Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Kuulostaa hyvältä teidän suunnitelma, ja ihanaa et saitte puhuttua asioista ❤ Jospa se rento asenne ja tjottailu on just se avain plussaan :D ❤ Niinhän ne monet ainakin sanoo :) Ja kiitos sulle vielä tsempeistä❤ Täällä pms-masis-mielialanvaihtelut menossa, joten menkkoja odotellessa...
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Mun silmiin tuo dpo13 pc on kyllä vahvempi kuin dpo11 pc. :giggle: Ja tuota apteekin testiä ei oikein kannata eri merkkiseen vertailla, viiva siinäkin on kummiskin selkeesti. :) Ja vielä tosiaan niin alussa, että ei niiden kuuluisikaan vielä olla mitään kirkuvia. Uskon kyllä että kaiken tän...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

voi ei @Alinna86 :cry: oon niin pahoillani. Voimia sinne kovasti. <3 Niin peestä että mitkään oireet tai oireettomuus ei merkkaa näköjään yhtään mitään :( Ja @Kasikuus mä niin toivon että sun aavistukset on nytkin taas väärässä ja kaikki on siellä masussa hyvin ja saatte pikkuisen helmikuussa...
  4. S

Toiveissa vauva 2021

@Loree mä sain negan testiin (ei herkkä testi) noin 2 viikkoo tyhjennyslääkkeiden otosta, mulla oli kkm ja varhaisultrassa todettiin 8:lla viikolla, oli lopettanut n. 2 viikkoo aiemmin kasvunsa.
  5. S

Toiveissa vauva 2021

Ihana kuulla sun kuulumisia @Kasikuus ja kyllähän tuossa on jo oiretta :D Mutta ymmärrän niin että niitä ei ihan aina usko kun joka kuukausi on kummiskin vähän mitä sattuu. Mut noi on kyllä kieltämättä hyvin lupaavia oireita, että ei ihme että plussa pärähti :love: Vielä kerran onnea teille...
  6. S

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus täällä tuli tippa silmään kun luin tuon kuvauksen miehen yllättämisestä ja miehen reaktiosta, niin ihanaa:love:❤❤ voi vitsit, toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin ja saatte viimein ihanan pikkuisen syliinne :love: En yhtään ihmettele jos ei nukuta, siihen on niin hyvä syy ❤❤...
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Jeeee, niin ihanaa :love: Ja tykitä kuule niin paljon kun lähtee, oot sen niin ansainnut!! :love: Millon teet sen ihanan yllätyksen miehelle?? Oon niin onnellinen sun puolesta :love:
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Testiajan jälkeen tulleet ei tosiaan välttämättä tarkoita mitään mut joillain nekin on enteillyt tulevaa plussaa, eli vaikee sanoo tuon perusteella vielä. Testaa ihmeessä uudestaan päivän tai parin päästä tuleeko jotain jo testiajalla ☺️ Tsemppiä tilanteeseen! ☺️
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Varovaiset onnittelut myös @LaTiLa :love: Toivottavasti viiva vahvistuu :love: Ja kuvaa odottelen, toivottavasti alkais se aijaa nyt toimii perskules!
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Täällä testattu nega, mutta yllättävän neutraali fiilis. Musta on alkanut tuntua että se @Töppönen_ teoria siitä et ovis oiskin ollu vasta sillon kun raskaustesti haamuili vois hyvin pitääkin paikkaansa.:unsure: Ainakin ne ovislimailut samaan aikaan vois hyvin siihen viitata. Ja kun ei...

Yhteistyössä