta, saa viikoksi lapsenhoitoapua, ihanaa!

Yhteistyössä