Toiveissa vauva 2021

Onko kuinka monella ovulaatioo tikuttavalla merkkejen välillä eroo tossa tummuudessa?

Mulla on nyt käytössä toi premom-sovellus.. viimekierron ovulaatioo tikutin rfsu:n testeillä ka nyt on pc:n testit tähän kiertoon.. ja nyt sit toi sovellus näyttää samoja suhdearvoja kp7 kun viimekierrossa oli kp9..
lähinnä sillä ihmettelen että onko ovulaatio tulossa mahdollisesti aikasemmin vai voiko toi heitto johtua vaan siitä että on erimerkin testit menossa.. :unsure:
 
Tulin vaan kertomaan, että hengissä ollaan ja tämä kierto on ollut täysin seksitön. Oviksen tikutin tälle päivälle eli ilmeisesti kp 20 on dpo 0 nyt vakiintunut. Vaikka miehen seksihalut ei näytä mitään pikaisia tokenemisen merkkejä, niin ajattelin silti jatkaa tikuttelua. Oon tykästynyt siihen, että oviksesta pystyn tarkasti laskemaan koska menkat alkaa ja voin ottaa esim. särkylääkettä ja laittaa kupin jo etukäteen. Kyllä mekin vielä se vauvamme saadaan, kunhan taas saadaan vauvatehdas joskus käyntiin tän alasajon jäljiltä. Nyt kuitenkin jatkan taustailua ja nautin vaan kesästä.

Plussatuulia kaikille ja pysykööt pienet tiukasti matkassa! :love:
 
Paaaaljon onnea @Vindy @Puolu ja @Shibali Tarrasukkia kaikille.

Meillä yrityksestä tietää tosi moni. Vuoden yrittämisen jälkeen tosin kerrottiin, vasta miehen vanhemmille. Työkaverit ja läheisimmät ystävät tietää myös

Musta tuntuu, et mä en sit ovuloinutkaan. Lämpökäyrä on eka kertaa TODELLA outo ja @chili_ kun mainitsi, että vaikka plussan saa tikkuun, niin ei takaa irtoamista ja mulla on nyt vähän sellanen olo, et sillain ois varmaan nyt käynyt. No nähtäväksi jää, että mitä lämmöissä vielä tapahtuu
Älä mun kokemuksen perustella heitä toivoa menemään! <3 Ja samaa mieltä, et mä en kyl usko omiin lämpökäyriini ainakaan ollenkaan :D Esikoisesti nousi lämmöt niinku oppikirjasta ja jäi yli 37, tiesin siitä palelusta ja kuumeisesta olosta jo et raskaana ollaan. Mut tokasta, nada :D
 
Hei mut vois tästä siirtää plussanneisiin. Tullaan sit takas listoille, jos sellanen tilanne tullee. Tuli fiilis, et pakko tässä on nyt vaan ottaa relasti ja luottaa, että asiat menee kuten menee. Jatkan täällä silti toki keskustelun seuraamista ja osallistun varmana kesusteluunkin. Niin paljon aina jännittää että kuka on seuraava <3.
 
Ja kun en nyt viel oo huudellu tänne tänää ku ihan hulluna ni pakko tulla kertoo kun tääl puhuttiin noista lämmöistä, että just mittasin 37,2 jota mulla ei siis oo ikinä ellen oo kipeenä. Tää on silleen uus tilanne, et molemmista aiemmista raskauksista oon tässä kohtaa ollu ihan jäätävässä flunssassa, ni kyllä se lämpö vaan nousee näemmä ilman sitä flunssaakin. Ihan vetämätön olo tästä tulee näinkin näemmä.
 
Olipahan täälläkin menkat! Eilen jo loppui, enää vaan pyyhittäessä pientä tuhrua. No fine by me. Eikä yhtään mitään kipuja. Nyt vaan liikunnantäyteinen kierto, ja sormet ristiin, et tää on se meidän kaikkien kierto!
Mä meen tänään ekaa kertaa vuoteen kuntosalille, jännittää kamalasti miten heikossa kunnossa sitä onkaan. Minulla siis välilevyn pullistuma, joka tuntuisi nyt olevan kohtuu oireeton, joten lihasmassan kerääminen taas mahdollista, kunhan muistaisi vaan ottaa rauhallisesti alkuun, oon sellanen täysillä ja maksimeilla tyyppi :ROFLMAO:
 
