Hakutulokset

1. S

Maaliskuiset 2021

Ihana kuulla!! ❤ :love:
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Voih, ei enää kovin pitkä aika siis :love: Ihanaa loppuodotusaikaa sinne :love:
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Mitäs sulle muuten @Wintersun kuuluu? Millon sulla olikaan laskettu aika? :love: Onnea haamulaisista @KirJoh89 ja @Esba :love:vahvistumisia kummallekin!:love: Voi ei @Brunet82 vaikka oli se lupaava haamulainekin :( Oon niin pahoillani :cry: Jännää @Kasikuus ja muutkin piinailijat,:X3: toivon...
  4. S

Maaliskuiset 2021

Tervetuloa uusille ja onnea! :love: Onko muilla ollut vaihtelua oireiden voimakkuudessa eri päivinä? Täällä siis vasta 4+4 mut tuntuu et eilen ja tänään on ollu laimeampia oireita kun sitä ennen. Lähinnä valkovuotoa, ihan vähän väsymystä ja kuvotusta, nälkäkään ei niin paha kun oli aiemmin. Ja...
  5. S

Toiveissa vauva 2021

Jännä, nyt kun sanoit niin mäkin näin ennen sen kunnon plussatestin tekoa unta, jossa mua oksetti kun yritin niellä buranaa, enkä sit pystynyt sitä nieleen. Ja mietin siinä unessa että varmaan siks kun oon raskaana. :unsure: Herättyäni en kyllä siihen uskonu mut ehkä mun alitajunta jo tiesi ❤
  6. S

Maaliskuiset 2021

Tervetuloa ja onnea! :love: Täälläkin esikoisen odottaja ja mulla tosiaan toi sama, että kun kuvittelin, että ei ainakaan tärppää kun niin kiire ja hässäkkä yms. niin sit tärppäskin...:X3: Täällä vasta 4+3 menossa, mutta on kyllä ihan samoja ajatuksia, että tuleeko meille ihan oikeesti ihana...
  7. S

Toiveissa vauva 2021

@Loree lla oli hyvät ohjeet. Mä oon kopioinut kuvan osoitteen ihan vaan sieltä selaimen osoiteriviltä sen jälkeen kun se kuva on ensin ladattu aijaa.comiin. Kopioinnin jälkeen oon sitten vaan liittänyt sen osoitteen tänne viestin sekaan.
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Voih :/ mutta jos koitat nyt vaan olla pessimistinen ja rentoutua tekemällä ihan jotain muuta, niin jospa se plussa sieltä tulee :X3: toivon niin kovasti sitä teille ❤
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Oon ladannut kuvan aijaa.com:iin ja sitten sen kuvan urlin vaan kopioinut tähän viestiin :)
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa @Brunet82 ❤ Mä kyllä sitä epäilinkin sun oireista ❤ Mullekin on noita suositeltu varmoina testeinä joten uskon että ihan oikea haamulainen siellä kurkkii :love: kuvaa tänne kun saat näkyviin:love::X3: ja viivalle vahvistumista! :love:
  11. S

Maaliskuiset 2021

Täälläkin etovaa oloa ollu jo jostain dpo 11 asti, ei jatkuvaa, mutta usean kerran päivässä... mäkin oon ihmetellyt miten oireita nyt tullu niin aikasin jo, :unsure: toisaalta sain kunnon plussankin jo dpo 14, kun aikasemmassa kkm:ään johtaneessa raskaudessa sain vasta joskus dpo 16 haamun...
  12. S

Toiveissa vauva 2021

Tuota myoinositolia oon ostanut täältä: https://www.yliopistonapteekki.fi/donaferty-premium-2-50-200-annospussi-60-kpl-84227.html valmisteen nimi on Donaferty, ja siinä on tosi hyvä annos myoinositolia. Vähän vastaava valmiste on Inocaps, mutta siinä tuota myoinositolia on paljon vähemmän, eli...
  13. S

Toiveissa vauva 2021

Ihana kuulla :) Pakko kommentoida, että mullahan oli just tuota outoa aikaista vuotoa tässä tärppikierrossa, että jospa se plussa on sinnekin tulossa:love::X3: Ainakin lupaavalta kuulostaa nuo oireet, joten täällä peukut pystyssä:love:
  14. S

Toiveissa vauva 2021

Mä nyt ajattelin kertoilla tänne tästä tärppikierrosta, kun mun mielestä on ollut niin kiva vastaavia juttuja täältä lukea. :)Tää kierto oli sellainen "ei varmasti tärppää ainakaan nyt" ja lisäks myös epäröin että olisko ees hyvä ajoitus raskaudelle jos tärppäis. Täällä ei siis minkäänlaista...
  15. S

Toiveissa vauva 2021

Vau mikä ovisplussa @Töppönen_ :love: Toivottavasti ois superovis ja tärppi tulis:love::X3:
  16. S

Maaliskuiset 2021

Kiitos! ❤ Ihanaa nähdä täällä, onnea vielä sinnekin! :love:
  17. S

Maaliskuiset 2021

@haaveilija24 laitoin viestiä tuosta maaliskuisten FB-ryhmästä. :) Ensin aattelin, että oottaisin että varhaisultrassa varmistuu kaiken olevan ok, mutta en mä malta.:X3:Siellä niin paljon helpompi jutella :love: Kiitos @Ananas90 :love: Muoks. ja onnea sinnekin vielä niin paljon! :love: Ja oi...
  18. S

Maaliskuiset 2021

Täällä yksi hyvin pöllämystynyt ja epäuskoinen liittyy joukkoon. :love: Sain viime torstaina dpo 10 ihan haalean haamun testiin (Clearblue early detection) ja kuulin, että tuo testi antanut vääriä positiivisia/viivanpaikkoja joillekin, niin suhtauduin tuohon hyvin varauksella. Lisäksi mulla oli...
  19. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos niin paljon kaikille onnitteluista! :love: Ootte ihania!:love: Mä oon edelleen aivan puulla päähän lyöty, olin eilenkin niin varma että nega tulee kun testin teen. Oli pakko tehdä tänään digi jotta uskoisin olevani oikeesti raskaana. Itku pääsi kun tekstin luin, on tää vaan niin...
  20. S

Toiveissa vauva 2021

Onnea hurjasti @Vindy :love: Mä muistan sut kyllä, niin ihanaa että viimein tärppäsi!:love:

Yhteistyössä