Hakutulokset

1. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tervetuloa Sara72! Kyllä tänne saa tulla vaikka ei tuota maagista 40 rajapyykkiä olisi ylittänytkään. Kunhan tuntee sopivansa porukkaan, se riittänee... Lisäilen sinut tuonne etusivun listalle.
  2. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Voi kurja, PikkuMyy. Toivottavasti KYSistä löytyy joku apu, unettomuus on muutenkin kamalaa saati sitten jos on masennustaustaa. Tsemppiä!
  3. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

No, mun masennusta ei varmaan ehkäise vitamiinit kun on sen verran pahaa ihan ilman synnytystäkin. Ja lapsiparkani varmaan perivät ADHD:ni joten lienevät kyllä alykkäitä mutta valitettavasti sosiaalisesti rajoittuneita joka tapauksessa. :) Hienoa että voit jo vähän paremmin, Isotikru...
  4. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Onkos kerrottu mitään syytä miksi eivät imeydy? Kuulostaa perin omituiselta.
  5. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Wiiwi, kyllä tuo aika kumman näköinen on. :) Vähän meidän mielestä muistuttaa Ipanaa sen omassa 4D:ssä, ja Bruno väitti että on siskonsa näköinen mutta tiedä sitten, jää nähtäväksi kun on massun ulkopuolella. Tänään pitäisi paistella pikkuinen kakkupohja, huomenna aamupäivällä täytän ja...
  6. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

4D on kyllä ihana vaikka onkin noin kallis. Sitä DVDtäkin on kiva katsoa kun vauva availee suutaan, hieroo silmiään ja muuta mukavaa. Mintulle edelleen tsemppiä, odottavan aika on pitkä. :hug: Saako udella millaisessa paikassa oot töissä, kun minäkin oon hoitaja niin kiinnoistais.
  7. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mur-mur, 4D:ssä käytiin joo, Femedassa Bruno Cacciatorella. Ja DVD kuului hintaan, sai kyllä kuuluakin kun maksoin kelan korvauksen jälkeenkin vielä 175€. En olekaan huomannut tuota MrsMreen suru-uutista. Osanotot tyttären isoisän kuoleman johdosta.
  8. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Ihanaa, Rominas, oikein paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista.
  9. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Huh, olipas taas tekstiä, en millään muista kommentoida kaikkea. Vitamiineista, mun ovat siis ihan nimeltään Imetys- ja raskausvitamiini, Multivitan. Siinä on vitamiineja, hivenaineita ja foolihappoa joita tarvitaan raskaus- ja imetysaikana. Tuolta linkin takaa löytyy tarkemmin. Otin niitä jo...
  10. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tsemppiä Rominas ultraan! :) Toivotaan että pikkuinen voi hyvin.
  11. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mä syön Imetys- ja raskausvitamiinia ja kalaöljykapseleita, en muuta. Ja siis Gaviscone sekä Rennie närästykseen. Kohta ois ultra, tympii lähteä tuonne junaan tungeksimaan mutta ihanaa nähdä vauveli taas. :) Mieskin näkee pikkuisen ensimmäistä kertaa kun Femedassa perhekin pääse mukaan...
  12. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Oikein paljon onnea pienestä prinsessasta Bugsy ja perhe! Ikävän kuuloista sohelointia tuo sun alkusynnytys, onneksi sait viimein osaavamman kätilön. Missä sä taas synnytitkään?
  13. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Järjestinpä tuon etusivun saman tien, toivottavasti meni oikein. On tää aivotoiminta melko olematonta nykyään. Isotikrun ja Wiiwin LA:t puuttuu, laitan ne jos kerrotte milloin on.
  14. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Minäkin neuvoisin sua Minttu soittamaan ja kysymään, mutta soita sinne missä kävit ultrassa. Toivotaan että kaikki on kuitenkin ok. Voin kyllä katsoa tuon etusivun ja laittaa LA-järjestykseen. Uudet olen yrittänytkin laittaa mutta muuten taitaa tosiaan olla vielä sekaisin. En nyt taas...
  15. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Kittyblue lisätty etusivulle. :) Mullahan oli tuon biologisen kellon kanssa sama kun sulla, tajustin vasta tän nykyisen mieheni löydettyäni että mähän haluan lapsia. Onneksi on jo toista kertaa onnistanut. Verenpainetauti löytyy myös ja mullahan oli sitten raskausmyrkytys esikkoa odottaessa...
  16. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tervetuloa mukaan Kittyblue ja onnea masuasukista. Onko ensimmäisesi? Lisäilen sinut tuonne etusivun listalle jos haluat. Tänään on ollut huono päivä; päätä särkee (päikkäritkään ei auttaneet), närästää ja kuvottaa, maha on kipeä....
  17. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

No voihan hitsiläinen minttu, onpas tylsää kun ei sykettä näkynyt. Toivotaan kuitenkin että toinen on vaan niin pieni vielä ettei siksi näy. Tsemppihali!
  18. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Taavi, meidän täytyy jotenkin sopia että "huuda sä noita niin mä voin sit huutaa näitä..." :) Hyvä jos rintatulehdus alkaa helpottaa. Sitä en tiennytkään että sen voi saada vaikka ei oliskaan raskaana tai imettäsi. Mintulle tsemppiä ultraan, toivottavsati kaikki on hyvin.
  19. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Isotikru, mulla on tota Gavisconea purutabletteina, ei mielestäni oo ihan niin pahaa eli jospa kokeilisit niitä? Hyvä että sait saikkua, ei oo kivaa olla huonovointisena töissä. Vaikkei tää raskaus mikään sairaus olekaan niin kyllä se olon vaan saa tarpeeksi tukalaksi joskus. Aloin tänään...
  20. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Varmasti on hankalaa iloita raskaudesta jos on menetyksiä takana. Mulla on siitä onnellinen tilanne että ei ole kun kaksi kemiallista. Erityistsempit ja iso hali Wiiwille, on varmasti vaikeaa alkaa läpikäydä tavaroita jotka olette ostaneet sille edelliselle masuasukille. Meidän äidin mukaan...

Yhteistyössä