Mulla on tänään jotenkin ihan sellanen olo, että ei varmana oo tärpännyt :D En ees tiiä miksi. Jotenkin niin NORMAALI olo, vaikka tiedän tietysti että ei dpo 8 oireet tai oireettomuus kerro yhtään mistään. Eilen mahassa jomotteli ja oli outo olo, tänään ei mitään. En tiiä miten hulluksi ihminen vielä tässä tulee jos ja kun edessä on vielä monia kiertoja ennen raskautta:LOL:o_O

Kävi tosin semmonen ihana juttu, että ostettiin asunto vihdoin miehen kanssa! Ollaan nyt puoli vuotta etsitty mieleistä. Nyt olis sitten tosiaankin vauvalla lupa tulla ♥
 
Mä nyt ajattelin kertoilla tänne tästä tärppikierrosta, kun mun mielestä on ollut niin kiva vastaavia juttuja täältä lukea. :)Tää kierto oli sellainen "ei varmasti tärppää ainakaan nyt" ja lisäks myös epäröin että olisko ees hyvä ajoitus raskaudelle jos tärppäis. Täällä ei siis minkäänlaista aavistusta plussasta ollut ja olin aivan varma että plussaa ei tule. Tää oli myös kierto, jollon en ehtinyt tarkkaileen oireita tai ees juuri miettiin koko raskaus"projektia", kun oli niin kiire töissä ja uuden työpaikan haussa. Lisäks join tässä kierrossa monta energiajuomaa ja kuohariakin oviksen jälkeen. Lisäksi greippimehuakaan en tässä kierrossa juonut ollenkaan. Tätä kiertoa ennen siis yritin elää mahdollisimman terveellisesti, greippimehua lipitin ja en juonut yhtään energiajuomaa tai alkoholia moneen kuukauteen.

Ensimmäinen "oire" jota ihmettelin enemmän, oli dpo 8-9 (en muista tarkkaan kun en tosiaan mitään kirjaa pitänyt oireista) voimakas vihlaisu alavatsalla, tais olla parikin kertaa. Sitten ihmettelin dpo 9 tiputteluvuotoa, että joko ne menkat alkaa tiputtelulla. Dpo 9 vuoto oli rusehtavaa ja niukkaa ja vaan pyyhittäessä vähän. Dpo 10 aamulla tein testin varmuuden vuoks kun olin lähdössä mökille. Testiin piirtyi aivan haalea haamu. Täällä kyselin sitten kyseisestä testistä (clearblue early detection) että antaako turhia viivanpaikkoja tms. ja monilla oli negatiivisia kokemuksia testistä, joten pelkäsin, että mullakin vaan häikkää testissä. Samana päivänä dpo 10 vuotelu muuttui veriseksi, ja mukana oli myös hyytymiä. Edelleen vuoto oli niukkaa kyllä, lähinnä vain pyyhittäessä, siteeseen ei juuri mitään tullut. Olin aikalailla luovuttanut haamusta huolimatta, ajattelin, että joko viallinen testi, tai sitten kemiallinen joka vuotaa nyt sitten pois. Dpo 11 vuotelu jatkui verisenä, hyytymiä ei enää juurikaan ollut, mutta ihan verta tuli pyyhittäessä. Ei kylläkään enää jokaisella vessakäynnillä. Dpo 12 tuli vielä verta kerran pyyhittäessä, mutta sitten vuotelu loppui. Ihmettelin, että olipas kumman lyhyet menkat/tyhjennysvuoto, mutta en edelleenkään uskonut että oisin raskaana. Tai että kyse ois ollut kiinnittymisvuodostakaan, koska en ollut kuullut että kiinnitymisvuoto vois olla muuta kuin pari tippaa pyyhittäessä. Mietin testaamista, mutta pelkäsin niin paljon negaa, että päätin lykätä testaamista. Vaikka en uskonutkaan olevani oikeasti raskaana, jotenkin kuitenkin sitä toivoin ja siks pelkäsin ihan hirveesti testin tekemistä, koska olin varma että se on nega. Enkä tiennyt miten voin mökillä sitten teeskennellä iloista jos sen negan teen. Niinpä päätin lykätä testausta siihen, että pääsen mökiltä kotiin. Tultiinkin mökiltä kotiin vähän etuajassa dpo 14. Päätin, että haluan tehdä testin samantien, että voin sitten itkeä testiä miehen kanssa samantien. Tein testin, ja vilkaisin testiä sivusilmällä kun oli vasta tulos tekeytymässä, joskus minuutin kohdalla. Huomasin, että siinä näyttää olevan plussa jo. "Ei voi olla todellista!". Otin testin käteen, aloin tärisemään, tuijotin sitä epäuskoisena, aloin itkeä, nauraa ja täristä samaan aikaan. Ryntäsin vessasta miehen luo ja näytin testiä epäuskoisena, hypittiin ja halattiin ja heitettiin high fivet ja mä vaan toistelin että "tää ei voi olla todellista, mitä helvettiä". Plussa oli tosiaan niin selvä, että ei ollut mitään epäröitävää sen suhteen...

