Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Onnea sullekin hurjasti, hienosti on sielläkin vahvistunut! ❤ :love:
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Apua, mä tärisen, tää ei voi olla totta, nyt dpo 14 ja äsken tehdyn testin tulos tässä. :eek: o_O:love: Miten tää voi olla todellista!! Itkettää ja naurattaa ja tärisyttää samaan aikaan, tuntuu et hyperventiloin... https://aijaa.com/uiGOGI
  3. S

Toiveissa vauva 2021

@Santso mä oon kans mittauttanut, ja mulla oli kkm:n jälkeen ferritiini viä laskenut siitä mitä oli ennen sitä, joten kannattaa ihmeessä käydä mittauttaan ferritiini. Ferritiini oli turhan alhainen (35) lääkärin mielestä, joka sano et pitäs olla ihan vähintään 50 raskautta yrittävällä. Töältä...
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa @Ananas90 että on vahvistunut noin hienosti! :love: Onnea vielä kerran sinne ❤ Ja kyllä tuolla viivalla voi jo hengähtää, nuo oireetkin kuulostaa ihan normaaleilta raskausoireilta ❤ Ja onnea @Puolu selvästä haamulaisesta :love: ja viivalle vahvistumista! ❤ Mun pitäs kans testailla...
  5. S

Toiveissa vauva 2021

Voi ei Santso, oon niin pahoillani :cry: Sais jo viimein teidän onni kääntyä ❤ voimia kovasti❤
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos @3milia ja @Nokare selvennyksestä! ❤ Ja mä toope en tajunnu et tarkotit PC:llä Pregcheckiä @3milia :ROFLMAO: pitää siis kuitenkin varauksella siihen sit suhtautua selvästi:geek:
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos @3milia ja @Nokare ❤️ Onko siis minkä apteekin, ya vai joku muu apteekki? Haluun varmistaa et ostan oikeita, ja noista pregcheckeistä oon kyllä täällä muiltakin kuullu hyvää et ehkä niitä vois ottaa sit tuplavarmistukseen :) Toivottavasti osuis nyt teillä molemmilla ovis oikeeseen...
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut @minttuni ja @LaTiLa uuteen kiertoon joutumisesta :cry: Kunpa pääsisitte sitten huhtikuisiin molemmat ❤ Piti kysyä, että tietääkö kukaan mitään takuuvarmaa raskaustestiä, joka ei anna viivanpaikkoja / turhia haamuja?? Varsinkin jos tiedätte jotain herkkää sellasta, mutta...
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Voi ei @Ananas90 , toivottavasti viivat alkaa pian tummua ja kaikki menis kuitenkin loppuun asti hyvin ❤ Oioi @Brunet82 siellähän kuulostaa lupaavalta tuo elohiiri ❤ Toivottavasti plussa pärähtää! :love: Millon meinaat testata? :X3: Mä päätin että testaankin vasta ma/ti seuraavan kerran...
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Voi ei @minttuni jos joudut taas uuteen kiertoon :( Ois niin jo viimein teidän aika <3 Kunpa ens kierto olisi teidän viimein <3 Voi @Titi-Love :( toivottavasti olisi kaikki kuitenkin siellä ok ja saisitte viimein pikkuisen syliin asti <3 Täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä myös <3 Muoks...
  11. S

Toiveissa vauva 2021

No vau mikä ovisplussa @Kasikuus Jospa meinaa et on superovis ja tarraa pikkuinen kiinni kunnolla tästä kierrosta ❤ Nyt vaan sopiva annos pessimismiä ja palstataukoa niin plussa on taattu :D :love: :X3: Täällä odotan huomista testausta vähän sellasilla fiiliksillä että tuskin on plussaa...
  12. S

Toiveissa vauva 2021

Oi miten ihanaa! :love: Onnea hurjasti! ❤
  13. S

Toiveissa vauva 2021

Voi ei @Persikka123 oon niin pahoillani :cry: oisin niin toivonut sulle muita uutisia :cry: hirmuisesti voimia sinne, toivottavasti tyhjennys edes sujuu ongelmitta. ❤ Voimia ❤❤
  14. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos kaikille :love: Ite kyllä pelkään kemiallista tms koska nyt ollut jo vähän runsaampaa tuo vuoto.:( Tosin oli mulla itelläkin sillon valemenkat kun viimeks plussasin, mutta muistaakseni se vuoto oli niukempaa. Se vuoto tuli kyllä myös myöhemmin eli vasta menkkojen ns. alkamisajan jälkeen...
  15. S

Toiveissa vauva 2021

Voih :/ Mä niin ymmärrän tuon huolestumisen, mutta jospa vaan HCG nousee hitaammin? Jos testaat muutaman päivän päästä uudestaan? Mä ite oon päättänyt, että en kiusaa itteeni noilla viikkodigeillä, testaan vaan normitesteillä, pelkään just sitä et panikoisin sitten jos ei vaihdu viikot niin kun...
  16. S

Toiveissa vauva 2021

Haha, sitä mä tässä nyt mietin, että olitteko sä ja @Kasikuus nyt sit oikeessa :ROFLMAO: :X3: Ois kyllä ihanaa! :love:Edelleenkään en oo saanut sitä odottamaani vikaa puhelinsoittoa mun unelmien työpaikan osalta, mulle sanottiin viime perjantaina, että omistajat soittaa mulle lähipäivinä...
  17. S

Toiveissa vauva 2021

Okei, näköjään siis mihinkään testimerkkiin ei voi luottaa... :cautious: tai sit tosiaan on ollu kyse kemiallisista... ei auta kun ootella miten käy :censored: ja kiitos :love:
  18. S

Toiveissa vauva 2021

Apua, olin tulossa tänne tänään valittaan siitä että menkat taitaa alkaa etuajassa mutta mitä hittoa, tein äsken clearbluen early detection testin ja siinä näkyy viivanpaikka/ haamujen esiäiti??? :eek: Onkohan sit kemiallinen vai voiko kiinnitysvuoto olla pidempään kestävää kun pari tippaa...
  19. S

Toiveissa vauva 2021

No kai se teoriassa ois tietty mahdollista :unsure: :X3: Ite en vaan usko yhtään tähän kiertoon ja oottelen jo menkkoja henkisesti... Huomenna aion kyllä joka tapauksessa testata ennen kun lähetään mökille, ja aion sinnekin varoiks jonkun testin ottaa jos nyt ihme tapahtuis ja menkat ei...
  20. S

Toiveissa vauva 2021

@Goodway no siinä tapauksessa varsinkin on hyvin mahdollista että plussa vielä tulee :X3: oireet ainakin kuulostaa lupaavilta, joten ei muuta kun testaamaan, ja toivotaan että plussa pärähtää :love:

Yhteistyössä