Vauvan vaatteita kirpparilta?

• Viestiketjun aloittaja "lapseton"
  • Ensimmäinen viesti
"lapseton"
Kirppareilta löytyy tosi siistejä ja melkeimpä uusia vaatteita vauvalle..ihan hyvillä mielin itse ostaisin. Varmasti monet ostavat paljon kaikkea vauvalle ja suurinosa jää käyttämättä. Pesuun vaan ja hyvin käy! Ostaako muut?

mitäs sitten
[QUOTE="vieras";23152617]No nämä ihanat vauvalahjavaatteet meillä ainakin meni kirpparille käyttämättöminä, en pidä lapsen päällä jotain halpahallin rättejä.[/QUOTE]

mistäs sä vaatteet vauvalle ostat? Jotain Louis Vuitton kamaa?

joopa joo
[QUOTE="vieras";23152617]No nämä ihanat vauvalahjavaatteet meillä ainakin meni kirpparille käyttämättöminä, en pidä lapsen päällä jotain halpahallin rättejä.[/QUOTE]

Onpa naurettavaa juttua. Mutta ap,mä käyn kirppareilla ja olen löytänyt paljon kivoja vaatteita lapsille ja välillä myös itselle. Ja kirppareilla kiertely on vielä kivaakin kun ei ikinä tiedä mitä kivaa löytyy :)

Mä rakastan kirpputoreja. Ostin vauvoilleni paljon vaatteita ja tarvikkeita kirppikseltä, ja ostan edelleen vaikka 'vauvat' on jo 7 v ja 5 v.

Jos saisin vielä vauvan, niin tekisin varmaan niin että hankkisin kirppikseltä ihan kaiken, paitsi turvakaukalon ja vaunut.

appp
niimpä! Olen samaa mieltä, muutenkin hyvää kierrätystä, halvalla..vauvat kasvaa hujauksessa, ei kerkeä käyttämään paljoa..ja kun ei ne vaatteet kulukkaan...

Meille vauva tulossa, ja aijon kyllä ostella vaatteita ym kirppareilta! :)

itse olen ostanut vauvalle vaatteita kirppikseltä,ja myös vanhempani ovat ostelleet kirppikseltä vaatteita vauvalleni,halpoja ja hyväkuntoisia,suotta ostaa kallita pikku bodyja jotka menee vain vähän aikaa päälle ja jää heti pieneksi.=)

äiti 5 kk
oon ostanu kaikki vauvan vaatteet kirppikseltä,,, hyväkuntosesta käytetystä näkee paremmin miten kulutusta kestävä vaate on.. saatiin kastelahjaks paul frank (niitä apina naama juttuja) hame ja housut ja ne oli neidin päällä päivän ja olivat jo nukkaset ennen ekaa pesua... aina hinta ei takaa laatua... meillä ainakin tää pikku tyyppi kasvaakin niin kauheeta vauhtia et kohta vaihdetaan 74 koko käyttöön ja se on sit jo viides vaatekoko ja ikää on just 5 kk...

"ninnananna"
Oi kirpparit on niin ihania!!! Meillä kaksi lasta 4v ja 4kk. Heille ostan vaatteet 98% kirppiksiltä. Alushousut ja sukat on ainoot joita en osta. Paitsi tuolle 4kk ikäiselle olen sukkia ostanut kun ei ole vielä kuluneet. Nytkin tällä viikolla ostin mm: 4v kevät takin ja vauvalle keväthaalarin, bodeja uusretroa, raitaa, Tikrua, barbababa housut, muita housuja, Haisuli velour haalari.....ym ym iso kassillinen ja hintaa tuli 20€.

"Kumikameli"
Itse ostan todella paljon lapselleni kirppikseltä niin vaatteita kuin lelujakin. Edullisesti löytyy hyviä vaatteita niin miksipäs ei, sitä paitsi nautin kirppiksillä kiertelystä. On vielä monia kavereitakin jotka nauttivat kirppistelystä niin usein se on samalla kavereiden kanssa vietettyä aikaa :)

Sen olen kyllä huomannut että kun kirppareilta on löytynyt niin hyvin vaatteita ei meinaa raaskia ostaa kaupasta, kun koko ajan ajattelee että 'tämän saisi kirppikseltä vain parilla eurolla' :D

Tosin nyt olen huomannut että 92-98cm vaatteita ei millään meinaa löytyä.