Sitten oireista. Mulle tulee noin viikko ennen menkkoja yleensä finni naamaan. Nyt tuota finniä ei näkynyt, mutta en ajatellut sillon, että se mitään meinais. Rinnat ei myöskään kipeytyneet, mutta sitä ollut joissain muissakin negakierroissa, että en sitäkään niin ihmetellyt. Tuon dpo 10 haalean haamun jälkeen mökillä oli ajoittain kuvottavaa oloa, väsymystä ja jatkuva nälkä, mutta ajattelin, että taidan kuvitella oireet, tai sitten ne johtuu vaan siitä, että söin enemmän makeeta ja hiilareita. Mutta nuo oireet on jatkunut nyt kotonakin ja voimistuneet, joten kyllä ne ihan oikeita oireita tais sillon jo olla. Eilen dpo 15 oli ekaa kertaa repäisykipuja kun kurottelin jotakin. On ollut nyt myös pari päivää jomotusta välillä alavatsalla. Tälläkin hetkellä on vähän huono olo. Niin ja itkuherkkyyttä on ollut nyt kans pari päivää, eilen sain kauheet itkupotkuraivarit miehelle aivan tyhmästä aiheesta. Tänään aamulla itkin, kun alkaa vähitellen mennä vasta tajuntaan se, että oon raskaana.

Ai niin, ja sitten vielä vitamiineista yms. Oon syönyt noin 3 kuukautta DHEA:ta, jota mulle määrättiin Felicitaksella ensikäynnillä. Sen pitäs buustata kehon omaa hormonitoimintaa ja sitä määrättiin mulle, koska mulla on todettu alentunut hedelmällisyys. Lisäks oon syönyt folaattia(foolihapon ns. aktiivinen muoto), d-vitamiinia, ubikinolia, myo-inositolia ja sinkkiä. Lisäks rautaa joka toinen päivä kun piti saada ferritiinitasoa nostettua, nyt syön sitä hyvien arvojen ylläpitoon. Lisäks mulla on Thyroxin-lääkitys lievään kilpirauhasen vajaatoimintaan, jonka annostusta nostettiin pari viikkoa sitten. Me ehdittiin käydä tän kierron alussa Dextralla hoitojen suunnittelukäynnillä, ja tarkoitus oli aloittaa seuraavasta kierrosta Letrozolit ovulaatiota tukemaan, mutta ei tosiaan niitä ehditty aloittaa. Soitin tuolloin dpo 10 haalean haamun jälkeen Dextran lääkärille, kun halusin tietää mitä teen mm. DHEA:n ja Thyroxinin suhteen jos plussa oikeeksi osoittautuis. DHEA piti lopettaa ja Thyroxinin annostusta nostettiin 3 tablettiin, kun olin syönyt 2 tablettia tätä ennen. Lisäks sain reseptin Teroluteihin eli keltarauhashormoniin, jota aloin syödä sillon dpo 10 ja syön nyt ensimmäiseen ultraan asti. Mä kävin tässä kierrossa mittauttaan dpo 7 keltarauhashormonin, joka oli alhainen, siks lääkäri tuon tukilääkityksen mulle määräs.

