Hakutulokset

1. Essi81

****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

Kellään verikokeilla todettua hepatoosia? Ollut koskaan? Mä olen koko päivän vahdannu puhelinta ja odottanu millon lääkäri soittaa eilen otetuista kokeista ja kun äkkiä kävin autolla hakemassa esikon luistimia niin sehän oli soittanu. Koitin soittaa takasinpäin, mutta lääkäri oli kerenny...
  2. Essi81

Kokemuksia Ranskanbulldogista?

Tuosta haukkumisesta... Osaa ne haukkua. Luotan väitteeseen jos on yksin , mutta kun seurana on haukun omaava seropi niin oppii ranskiskin ;) Kyllä meidän poika osaa komennon haukkumalla pitää. Joo ranskis ei "pärjää" kovilla helteillä ja meillä ainakin kovat pakkasetkin on loimesta huolimatta...
  3. Essi81

****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

Tervehdys taasen!! Tänään on taas käyty äippäpolilla. Meidän neiti on kasvanut masussa hienosti :) Painoarvio oli nyt 3025g. Kohdunsuu on kahden sormen verran auki. Pehmeä ja kanavaa n.2cm jäljellä. Lääkäri tunsi vauvan pään sormilla, joten ihan alhalla tulosuunnassa on. Paino itselläni nyt...
  4. Essi81

Kokemuksia Ranskanbulldogista?

Meillä on ranskis <3 Uros 1v4kk. Ihan superi ja ainakin toistaiseksi saanut olla ihan terve.
  5. Essi81

ARGH!!!! Miksi mun iho kutisee kuin karmiva polvista alaspäin!!!!!

SOitettu polille ja hepatoosi kokeisiin aamulla.
  6. Essi81

ARGH!!!! Miksi mun iho kutisee kuin karmiva polvista alaspäin!!!!!

Varsinkin nilkat, sääret ja pohkeet!!! Ihan sairas kutina ja pakko vaan raapii raapii... rv37+
  7. Essi81

Onko vauvan nimen pakko rimmata sisaruskatraan nimeen? Mitä mieltä olet?

No meillä Joanna taitaa saada Valman siskokseen :) Vai olisiko Joela parempi?
  8. Essi81

En jaksa olla raskaana

Juu en mäkään enää jaksa. Olen oksentanut koko raskausajan, kärsin selkäkivuista, en saa nukuttua öisin ja peräpukamatkin tuli vielä kaiken päälle. Viikkoja 37+ Meinaan silti vielä kestää hetken vaikka tässä ei mitään herkkua ole ollu missään vaiheessa. Asennetta vaan!!
  9. Essi81

Kiloja tuli raskauden aikana 2 :)

Mulla viikkoja nyt 35+1 ja olen edelleen kilon alle lähtöpainon :D
  10. Essi81

ootteko käyttäneet pakaste peruna-sipuli-sekoitusta keittoon??

Teen nykyään melkein aina niistä peruna-porkkana suikaleista. Niin miksei peruna-sipuli kävisi :)
  11. Essi81

Lapsi myöhästy koulusta ku ikkunat jääty umpeen!!

Jaa, kyllä mun autossa on ainakin silkka ero on lämppärissä 45min vai 2tuntia.
  12. Essi81

Lapsi myöhästy koulusta ku ikkunat jääty umpeen!!

Pari tuntia lämppäriä auttaa kummasti ja senkin jälkeen vielä hyvissä ajoin auto käyntiin jne.
  13. Essi81

*Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

Huomenta maanantaihin kaikille!! Täällä ilo ja suru taistelevat keskenään. Menetin lauantai iltana rakkaan famuni pitkän sairastelun päätteeksi :( Iloitsen raskaudestani ja samalla suren famun poismenoa ja näen hänen kasvot silmissäni koko ajan. Suunnittelemme samaan aikaan...
  14. Essi81

paljonko teidän häät on maksaneet??

n.5000e + lahjarahoilla häämatka. Tuo summa sisältää aivan kaiken. Vanhempani maksoivat osan ja itse maksoimme ihan kuukausituloilla oman osuutemme pikkuhiljaa hankkien.
  15. Essi81

Lohjalaiset hoi....

No jos sulla on auto niin kierrät kirpputorit ja syöt ja sitten shoppailet :D
  16. Essi81

mistä löytäisin jonkun ihanan erilaisen haalarin lapselleni.

Katso löytyskö Minymolta joku kiva vielä :)
  17. Essi81

Tillukas No on tosiaan aika outoa. Mä kysyin kanssa että mites se rv36 painoarvio synnytystä varten? Kun mulle on siis sanottu että isompi kuin esikoinen, niin ei anneta tulla vaan ennen sitä sitten käynnistetään. Esikko oli siis 3690g ja se on ollut vaikea ... syntyi pihdeillä loppuen lopuksi...
  18. Essi81

Saako noita seaband rannekkeita apteekista?

saa apteekista
  19. Essi81

Tervehdys taasen , Onnea jo syntyneistä <3 Itse kävin tänää taas äippäpolilla. Meille on oikeasti tulossa pieni tyttö <3 Hän kasvaa täysin omalla käyrällään, mutta pikkuinen on. Painoarvio oli nytten 2250g ja noin kolmekiloseksi jää jollei jopa alle kuulemma. Eli koon puolesta mulla ei...

Yhteistyössä