[QUOTE="Kumikameli";23152770]Itse ostan todella paljon lapselleni kirppikseltä niin vaatteita kuin lelujakin. Edullisesti löytyy hyviä vaatteita niin miksipäs ei, sitä paitsi nautin kirppiksillä kiertelystä. On vielä monia kavereitakin jotka nauttivat kirppistelystä niin usein se on samalla kavereiden kanssa vietettyä aikaa :)

Sen olen kyllä huomannut että kun kirppareilta on löytynyt niin hyvin vaatteita ei meinaa raaskia ostaa kaupasta, kun koko ajan ajattelee että 'tämän saisi kirppikseltä vain parilla eurolla' :D

Tosin nyt olen huomannut että 92-98cm vaatteita ei millään meinaa löytyä.[/QUOTE]

Mä taas löysin ihan unelmakamaa 92-98 koossa. Meni 19 euroa ja sain Minymon hameen, 5 paitaa, 2 housut, tutan käyttämättömännäköiset ja oloiset vk-kengät, name it:n toppatakin. jne.. Suurin osa ihan uudenoloisia :)

Enää en ostele juurikaan vauvanvaatteita, kun mulla ei oikein enää ole vauvaa. Mutta lastenvaatteita ostan edelleen paaaaaljon :) Meidän nuorin on puettu 99% kirppisvaatteisiin :)

Blogista voi käydä kurkkimassa minkälaista tarjontaa kirppiksillä on...mun mielestäni ainakin ihan pirun hyvää :D

Chef shoppaa osa 2

"Kumikameli"
Mä taas löysin ihan unelmakamaa 92-98 koossa. Meni 19 euroa ja sain Minymon hameen, 5 paitaa, 2 housut, tutan käyttämättömännäköiset ja oloiset vk-kengät, name it:n toppatakin. jne.. Suurin osa ihan uudenoloisia :)
No niin just sä olet käynyt just ennen mua ja ostanut kaiken ;) Mistä löysit noin hyvin? Tosin musta tuntuu että tytölle kaikkea lytyykin aina pilvin pimein, mutta pojille ei.

...
kyllä minäkin olen ostanut todella paljon lapsilleni vaatteita kirpparilta :) eilen löysin kaksi pussilakanasettiä, housuja, paidan, mekon ja ihanan, ihan merkkilaatua olevan lähes käyttämättömän villakangastakin nuorimmaisellemme. hintaa tuli näille kaikille 19e.

"viivi"
[QUOTE="Kumikameli";23152856]No niin just sä olet käynyt just ennen mua ja ostanut kaiken ;) Mistä löysit noin hyvin? Tosin musta tuntuu että tytölle kaikkea lytyykin aina pilvin pimein, mutta pojille ei.[/QUOTE]

tuon minäkin olen huomannut, siis että pojille löytyy paljon vähemmän vaatteita kuin tytöille. eilen yritin etsiä 100-senttisiä poikien vaatteita, mutta tosi niukasti oli. liekö pojat sitten kuluttavat vaatteet niin, ettei niistä jää enää kirpparille...

[QUOTE="viivi";23152913]tuon minäkin olen huomannut, siis että pojille löytyy paljon vähemmän vaatteita kuin tytöille. eilen yritin etsiä 100-senttisiä poikien vaatteita, mutta tosi niukasti oli. liekö pojat sitten kuluttavat vaatteet niin, ettei niistä jää enää kirpparille...[/QUOTE]

Mulla on taas sellainen 'ongelma' että pojalle löytyisi vaikka mitä, mutta tytölle vähemmän, ja mun on vaikea päättää mitä kaikkea ostan pojalle :D

Poikani käyttää kokoa 122-128.

"kolmen pojan äippä"
[QUOTE="viivi";23152913]tuon minäkin olen huomannut, siis että pojille löytyy paljon vähemmän vaatteita kuin tytöille. eilen yritin etsiä 100-senttisiä poikien vaatteita, mutta tosi niukasti oli. liekö pojat sitten kuluttavat vaatteet niin, ettei niistä jää enää kirpparille...[/QUOTE]

Saman huomannut. Poijille löytyy vielä hyvin vaatteita sinne kokoon 80-86 astiin, mutta kun mennään jo 2-3vuotiaiten ja siitä ylöspäin vaatteisiin, niin aika harvon tekee hyviä löytöjä. Itse olen miettinyt sen johtuvan kenties siitä, että työtillä on enemmän vaatteita (housut, hamet, mekot leggarit, tunikat), että eivät varmaan senkään takia kuluu niin paljon. Poijilla kun se vaatekaappi koostuu housuista ja paidoista :D

bkjb
Olen ostanut lähes kaiken tulevalle vauvalle kierrätettynä. Yhden vaatteen olen tainnut uutena ostaa, villahaalarin kun löytyi niin ihana ja sekin alesta. Tarvikkeet on myös käytettynä hankittu, ainoastaan hoitolaukun ostin uutena, alesta kun löytyi niin mieluisa.
Rahaa on palanut pari sataa euroa ja kaikki tarvittava on hankittu vaunuja ja rattaita myöten.

Yhteistyössä