Nyt ei auta kun toivoa, että tää pikkuinen saadaan syliin asti maaliskuussa <3

Laitan tähän nyt vielä kollaasin mun testeistä, ekana se ihan haalea haamu dpo 10, sitten dpo 14 plussa ja dpo 15 digi. Vieläkin vaikea uskoa tätä.:love:


Toivon sydämestäni, että täältä vielä mahdollisimman moni tulee maaliskuisiin, tai viimeistään huhtikuisiin:love: Ja että ihan kaikilla meistä on vauvat ensi vuonna sylissä:love:
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

15.07.2020 - KESKIVIIKKO

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1. lapsi
kolava, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Haaveilija93....................kp 63/?
Futurmama..................kp 57/29-34
bellaella22050909..........kp 55/23
Wanti......................kp 53/34-48
Keisarinna85..............kp 48/24-27
Taikinatonttu.............kp 31/?
Minouche……………….kp 28/22
lulube..............................kp 27/29
Lillanna.............................kp 26/28-42
Brunet82.......................kp 26/26-28
Kirjoh89....................kp 22/28
Helmikorvakoru.......kp 21/27-28
Hipposka.....................kp 20/29-32
3milia...............................kp 20/25-28
Jjenn...............................kp 20/29-33
Kasikuus......................kp 20/27-28
Heemilia.........................kp 20/30
Nokare..........................kp 19/29
Napsunen....................kp 19/35-37
Rimaleli..........................kp 19/30
Iinesankka....................kp 17/?
Mysteerio.......................kp 16/30
Zennuli..........................kp 15/25-28
Lovecoco.....................kp 15/30
-Lounatuuli-.................kp 12/28-35
Töppönen_....................kp 11/26
Alinna86.........................kp 9/28
Sinisilmät.........................kp 9/27-28
Tiukuna......................kp 9/29-31
Mäyh..............................kp9/26-31
Mamtobe............................kp 8/28
Eeva650.........................kp 6/28-42
Nipsuneiti83.................kp 6/29
Minttuni...........................kp 5/25
LaTila...................................kp 5/27
Goodway.......................kp 5/23
AnnMariii.........................kp 4/?
Kikkakolmas..............kp 3/28
kolava...............................kp 2/28
Wbä...................................kp 2/26-28
Melissa86.....................kp 1/30-36

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


lulube.............................dpo 12
Brunet82.....................dpo 11
KirJoh89......................dpo 10
helmikorvakoru.......dpo 8
pumpuli1........................dpo 6
pata-ässä....................dpo 6
Nokare............................dpo 4
Helmipupu...................dpo 4
3milia................................dpo 3
IinesAnkka82.............dpo 1
Mysteerio......................dpo 0
Töppönen_..................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Shibali aivan ihana raskautumistarina❤ Tulee niin hyvälle mielelle näitä lukiessa❤

Itsellä tänään tuli vessassa hieman rusehtavaa vuotoa tai valkkaria ja heti kyllä alkoi masentamaan että jaaha kai ne menkat alkaa ihan just.....ei kyllä kuulu mun kiertoon yleensä mikään tiputtelu mutta kerta se on ensimmäinenkin. Eilen hierojalla oli pakko nousta välillä koska rintoihin sattui niin paljon vatsamakuulla ja illalla oli jonkun aikaa kestävä kuvotus vaikka olin juuri syönyt..... tulen hulluksi.... olin illalla taas ihan varma että raskaana olen mut aamulla sit toi vuoto toi taas epätoivon...kaksi juttua mitkä mielessä pyörii on se koko päivän kestävä elohiiri ja eilen aamulla se pitkä ja voimakas paineentunne mikä oli alavatsalla....
 
Jes, tulihan ne menkat sieltä! Eli mulle voi huomiselle päivittää kp 2

Kerrankin on hyvä fiilis tädin saapumisesta ja ei satu yhtään. Nyt mennään ensi kierto vähän rennommalla fiiliksellä, lisänä maca ja gelee royale sekä vähähiilarinen ruokavalio. Ovistikut saavat nyt jäädä hetkeksi. Innostuin eilen lukemaan kuinka PCO-oireita voi hoitaa ruokavaliolla ja päästä hyviin tuloksiin nopeasti, mulla on nyt isot odotukset tämän suhteen!

Piti muuten kertoa, että itse en ole huudellut yrittämisestä kenellekään.... Miehen vanhempien puolelta tulee jo muutenkin painostusta, että meidän lapsi tarvitsee sisaruksen ja se ärsyttää. Sitten jos tärppää niin varmasti kerrotaan aika pian.
 
