Voi kaikki maailman rumat sanat, mä voin sitten inhota yhtä ihmislajia!

Itseasiassa mä pelkään sitä niin, että aina kun joutuu kohtaamaan sen, menee monta päivää, että pääsee tasapainoon.
Se on ne ihmiset, jotka koittaa peittää huonon itsetuntonsa ja täydellisen tietämättömyytensä kaikesta olemalla mahdollisimman hankalia "Ei mulle sovi kyllä nyt" "En mä kyllä tiedä koska sopii, ilmoitan sitten" "No kyllä te tulette kun mulle sopii, kun mä olen kiireinen ja tärkeä ihminen"(Työtön, joka esittää kotiäitiä ja haalii eläimiä peittääkseen työttömyytensä, joka johtuu huonosta itsetunnosta) "kyllä mä tiedän, koska mun mummon vaarin kummin kaima on alan ammattilainen" Joo, munkin serkku on lääkäri, se varmaan tekee musta pätevän tekemän mielenterveysdiagnoosin tuommoiselle:headwall:
Luultavasti se vituttaa muo niin kybällä siksi, että oon 10 vuotta sitten ollu itte samanlainen itsetunnoton pikku paskianen, joka pönkittää egoaan tekemällä muiden elämästä mahdollisemman vakeeta, kun ei muhun kykene, mut mä jotenkin niin tunnistan tyypin enkä tiedä itkiskö vai nauraisko sitten kun on päässy alkujärkytyksestä yli -sääliä kai päälimmäisenä pitäis....
Paitsi että itken, kun meen niin pois tolaltani -peruutuspeiliin kattominenin voi sattua niin perkeleesti!
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja pyyhi se elämästäsi;30169042:
Onko sun oltava sen kanssa tekemisissä?
Ei -onneks. En taatusti vapaaehtoisesti tapaa toista kertaa tätä kyseistä ihmistä.
Toivottavasti en koko lajin edustajaa, mutta se lienee liian positiivinen tulevaisuuden kuva. Toivottavasti sitä on itse ehtiny kasvamaan pikkuisen, ennen kuin joutuu seuraavan kerran kohtaamaan!
 
vierass
Miksi juuri tuo iskee sieluun? Luulisi "heikoilla" olevan kusipaan olevan helpommin ravistettavissa henkisesti pois mielialaa pilaamasta kuin jonkun ylhaaltapain inhottavan, joka iskee kirveella selkaan.
 
vierass
Itseasiassa minulla taitaa olla samanlaista. En vaan huomaa kun olen jo niin hyva valttelemaan. Johtuu visiin mielipuoli-idioottisukulaisista, joiden armoilla joutui lapsuudessa olemaan.
 
Miksi juuri tuo iskee sieluun? Luulisi "heikoilla" olevan kusipaan olevan helpommin ravistettavissa henkisesti pois mielialaa pilaamasta kuin jonkun ylhaaltapain inhottavan, joka iskee kirveella selkaan.
Suurin osa niistä inhottavaista tyypeistä peittää sillä omaa heikouden tunnettaan, eli on just tota lajia-vaikka nyt olis saanukkin jonkun kiva pikku viran, missä päsee vähän pomottamaan ja olemaan hankala.
Mut kai se on se, että siinä kohtaa samalla omat pelkonsa ja heikkoutensa just nimenomaan tossa tyypissä, josta ei koskaan ole tullu mitään muuta kun iso peukalo, jonka alla on koko perhe.
 

Yhteistyössä