Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Joo, kyllä on mahdollista. Millon sulla siis menkkojen ois pitänyt alkaa? Sehän on yksilöllistä kuinka nopeasti HCG nousee, joillain tulee plussa vasta sen jälkeen kun menkkojen ois jo pitänyt alkaa. Pidetään peukkuja että se plussa vielä ilmestyy :love:
  2. S

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 oon niin pahoillani uuteen kiertoon joutumisesta :( Varsinkin kun se haamulainenkin viittas johonkin ihan muuhun :( Hmm. Täällä vasta dpo 9 ja jo tiputteluvuotoa tuli pienesti paperiin pyyhkiessä äsken kun kävin vessassa. :cautious: Taitaa jäädä luteaali kovin lyhyeks nyt sitten...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

@Persikka123 voihan nyt murrr että pistää vihaksi tuo sun kohtelu! :mad: Pitäis nyt edes vähän olla myötätuntoo ja kiinnostusta miten sä jakselet. :mad: Ja eikös nuo vuodot voi olla tyyliin joku hematooma tms.? Ei kai se aina automaattisesti tarkoita keskenmenoo? Varsinkin kun sulla on kerran...
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Koska sulla on @Persikka123 se ultra? Tsemppiä kovasti, mä niin toivon että olisikin kaikki hyvin <3 Hmm, just kun sanoin tänne että en oo ehtinyt tarkkaileen oireita eikä oo mitään ollu, niin siitä joku pari tuntia niin tuntu voimakas vihlasu muutaman kerran alavatsalla. Ihan kuin kiusatakseen...
  5. S

Toiveissa vauva 2021

En oo oikein ehtinyt piinaileen, ei kyl myöskään oo ollu mitään oireita, raskauteen tai menkkojen lähestymiseen liittyen, toki vasta tuo dpo 7. Ajattelin testata torstaina dpo 10 kun sillon lähetään mökkireissulle, jossa tulee oleen tosi vaikeeta testata. Mulla ei oo kyllä yhtään luottoa tähän...
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Voimia @Santso sinne noihin tunteisiin <3 En yhtään ihmettele että on vaikeaa luottaa monien pettymysten jälkeen :( Toivottavasti lääkäri osaisi rauhoittaa sun mieltä <3 Mä niin toivon, että kaikki menee nyt viimein hyvin ja saat pikkuisen syliin ens maaliskuussa <3
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa @Alinna86 !!:love: Oi vitsit miten jännää! :love: Noilla oireilla ois ollut ihme kyllä jos ei viivaa ois tullut lopulta :X3: :love: Muoks. Kyllä mä näen jonkun haamulaisen tuossa <3 Nyt vaan lisää testejä ja viivan vahvistumista!! :love: Muoks. @LaTiLa ihan kun tuollakin haamulainen...
  8. S

Toiveissa vauva 2021

@Persikka123 kuulostaa jotenkin kyllä oudolta tuo niiden varmuus et jotain on vialla, kun vertaa arvoja noihin taulukoihin ja muihin joita @Wintersun toi esille. Mä niin toivon että olisivat väärässä ja kaikki oiskin hyvin!! ❤ Täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä ❤ Voi ei, oon niin...
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Mä kans ilmottaudun testaajien seuraajiin, oon käyny täällä aamuseiskasta asti välillä kurkkimassa. :X3: voi kunpa nyt tulis kunnon plussa-aalto :love:
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Oho @Töppönen_ ja @Santso jos on noin, saa nähä ootteko oikeessa :X3: @Kasikuus no sitähän mä kyllä tässä muistelin että sulle kävi just niin :X3: :geek: ja nyt kun mietin niin se mun ainoo plussa muinoin tuli kans kierrosta johon en yhtään uskonu ja oli kauhee kiire ja muuta ajateltavaa...

Yhteistyössä