Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Niin ihanaa @Kasikuus ❤ :love: Ihanaa juhannusta sinnekin ❤ Ja haamulainen näkyy @Titi-Love ❤ Viivalle vahvistumista ja toivottavasti nyt viimein saatte pikkuisen syliin asti ❤
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Voimia kovasti @wbä ❤ Täällä kärvistelen itekin menkkakivuissa niin ymmärrän niin hyvin :cry: toivottavasti kuitenkin pystyisitte oviksen lähettyvillä puuhaileen ja tää kierto ois teidän ❤
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Onnea paljon sullekin! ❤ :love:
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Vau mikä plussa, onnea paljon! ❤ :love: Mikä ihana plussa-aalto nyt täällä :love:
  5. S

Toiveissa vauva 2021

@Persikka123 mäkin haluun nähdä kuvaa! Ja toivottavasti viiva vahvistuu, ois niiin ihanaa saada vielä lisää plussanneita listan alkupäästä :love: Onnea vielä @Hope91 , niin ihanaa että teidän odotus viimein palkittiin :love: Ja @Kasikuus mä oonkin täällä jo ootellut milloin suostut siirtyyn...
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Wow, onnea paljon!! ❤ :love:
  7. S

40 + so what, wol 14 (2019)

Kiitos kun jaoit kokemuksen :) Ilmeisesti en siis oo ainoo jolle tuota on aiheuttanut. Pitää kysellä lääkäriltä sitten lisää. Veikkaan et tosiaan joku hormoni nyt mulla pielessä tuon takia...
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa keskustelua täällä :love: Mullakin alkaa kyllä tuleen tää lisäravinne-arsenaali-kikka-kolmos-kieltäymyselämä korvista joten taidan mäkin nyt vaan hellittää ja nauttia elämästä enemmän. :giggle: Jos kerran niin monella se on johtanut plussaankin:love: En oo tänä vuonna juonut alkoholia...
  9. S

40 + so what, wol 14 (2019)

Täälläkin kovasti toivon että viimein @Rusakkonen teitä onnistaa <3 Onnittelut plussista niitä saaneille <3 Ja plussatuulia kovasti kaikille! <3 Mä täällä odottelen ens viikon suunnittelukäyntiä. Meillä todennäkösesti vaan ivf vaihtoehtona, mutta kattoo nyt. Mies vie simppanäytteen torstaina...
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Voi miten ihanaa @Kasikuus ❤ Ja nyt on kyllä vahvistunut ja mahtavaa toi oksennuskin (en ois uskonut et näin sanon :ROFLMAO:) etköhän sä nyt voi hetken nauttiakin ❤ :love: Vaikka harmi kyllä että et päässyt nyt mittaukseen. Mäkin suosittelen vasta sitä 7+ viikkoo varhaisultraan et varmasti sit...
  11. S

Toiveissa vauva 2021

Toi sun mies on kyllä niin ihana :love: Ja okei, muistin sit väärin testit. Mutta toivotaan kovasti että kuulut siihen ryhmään jolla ei vaan viivat kunnolla vahvistu, tai sit vaan kestää. <3 Ja jos kerran eilenkin oli taas oireitakin, niin kyllä mä uskon että on hyvät mahkut siihen että kaikki...
  12. S

Toiveissa vauva 2021

Voi @Kasikuus :( Mä niin toivon että kaikki ois kuitenkin hyvin, että jostain syystä nyt vaan vahvistuu hitaammin <3 Eikös se niin ollut että pääset ens viikolla hcg-mittauksiin? Tsemppiä sinne kovasti, toivotaan et vahvistuminen vaan nyt ottaa aikansa <3 Ja eikös noi oo nyt taas eri testejä...
  13. S

Toiveissa vauva 2021

@Helmipupu oisko voinu olla myöhäsempi ovis? Toivotaan että viiva vielä vahvistuisi, jospa se vaan nyt vahvistuu hitaasti ❤ Ja onnea haamusta @Tiukuliina89 ❤ Toivotaan että vahvistuu! :love: Täällä tuli pyyhkiessä vähän verta, oiskohan mun menkat viimein alkamassa. Eka kerta kun yritysaikana...
  14. S

Toiveissa vauva 2021

Ei oo tarvinnut. Mulla ollu tähän asti suht säännöllinen kierto, vaihtelee muutamalla päivällä, yleensä 24-28 päivää, mut sit joitain yksittäisiä max. 30-32 kiertoja ollut muutama. Mutta ei sen enempää oo venynyt aiemmin, paitsi yks kierto kun lopetin hormonaalisen ehkäsyn reilu 2 vuotta sitten...
  15. S

Toiveissa vauva 2021

Hyvä @Kasikuus että sait neuvolasta nyt toimintasuunnitelman, yritä nyt vaan nauttia mökkeilystä ja auringosta kun sieltä töistä pääset <3 Täällä oottelen et ne menkat viittis joskus alkaa... Nyt siis kp 45 jos oikein muistan, normisti kierto max. 32 päivää. Ja en oo raskaana, tänään piti...
  16. S

Toiveissa vauva 2021

Kyllähän tuo viiva tosiaan on ainakin selkeästi vahvistunut @Kasikuus <3 Ja tuhruvuodotkin monella kuuluu alkuraskauteen ilman et ois mitään vialla. Yritä nyt nauttia viikonlopusta ja tehdä kaikkea ihan muuta joka sais ajatukset tästä pois <3 Ja jospa tosiaan pääsisit mittauttaan hcg:n kun...
  17. S

Toiveissa vauva 2021

Voi @Kasikuus niin kurjaa että sulla on tuollaiset fiilikset :( Mä niin toivon että oot väärässä ja kaikki ois kuitenkin hyvin ja te saisitte pikkuisen helmikuussa syliinne ❤️ Tsemppiä sinne kovasti❤️
  18. S

Toiveissa vauva 2021

Kyllä mä nään haamun. :love: onko siinä väriä kun livenä katot? En ite saa selvää. Mutta toivottavasti vahvistuu!! ❤
  19. S

Toiveissa vauva 2021

Onko kuvaa? ❤❤ :D
  20. S

Toiveissa vauva 2021

Onpa kiva kuulla! :) Meillä tosiaan vähän nihkee fiilis jäi siitä Felicitaksesta vaikka periaatteessa ihan mukava lääkäri olikin. Toivon että meilläkin nyt sit Dextralla löytys apuja ja vois jopa eka kokeilla jotain kevyempää hoitoo, mutta katotaan :) Onnea teille nyt hoitoihin, toivottavasti...

Yhteistyössä