Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Oioi, maltan tuskin oottaa huomisia plussakuvia! :X3: Toivottavasti niitä tulee paljon.:love: @Alinna86 sulla varsinkin nyt siellä kyllä niin lupaavaa :X3: toivon todella että viimein tärppää ja kunnolla :love: Ja myös sulla @Tiukuna kuulostaa lupaavalta :love: Peukut pystyssä että plussa...
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Oioi, ihanaa että siellä on hyvä fiilis, kuulostaa lupaavalta :love::X3: Ja mahtavaa että rauta-arvotkin kohentuneet! (y) Mä niin pidän peukkuja että siellä viimein pärähtäis pysyvä plussa teille :love: Mäkin kävin itse asiassa ferritiinin kontrollimittauksessa, ja se oli jo 121 . Muutama...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Oi, mä täällä jo jännään teidän puolesta @Alinna86 , @Tiukuna , @Mamtobe ja @Töppönen_ :love: toivon kunnon plussa-aaltoa! ❤ Lupaavia oireita teillä monella ollu :love: Sunnuntaita ootellessa!:X3: Täällä aika matelee, dpo 2 vasta... tajusin just että sekä testauspäivä että mahdolliset...
  4. S

Toiveissa vauva 2021

@wbä mä en oo montaa kertaa saanu selkeetä ovisplussaa mut kerron tuoreen kokemuksen kun eilen selkeen ovisplussan sain. Valkovuoto oli runsaampaa 2-3 päivää ennen ovisplussaa, ovisplussaa edeltävänä päivänä siihen asti runsainta mut semmosta ”juoksevaa hyytelöö”. Sit ovisplussapäivänä vuoto...
  5. S

Toiveissa vauva 2021

Jos tosiaan on tarkotus ottaa vaan maltillisesti pari lasillista, niin kyllä mäkin sit jo uskaltaisin olla testaamattakin. :) tsemppiä päätökseen ❤ Ja toivon niin että plussa tulee, sitten kun päätät testata ❤ Kiitos kaikki, tänään siis täytyy talletella ainakin, mut jospa viä huomennakin sit...
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Onpa sulla nyt kyllä jännää @Alinna86 :X3: Kunpa nuo oireet nyt viimein enteilis pysyvää plussaa :love: muoks. mä ehkä testaisin jos alkoholia ois tarkoitus juoda, mutta ymmärrän kyllä hyvin myös sen et haluis oottaa et menkkojen ois pitänyt alkaa. Käsittääkseni siitä ei pitäs vielä tossa...
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Oi miten ihanaa @Persikka123 ❤ Onnea paljon, huikee vahvistuminen :love:
  8. S

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 oi kunpa ois nyt ihana syy sun pääsärylle ja krapulaiselle ololle ❤ Täällä semmoset ovislimat ja testikin oli vahvistunut eilisestä ja toissapäivästä selvästi ja oli jo hyvin lähellä plussaa, että luulen ja toivon että ovis huomenna/ylihuomenna. Mikä ois kyl mahtavaa kun nyt kp14...
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Voimia sinne @Kasikuus sulle ja miehellesi ❤ Niin kurjaa ja väärin että kävi nyt näin pitkän odotuksen jälkeen.. :cry: täällä toivoin viimeiseen asti jotain ihmettä... mutta ainakin tosiaan tiedätte että se plussa mahdollinen ❤ toivottavasti nyt pian toipuisit tuosta eikä ois kuitenkaan...
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Voimia @Kasikuus hirmuisesti sinne <3 Oot kyllä saanut luvattoman paskaa kohtelua :poop::mad: Ja onnea paljon @Persikka123 ja @Mirella92 :love: Toivottavasti molemmat saatte nyt viimein pikkuisen syliin asti <3 Voi ei, pahoittelut @3milia uuteen kiertoon joutumisesta :( Kunpa tää tuleva...
  11. S

Toiveissa vauva 2021

Ootko banaania maistanut? :geek::ROFLMAO: Kunpa ei nyt ois valeoireita, vaan ihan oikeita viimein :love:
  12. S

Toiveissa vauva 2021

Halaus ja paljon tsemppiä @Kasikuus täältäkin lääkäriin! ❤️ Onneks pääset nyt viimein ❤️
  13. S

Toiveissa vauva 2021

Toi on kyllä tosiaan jo ihan selkee plussa ❤️ Onnea! ❤️
  14. S

Toiveissa vauva 2021

Oi miten ihanaa @Titi-Love , onnea paljon :love: Voimia kovasti sinne @Kasikuus paskaan tilanteeseen ja odotteluun <3 Niin raastavaa :( Mä niin toivon että saisit kuitenkin hyviä uutisia <3
  15. S

Toiveissa vauva 2021

Kyllä mä tuossa haamulaisen näen ja ihan kun ois väriäkin. :love: Mutta testaa tosiaan ihmeessä myös eri testillä niin saat varmuuden :) Toivotaan että ois ihan oikee plussa ja siitä vahvistuu:love:
  16. S

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli viime kierrossa kahtena päivänä hento haamulainen noissa, toisena päivänä hieman vahvempi. Ei selvinny että oliko sitten kemiallinen vai virhe/törkee viivanpaikka vai mikä. Mutta ei kylläkään sit tuo sama testi näyttänyt enää viivaa 3 päivän päästä joten todennäköisemmin oli sit...
  17. S

Toiveissa vauva 2021

@Persikka123 kunpa ois vaan ollut myöhänen kiinnittyminen tms ja ois viimein teidän vuoro saada pikkuinen ❤️ Täällä peukut pystyssä että seuraavissa kokeissa on arvot noussut ❤️
  18. S

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä kovasti @Kasikuus ❤ Toivottavasti kaikki ois kuitenkin hyvin ❤ Lääkäriltä kotiuduttu, miehen simpat oli luojan kiitos normaalit ja ultrassa näkyi yks isompi munasolu joka oli kooltaan semmonen et kuulemma vois irrota noin parin päivän päästä :love: eli ovis oiskin jo aika alussa...
  19. S

Toiveissa vauva 2021

Voi ei @Kasikuus :cry: Kunpa ois vaan laimeeta pissaa tms. syy ja ois silti kaikki hyvin, täällä peukut edelleen pystyssä <3 Toivottavasti nyt pääset sinne mittaukseen ja ultraan pian <3 Mulla tänään suunnittelukäynti Dextrassa. Jännittää ihan hitosti mitä se lääkäri sanoo ja myös miehen...
  20. S

Toiveissa vauva 2021

Oi, onnea niin paljon @Titi-Love ❤ Kunpa nyt viimein kaikki menisi loppuun asti hyvin ❤ :love:

Yhteistyössä