Hakutulokset

1. Bitch

The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kiesus mitä juttuja ja kuvia, tämmöi ujo maalaismummo vallan punastuu
  2. Bitch

Mä oon sen verran varhaista saapumiserää, että tervan tuoksusta tulee aina kevät mieleen. Keväisin nimittäin lähdettiin ukin ja mummon kanssa tervaamaan puuvene ja sillä reissulla sai kevään ekan eskimopuikon. Ja mummolla oli korissa termari ja pullat, juotiin rannalla kaffet
  3. Bitch

Tervetulloo vaan
  4. Bitch

Hitsi että on komia tunne kun pääsee hakkaamaan halkoja ja kärräämään vanhoja kuivia halkoja liiteriin. Ja haravoimaan. Ja niittämään kaislikkoa. Ja kalastamaan.
  5. Bitch

Minähän olen kuin nuori vasikka kevätlaitumella :whistle:
  6. Bitch

PäiveNpää! Nyt on taas joku heppu naulattu ristiin ja vapautettu joten arki alkakoon! Mites kevät koittaa itse kullekin säädylle?
  7. Bitch

Jauhelihasoppaa
  8. Bitch

(y) Lähtihän ne kaikki lopulta koteihinsa. Oli nisset ja nasset ja omat ja appivanhemmat ja eilen sisarukset paitsi luuserijuoppoveli, joka jo hyvissä ajoin ennen joulua ajatteli haukkua minut suosikkilapseksi joka saa vanhemmilta kaiken mitä pyytää (hänelle on täysin vieras ajatus hankkia itse...
  9. Bitch

Voi miten hyvin tiedänkin tuon tunteen!
  10. Bitch

:oops: En yhtään tiiä mistä tuo tuli. Pahoittelut.
  11. Bitch

Heipsuliiii!
  12. Bitch

Ei ne juhannuskaloiksikaan huonoja ole (y)
  13. Bitch

Pätkähdykset ja heiluvaiset ja muu asiaankuuluva sälä mitkä päivän toivotuksiin liittyy!
  14. Bitch

Tässä tappauksessa kyse on lähinnä siitä että tiiän ite mitä kinttu kestää ja mitä sillä kärsii tehdä. Ukkokullan mielestä ois parasta jos vaan kököttäisin edelleen siinä pyörätuolissa ja tekisin vain ne liikkeet mitä fyssari käskee. Meen raivaamaan ja jos alkaa koskea, tuun pois. Lähen lenkille...
  15. Bitch

Vartti? Kuuluuko siihen suihku ennen ja jälkeen vai pyyhitkö verhoon?
  16. Bitch

Oon yksin kotona joten syön varmaan eilisen lohilaatikon jämät jahka nälkä yllättää
  17. Bitch

Tekisi mieli sanoa noille Luodon rokottamattomille että nythän sen näkee miten jeesus varjelee ja suojelee, venailkaa rauhassa ja katsokaa kuin rukoushuoneporukan käy
  18. Bitch

PäiveNpää! Edessä oisi kaksi päivää kokousta Isolla Kirkolla. Oon nykyään niin maalainen että saan hotellimajoituksen ja päivärahat. Toivottavasti myös kertovat miten Isolla Kirkolla pitää käyttäytyä, niiataanko aina kun joku kaapuntilainen puhuttelee
  19. Bitch

Minä oon neulonu ruttunaamoille villasukkia :oops: kaikkeen sitä vanha ämmä ryhtyy laitoin soosiin kurkumaa ja sanoin ukkokullalle että tää on kuule semmonen mikä parantaa kaikki vaivat mutta vain jos se on täysikuun aikaan istutettu ja poimittu :alien: Ukkokulta ehotti jos tekisin vähän...
  20. Bitch

Hei vaan sun heiluvilles! Narttulassa oli kovin työntäyteinen viikonloppu. Oon raivannut rantaa raivaussahan kanssa ja raahannut risuja poltettavaksi. Ukkokulta on kieltänyt koskemasta mihinkään työkonelaitteisiin, jostain saanut käsityksen että satutan itteni, meen rikki eikä se saa enää...

Yhteistyössä