Hakutulokset

1. Wc Ankka

Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

Hiirenhäntä sen täysiaikaisuuden sanoikin :) Veikkaan myös ettei mene kuin pari viikkoa max, kun päivitellään jo syntyneiden listaa ensimmäistä kertaa! Nimiasiaan, tytöille on tosiaan olemassa paljon kauniita vaihtoehtoja, meille oli ainakin tälle tulokkaalle huomattavasti vaikeampaa miettiä...
  2. Wc Ankka

:wave: Onpas hurja ajatella että meillä on ens viikolla jo täysiaikaisiakin porukassa - Bosch :O :D MrsRockille kovasti voimia :hug: Piiu, toivotaan ettei tarvitse enää nähdä sitä lääkäriä, ja saat helposti vaihdettua tarvittaessa! Emotar, kyllä se paino sitten putoaakin :hug: Minusta...
  3. Wc Ankka

Marraskuun Mussukat 2014 *Syyskuussa*

Varaslähtö huomiseen! :wave: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2419214-marraskuun-mussukat-2014-lokakuussa/
  4. Wc Ankka

SYNTYNEET: 11.10 Piiu87, rv 35+0, tyttö, 3570g ja 49cm 17.10 Bosch, rv 38+2, poika, 2975g ja 48cm 24.10 Victoria78, rv 37+6, tyttö, 3540g ja 48cm 30.10 Sonts4, rv 39+1, poika, 3880g ja 50cm 30.10 Wendy79, rv 37+5, tyttö, 3365g ja 49cm LA Nimimerkki / Ikä / Monesko lapsi /...
  5. Wc Ankka

Idada :hug: Mulla ei olisi myöskään luottamusta antaa vauvaa hoitoon. Oma lapsuus oli niin kauheaa menoa ettei koskaan ole siitä luottamus palautunut vanhempiin, äiti tosin on kuollutkin jo mitä kuitenkin kovasti surin kaikesta huolimatta. Synttärionnittelut lienevät paikallaan, muuten...
  6. Wc Ankka

Vinkkejä jouluun valmistautumiseen!

Joulu :heart: Lahjasuunnitelmat hyvällä mallilla ja osittain hommattunakin. Muuten mennään samalla perinteisellä kaavalla kuin ennenkin koko joulun aika. Ihanaa, syksyllä alkaa aina viimeistään joulun fiilistely ja tämähän se parasta onkin.
  7. Wc Ankka

Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

Tulin myös Siskolle tuomaan plussasta onnittelut, kun osui silmiin kuumeilupuolelta tuttu nikki :flower: Ja Oodikas, jospa se tosiaan olisi se tyhjä pussi, eikös sen sanottu voivan vuotaa ulos? Älkää menettäkö toivoa :hug: Ihanaa raskausaikaa teille kaikille toukokuisille :flower...
  8. Wc Ankka

Onko ketään, joka olisikin ollut raskaana, vaikka testit näytti negaa 3 päivää ennen kuukautisia?

Kakkosesta ei mitkään testit näyttäneet muuta kuin negaa ennen päivää jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa, silloin vasta tuli plussa ja selvääkin selvempi sitten kerralla. Tässä raskaudessa taas haamuilu alkoi muutamaa päivää ennen ja voimistui nopeasti.
  9. Wc Ankka

^Sf-mitta ei kerro niinkään suoraan vauvan koosta vaan sillä seurataan kohdun kasvua. Suuren mittaan voi olla syynä esim. runsas lapsiveden määrä, vauvan asento jne. Ja tokihan voi olla sitten vauvan kokokin se yksi osatekijä, ei siinä. Mulla on molemmilta tytöiltä mennyt keski- ja yläkäyrän...
  10. Wc Ankka

Onpas täällä alkanut ketju taas aktivoitua, hyvä niin! Hiirenhäntä, kyllä saan paremminkin nostaa hattua sulle! Toivotaan että tulokkaankin kanssa arki sujuu omalla painollaan mahdollisimman mukavasti :hug: Talvitakkia en oo edes harkinnut ostavani, ainakaan mallia äitiys. Katson ensin...
  11. Wc Ankka

Tytöistä oon tehnyt isyyspakkaukset. Nyt en oo vielä varma saanko sellaista aikaan :snotty: Bosch, ei sulla paljon jäänyt tekemättä :) Kotonaolo on kyllä ihanaa ja kuten omakin lääkäri sanoi, työstressi tekee paljon tässä vaiheessa jaksamiseen joten hyvä että sait jo jäädä pois :) (.) Mun...
  12. Wc Ankka

Piiulle tsempit täältäkin, samoin kuin radilaisille - peukut pystyssä että kaikilla pysyisi arvot kohdillaan! Mukavaa että pääosin hyviä ultrakuulumisiakin :) Meillä oli neuvola ja saatiin oma kontrolliultra-aika, maanantaina sitten mennään katsomaan vieläkö kaveri jatkaa tasaista...
  13. Wc Ankka

toimiiko säästöpankki??

Ei aukea koko sivu.
  14. Wc Ankka

Äitiyslomalta huomenta :D Nyt se alkoi sitten virallisesti. Kumma juttu tätä ihmisen mieltä...olin aivan kypsä työhön, todella poikki, laskin lopussa jopa tunteja viimeisen työvuoron loppumiseen...ja nyt kun se on ohi, tulikin tyhjä olo. Miksi päätin aloittaa näin varhaistettuna, kun haluan...
  15. Wc Ankka

^Just mietin että puku saattaisi tulla käyttöön sitten helmi-maaliskuun pakkasilla kuitenkin kokonsa puolesta...nähtäväksi jää. Kakkoselta jäi kokonaan käyttämättä, kun syntyi helmikuun lopulla. Puku odottelee tuolla vielä jospa olisi tälle sitten sopiva kevättalven pakkasille :)
  16. Wc Ankka

työskentelen aloitus jo ennen teoriaa onko mahdollista?

Oppisopimus alkoi ensimmäisestä virallisesta työpäivästä, ei työelämävalmennuspäivästä. Sovittiin kuitenkin jo heti alkuun että mikäli työelämävalmennusaika menee hyvin molempien osalta, pääsen oppisopimuksella. Ja olin siis tyyliin tammikuun puolestavälistä toukokuun alkuun...
  17. Wc Ankka

Olin just työelämävalmennuksessa muistaakseni, oisinko ollut 3-4kk...silloin oltiin heti alkuun puhuttu oppisopimuksen mahdollisuudesta työnantajan kanssa. Ja oppisopimusta oli ihan virallisesti heti ensimmäisestä oikeasta työpäivästä alkaen, kirjattiin myös työsopimukseen.
  18. Wc Ankka

Hiirenhäntä, mulla on hommattuna Tricot-Slen. Nuoremmalla tytöllä ollaan testattu, hyvin kantaa isompaakin lasta :D MrsRock, mulla on vieläkin toppis hommaamatta talveksi mutta 62/68-senttistä oon miettinyt. Kotiintulopukuna on paksumpi fleecepuku jossa kokomerkintä 0-3months, se on tosiaan...
  19. Wc Ankka

Olen aikoinaan aloittanut muutamaa kuukautta aiemmin. Ihan normaalisti tein töitä ja sain palkkaa, työnantaja koulutti työhön.
  20. Wc Ankka

Voiko joku auttaa ;D

Yhteistyössä