Päivää kettinkiin.
Olen vieläkin hengissä.
Ihmettelen ittekin mutta kait se johtuu siitä, että mikäs pahan tappais?
Olen vieläkin hengissä.
Ihmettelen ittekin mutta kait se johtuu siitä, että mikäs pahan tappais?
Saitkin maailman parhaita, huojentavan helpottavia uutisia. Hyvä juttu, nyt lomallasi rentoudut ja ajattelet vain mukavia asioita...ansaittua akkujenlatauslomaa sinulleYstäväni on hengissä!
Oikein mukavaa viikkoa teille kaikille ihanille ketjulaisille!
Tulee mun taatusti ikävä teitä, vaikka uisin sangriakulhossa.
Päärynät onkin ihanan mehukkaitaAamupalaa,kahvia & päärynäjogurttia eli 1 kypsä päärynä soseutettuna & maustamatonta jogurttia 3 tl
Jooh, päärynät on nyt ihania ja omenat ja sharonit nams ja satsumat,klementiinitPäärynät onkin ihanan mehukkaita
Mä erehdyin kiskomaan maitoa kahvilla, sain sen alas mutta oisin voinu pysyä tuossa useamman aamun teenjuonnissani - mikä lie hetken harhautusajatus tulikin... Pari satsumaa ja yks karjalanpiirakka semmosenaan ja olo on ihan burb
Huomenta. Kyllä koira on nyt rauhallinen, kun iskä tuli kotiin. Illalla rauhoittui vasta liki puolen yön. Pahaksi onneksi joku käveli kopisevilla koroilla makkarin ikkunan ohi juuri kun olin päässyt nukkumaan ja siitäkös Toope riemastui. Varsinainen vahtikoira, urinaa, murinaa, haukahduksia, koko kämppä kierrettiin ja varmistettiin. Tunnin verran jaksoi vahtia, böf...murinaa...tein sille makuupaikan eteiseen, jotta saa vahtia eteisen ovea ja kävin itse nukkumaan. Aamulla koiruus ei sanonut mitään, kun ulko-ovi kävi ja mies rapisteli tuulikaapissa. Ei jaksanut edes nousta tervehtimään heti, kun unta häirittiin. Tuolla ne nyt molemmat nukkuvat ansaittua unta.
Mie oon ostanut 3 joululahjaa SiskonlapsilleArvaas mitä?
Mulla on jo yks joululahja hommattuna!!
Siis j o nyt, tähän aikaan, kun ei olla etes vielä joulukuussakaan!! ...hirween hämmentävä huomio
Eilen tapahtui se ihme, kun olin seikkailemassa ihmisten ilmoilla isossa kaupungissa. Onneksi sain mukaan kartturin sillä muutoinhan oisin ollu jo eksyksissä ja oho!-reittejä ajelemassa, kun olivatkin mokomat ryhtyneet taas tekemään jotain omituisia remontintynkiä keskelle tieosuuksia, hpfh...mä en niiiin ollenkaan hahmota tuota paikkaa
Mutta. Olipas kivaa olla siinä ihmisvilinässä - joulumarkkinatunnelmaa joka kulman takana ja mäpäs bongasinkin Joulupukin muorineen, ähäskutti - kun vieressä käveli ja puheli tuo mun isopieni, joka halus laatuaikaa mun kanssa... Tulikin muuten hörpittyä ihanat jouluglögit yhdestä koululaisten myyntipöydästä, olivatkin iloisen rupattelevaisia tonttulakeissaan. Kannattaa muuten oikeesti pyöritellä taskuissaan mukana niitä kolikoita, sitä tiiä ikinä mihin niitä tarvitsee...niinkuin nyt ylläripipareihin
Juuri näin, vahtiminen on raskasta
Pari lahjaa myös hankkinut tässä jo aiemmin. Muutama vielä listalla odottamassa.Mie oon ostanut 3 joululahjaa Siskonlapsille
Mä en harmillisesti kipeenä jaksanut lähtee joulunavaukseen mihinkään
Ois ollu varmaan kaunista,ihanaa ,vilskettä,glögiä ja pipareita.
Jep raskasta hommaaJuuri näin, vahtiminen on raskasta
Ehkä meikäläinen nukkuu ensi yönä enemmän. Sittenhän sitä taas riennetään kirkkain silmin uuteen työviikkoon.
Ei ole muuten montaa viikkoa enää jouluun
Mukavaa päivää.Taas tästä apparaatista loppuu akku eli siirryn lataukseen. Moikka, kivaa päivää kaikille.
Ehdit varmasti nappaamaan jouluvilskehuumasta osaa sinäkin, kunhan parannut. Mä en etes hoksannu noita joulunavaushässäköitten olemassaoloja ennenkuin tupsahdettiin pojan kans sen nurkan takaa siihen kävelykadunsuoralle - oli melkonen hupsistakeikkaa- tilanne päin nassuaMie oon ostanut 3 joululahjaa Siskonlapsille
Mä en harmillisesti kipeenä jaksanut lähtee joulunavaukseen mihinkään
Ois ollu varmaan kaunista,ihanaa ,vilskettä,glögiä ja pipareita.
Joo,kerkiihän tässä viellä jouluhumuunEhdit varmasti nappaamaan jouluvilskehuumasta osaa sinäkin, kunhan parannut. Mä en etes hoksannu noita joulunavaushässäköitten olemassaoloja ennenkuin tupsahdettiin pojan kans sen nurkan takaa siihen kävelykadunsuoralle - oli melkonen hupsistakeikkaa- tilanne päin nassua
Se olis vissiin hyvästä jos osais hankkia niitä lahjuksia hyvissä ajoin Kokinpunttiin mutta kun en osaa niin tuudittaudun tässä jo siihen tulevaan kouhotussäntäilyfiilikseen. Tosin kummilasten osalta pistän vakoilu-uteluosaston liikkeelle
Ihanaa sunnuntaitaVaan nyt mä häivyn sunnuntain töhötykseen
Pidä ihanan mukavaa päivää sinä siellä