@Shibali aivan ihana raskautumistarina Tulee niin hyvälle mielelle näitä lukiessa

Itsellä tänään tuli vessassa hieman rusehtavaa vuotoa tai valkkaria ja heti kyllä alkoi masentamaan että jaaha kai ne menkat alkaa ihan just.....ei kyllä kuulu mun kiertoon yleensä mikään tiputtelu mutta kerta se on ensimmäinenkin. Eilen hierojalla oli pakko nousta välillä koska rintoihin sattui niin paljon vatsamakuulla ja illalla oli jonkun aikaa kestävä kuvotus vaikka olin juuri syönyt..... tulen hulluksi.... olin illalla taas ihan varma että raskaana olen mut aamulla sit toi vuoto toi taas epätoivon...kaksi juttua mitkä mielessä pyörii on se koko päivän kestävä elohiiri ja eilen aamulla se pitkä ja voimakas paineentunne mikä oli alavatsalla....
Ihana kuulla :) Pakko kommentoida, että mullahan oli just tuota outoa aikaista vuotoa tässä tärppikierrossa, että jospa se plussa on sinnekin tulossa:love::X3: Ainakin lupaavalta kuulostaa nuo oireet, joten täällä peukut pystyssä:love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Brunet82
Kiitos kaikille onnitteluista!❤ Kiva kun ilmoitin aamulla ystävälleni raskaudesta, koska olen luvannut hänelle kertoa heti, niin hän soitti salamana äidilleen ja kertoi uutiset ja äitinsä laittoi heti onnitteluviestit omalle äidilleni koska kaikki ollaan läheisiä keskenämme. En ollut vielä kertonut äidille, mutta nyt oli pakko soittaa ja kertoa. Laitoin kyllä heti perään ystävälleni ettei juorua eteenpäin, mutta ei ehtinyt sitä innostuksissaan nähdä:rolleyes: Tämä nyt on johtanut siihen, että koko suku tietää vaikka kuukautisetkin on myöhässä vasta ylihuomenna. Voi perse
 
@Vindy meillä on samanlainen suku.. Inhottavaa!
Joo, en kerro eteenpäin, mutta hetki sen jälkeen on kerrottu jo eteenpäin, ja sanottu "kerron nyt sulle, mutta älä kerro kenellekkään".. Ja taas sama seuraavalle. Lopulta kaikki tietää, mutta kukaan toinen ei tiedä että se toinenkin tietää. Siksi minä en nykyään kerro mitään, mitä en halua että kaikki tietää..
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Kiva kun ilmoitin aamulla ystävälleni raskaudesta, koska olen luvannut hänelle kertoa heti, niin hän soitti salamana äidilleen ja kertoi uutiset ja äitinsä laittoi heti onnitteluviestit omalle äidilleni koska kaikki ollaan läheisiä keskenämme. En ollut vielä kertonut äidille, mutta nyt oli pakko soittaa ja kertoa. Laitoin kyllä heti perään ystävälleni ettei juorua eteenpäin, mutta ei ehtinyt sitä innostuksissaan nähdä Tämä nyt on johtanut siihen, että koko suku tietää vaikka kuukautisetkin on myöhässä vasta ylihuomenna. Voi perse
Kuinka törkeetä :mad:Eikö tuo nyt oo ihan itsestäänselvyys, ettei tollasta asiaa kerrota eteenpäin kenellekkään:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Vindy
Onpa @Vindy ärsyttävä juttu! Luulisi, että ihan hienotunteisuudesta ihmiset ei tällaisia uutisia juoruaisi edes rakkailleen eteenpäin, useimmat ihmiset kuitenkin haluavat ihan itse päättää, koska kertovat raskaudesta, kenelle ja miten

Omaa: Tein tänään raskaustestin, dpo 10 (oletettavasti). Negatiivinen. Olen testin nyt pari kertaa kaivellut roskiksesta (en koskaan ennen ymmärtänyt naisia, jotka kaivavat negatiivisen testin roskiksesta asti uudelleen tutkittavaksi, mutta nyt ymmärrän :D) - ensimmäisellä kerralla vessassa katsoin erilaisissa valaistuksissa, ja jonkinlainen hyvin, hyvin, hyvin kalpea viiva siellä näkyi (ainakin omassa mielikuvituksessa). Toisella kerralla katsoin testiä luonnonvalossa, eikä siellä kyllä näkynyt mitään. Vähän meni fiilikset tästä hommasta. Jotenkin tuntuu, että on ollut kaikki oireet kiinnittymisvuodosta pahoinvointiin ja paleluun, mutta nyt alan kallistua siihen, että olen kuvitellut kaiken.

No, yksi testi on vielä kaapissa. Ehkä teen sen vielä huomenna aamulla, tai odotan perjantaihin. Ekassa raskaudessa sain dpo12 päiväpissasta komean, selkeän plussan.
 

Yhteistyössä