Hakutulokset

1. LisaMarie

Oletko sä se hullu kuski tän auton ratissa?

Njoo, kyl sitä usein mutkia tulee oiottua, mutta jos joku tulee vastaan, mennään omale kaistalle!
  2. LisaMarie

Tyhmät vanhemmat kotisynnyttävät

Kotisynnyttäjä maksaa sen palkan niille -kyllä kai sairaalaankin kätilön sais, jos joku maksis sille. Se nyt vaan on niin, että terveydenhuollossa tavataan tehdä asiat minimi miehityksellä -kun ei löydy palkanmaksajaa. Se taas on asia erikseen, että kotisynnytyksiä hoitavia kätilöitä ei paljoa...
  3. LisaMarie

Miniämme ei käytä tiskatessa pitkävartisia kumikäsineitä

Ai kamala! Mä en oo tienykkän miten hirvee tilanne tää on; mä en omista kumikäsineitä! Mitä mun nyt kuuluu tehdä? No, toisaalta kuten joku tuola jo mainitsi, ainakin kirjoittaminen ON helpompaa ilman niitä :P!
  4. LisaMarie

The ketju

Huh, hengissä selvitty ensimmäisestä herätyskellollisesta aamusta aikoihin.... Alkaa ahistaa; se tarkottaa, että syksy tulee! Toivottavasti tulee edes kaunis ja kuulas syksy ilman sadekautta. Vaikka kai se on niin, että seuraava vuodenaika on nyt sitten sadekausi, joka kestää noin vuoden....
  5. LisaMarie

Tyhmät vanhemmat kotisynnyttävät

Ottaen huomioon millaiset olot ruuhkaisissa synnytyssairaaloissa nykyään on (yksi kätilö juoksee 3 salin väli, hyvä että muistaa hanskat välissä vaihtaa) pidän kotisynnytystä varsin hyvänä vaihtoehtona. Tyhmin idea koskaan on synnytysten keskittäminen.
  6. LisaMarie

Voi kaikki maailman rumat sanat, mä voin sitten inhota yhtä ihmislajia!

Suurin osa niistä inhottavaista tyypeistä peittää sillä omaa heikouden tunnettaan, eli on just tota lajia-vaikka nyt olis saanukkin jonkun kiva pikku viran, missä päsee vähän pomottamaan ja olemaan hankala. Mut kai se on se, että siinä kohtaa samalla omat pelkonsa ja heikkoutensa just...
  7. LisaMarie

Mies haluaa lähteä alee puolivuotiaan vauvan kanssa vanhemmillaan käymään kuudelta illalla..

No 6 kk:n ikäinen vauva nukkuu sitten vaunukopassa/turvaistuimessa. No broblem. Lapsen kanssa voi liikkua mihin aikaan vaan, kun se oppii siihen pienestä asti.
  8. LisaMarie

Ei -onneks. En taatusti vapaaehtoisesti tapaa toista kertaa tätä kyseistä ihmistä. Toivottavasti en koko lajin edustajaa, mutta se lienee liian positiivinen tulevaisuuden kuva. Toivottavasti sitä on itse ehtiny kasvamaan pikkuisen, ennen kuin joutuu seuraavan kerran kohtaamaan!
  9. LisaMarie

Itseasiassa mä pelkään sitä niin, että aina kun joutuu kohtaamaan sen, menee monta päivää, että pääsee tasapainoon. Se on ne ihmiset, jotka koittaa peittää huonon itsetuntonsa ja täydellisen tietämättömyytensä kaikesta olemalla mahdollisimman hankalia "Ei mulle sovi kyllä nyt" "En mä kyllä...

Yhteistyössä