Hakutulokset

1. Essi81

****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

Onnea taas vauvan saaneille :heart: Itselläni huomenna taas äippäpolille meno. Vauvan kokoa taas katsotaan. Jospa mun onni kääntyisi huomenna ja pääsisin sinne kalvojen puhkasuun ja vauvan ulos tekoon. Pitäkäähän peukkuja ;) Jenni ja Jeppis 39+
  2. Essi81

Vauvan vaatteita kirpparilta?

Eihän peruskamaa lindex,h&m jne kannata edes uutena ostaa kun sitä saa niin edullisesti kirpparilta. Hyväkuntoista ja halpaa. Itse ainakin olen ostanut ja meinaan myös ostaa.
  3. Essi81

Kun pääsiski :D
  4. Essi81

Voi pylly tätä hiton raskautta!

Et tosiaan ole ainut. Rakastan mahaani ja nautin siitä, mutta tää kaikki muu!!! Rupee oikeesti Vituttaa!! Olen voinut pahoin viikkoa ennen siitä kun edes pääsin testaamaan... ja nyt viikkoja 38+5 ja tänä aamuna jälleen oksensin. Jos ei flunssaa niin selkä kipee... Jollei selkä kipee niin...
  5. Essi81

Maanantain rv-pino ja mitä vaivoja tänään :D

rv38+5 Vaivana se että eikö tämä ymmärrä syntyä jo? :D Vatsalöysällä...
  6. Essi81

Ketsuppi-, sinappi- ja margariinimerkkinne?

Heinz josta en tingi KOSKAAN! Auran vihreä Oivariini vähäsuolainen
  7. Essi81

kaks plus 5 ISO HALAUS suureen suruunne :hug: :'(
  8. Essi81

Täälläkin ollaan edelleen yhdessä koossa. Kipeitä supistuksia on tullu nyt kolmena iltana ja kävely välillä sattuu niin!!!!!! Viime yönä oli lonkkasärkyä ja kauheen levottomat jalat sekä supistuksia, joten oli pakko napata panadolia ja sitten sain hetken edes nukuttua. Olo alkaa olee semmonen...
  9. Essi81

Raskausviikkoja kaikki yli 10+

37+6
  10. Essi81

Oletteko huomioineet jotain oireita ennen kuin synnytys on käynnistynyt?

Itselläni ollut tänään vatsa kanssa tosi löysällä ja semmonen nuutunut hieman alkavan flunssan olotila. Mietiskelen vaan että voiko oikeesti tämmöset mitään merkata :D
  11. Essi81

Oletteko huomioineet jotain oireita ennen kuin synnytys on käynnistynyt?

Vai onko se vaan ollut sattumaa ja lähtenyt kun lähtenyt :)
  12. Essi81

Mitkähän mahdollisuudet saada käynnistys....

Pelkopolille vaan keskustelemaan. Itse kävin myös. Itselläni esikoisen suhteen samantyylinen tilanne ollut. Neitiä tosin käynnistettiin 3vuorokautta, ponnistusvaihe kesti 2,5h, supistuksilla ei ollut tehoa ja loppuen lopuksi syntyi väkisin revittynä pihdeillä. Nyt odotan toista rv38 ja kävin...
  13. Essi81

Kuka tietäisi? (epäm. mahatauti raskaana)

Itselläni oli juuri pari viikkoa takaperin vatsatauti. Oksentelin muutaman kerran ja vatsa oli löysällä. Kuumetta oli 38 ja lihassärkyä myös. Viikkoja oli n.36
  14. Essi81

Raskaus ja hepatoosi.

Kiitos vastauksista. Keskiviikkona tosiaan täyttyy se rv38 ja taidanpa siis varautua jo henkisesti siihen että käynnistys on edessä. Itseäkin pelottaa tuo kohtukuolema ajatus kamalasti :( Viime yönä raavin vuorostaan ranteita!!!
  15. Essi81

Pokemoni, Luulen tosiaan että mullakin käynnistys sitten varmaan tulossa jo ensi viikolla. Keskiviikkona kun on rv38. Tämmöstä lueskelin eri keskustelusivustoilta myös... Mua jännittää ihan kamalasti :D
  16. Essi81

Raskaus ja hepatoosi.

Kiitos vastauksista. Tosiaan menin sen takia kokeisiin kun toissailtana raavin nilkkani verille. Eilen illalla myös vatsaa kutisi. Antihistamiinin voin ottaa kutinaan niin saan nukuttua. Luulen myös , että käynnistykseen tämä taitaa ensi viikolla mennä. Tuskinpa mulle nyt enää mitään lääkitystä...
  17. Essi81

Raskaus ja hepatoosi.

Onko kellään ollut arvot koholla? maksa/sappi. Miten on toimittu? ja edetty asian tiimoilta? Itselleni eilen otettu verikokeet ja lääkäri yritti soittaa ja en kerenny vastaa ja kun soitin perään niin oli jo kerennyt lähteä |O Hoitaja sanoi kuitenkin , että arvot olivat vähän koholla ja...

Yhteistyössä