The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Hei vaan sun heiluvilles!

Narttulassa oli kovin työntäyteinen viikonloppu. Oon raivannut rantaa raivaussahan kanssa ja raahannut risuja poltettavaksi.

Ukkokulta on kieltänyt koskemasta mihinkään työkonelaitteisiin, jostain saanut käsityksen että satutan itteni, meen rikki eikä se saa enää kaupasta rahojaan takas. Niinpä piti oottaa se lähti hunpalle ennenku pääsin töihin.

Nii ja kun saunasta on ollu puhetta, se on ollu lämpösenä lähes aamusta iltaan

...huomenia sullekin*haukottelee ja haroo sen seittemään suuntaan töröttävää hiuspehkoaan*:)

Leppoisaa sunnuntaitakin toivottelen. Täällä ehti olla jo semmonen pyörremyrsky kun kaks velikultaa hoksas ulos kattoessan että maa on valkeana!!! - yöllä hipsittäny lisää lunta:love: - jotta täällä todellakin oli tovin ajan laivatunnelmaa:rolleyes:... Pojat kiskoivat aamiaisensa kirjaimellisesti seisovasta pöydästä samalla pukeutuen:D.. Veikkaan että kouluaamuina ei ole havaittavista ihan samanlaista intokerrointa:whistle: mutta hyvä huomata että kroppa liikkuu kyllä kepeän ripeästi kun tahto- ja halutila on kohdillaan(y).

Ulos siis vilahtivat, mä lähinnä tirpanan kanssa väistelin kaksikkoa, ja nyt onkin omituinen rauha talossa...

Ja todella - onpa ihanan valoisaa! Pikkunenkin määrä lunta toimii(y)

Aamupalaa,kahvia & päärynäjogurttia eli 1 kypsä päärynä soseutettuna & maustamatonta jogurttia 3 tl :p
Päärynät onkin ihanan mehukkaita:p
Mä erehdyin kiskomaan maitoa kahvilla, sain sen alas mutta oisin voinu pysyä tuossa useamman aamun teenjuonnissani - mikä lie hetken harhautusajatus tulikin... Pari satsumaa ja yks karjalanpiirakka semmosenaan ja olo on ihan burb:oops::D

• Tykkää
Reactions: Kais
Huomenta. Kyllä koira on nyt rauhallinen, kun iskä tuli kotiin. Illalla rauhoittui vasta liki puolen yön. Pahaksi onneksi joku käveli kopisevilla koroilla makkarin ikkunan ohi juuri kun olin päässyt nukkumaan ja siitäkös Toope riemastui. Varsinainen vahtikoira, urinaa, murinaa, haukahduksia, koko kämppä kierrettiin ja varmistettiin. Tunnin verran jaksoi vahtia, böf...murinaa...tein sille makuupaikan eteiseen, jotta saa vahtia eteisen ovea ja kävin itse nukkumaan. Aamulla koiruus ei sanonut mitään, kun ulko-ovi kävi ja mies rapisteli tuulikaapissa. Ei jaksanut edes nousta tervehtimään heti, kun unta häirittiin. Tuolla ne nyt molemmat nukkuvat ansaittua unta.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Päärynät onkin ihanan mehukkaita:p
Mä erehdyin kiskomaan maitoa kahvilla, sain sen alas mutta oisin voinu pysyä tuossa useamman aamun teenjuonnissani - mikä lie hetken harhautusajatus tulikin... Pari satsumaa ja yks karjalanpiirakka semmosenaan ja olo on ihan burb:oops::D
Jooh, päärynät on nyt ihania ja omenat ja sharonit nams ja satsumat,klementiinit :p:p
Teetä vois kyllä ryystää enemmän,mutta meillä tulee kahvia juotua enemmän.
Nam karjalanpiirakkaa :)

Arvaas mitä?
Mulla on jo yks joululahja hommattuna!!
Siis j o nyt, tähän aikaan, kun ei olla etes vielä joulukuussakaan!!:D ...hirween hämmentävä huomio:barefoot:

Eilen tapahtui se ihme, kun olin seikkailemassa ihmisten ilmoilla isossa kaupungissa. Onneksi sain mukaan kartturin sillä muutoinhan oisin ollu jo eksyksissä ja oho!-reittejä ajelemassa, kun olivatkin mokomat ryhtyneet taas tekemään jotain omituisia remontintynkiä keskelle tieosuuksia, hpfh:cautious:...mä en niiiin ollenkaan hahmota tuota paikkaa:notworthy:

Mutta. Olipas kivaa olla siinä ihmisvilinässä - joulumarkkinatunnelmaa joka kulman takana ja mäpäs bongasinkin Joulupukin muorineen, ähäskutti:) - kun vieressä käveli ja puheli tuo mun isopieni:love:, joka halus laatuaikaa mun kanssa... Tulikin muuten hörpittyä ihanat jouluglögit yhdestä koululaisten myyntipöydästä:), olivatkin iloisen rupattelevaisia tonttulakeissaan. Kannattaa muuten oikeesti pyöritellä taskuissaan mukana niitä kolikoita, sitä tiiä ikinä mihin niitä tarvitsee...niinkuin nyt ylläripipareihin:)

• Tykkää
Huomenta. Kyllä koira on nyt rauhallinen, kun iskä tuli kotiin. Illalla rauhoittui vasta liki puolen yön. Pahaksi onneksi joku käveli kopisevilla koroilla makkarin ikkunan ohi juuri kun olin päässyt nukkumaan ja siitäkös Toope riemastui. Varsinainen vahtikoira, urinaa, murinaa, haukahduksia, koko kämppä kierrettiin ja varmistettiin. Tunnin verran jaksoi vahtia, böf...murinaa...tein sille makuupaikan eteiseen, jotta saa vahtia eteisen ovea ja kävin itse nukkumaan. Aamulla koiruus ei sanonut mitään, kun ulko-ovi kävi ja mies rapisteli tuulikaapissa. Ei jaksanut edes nousta tervehtimään heti, kun unta häirittiin. Tuolla ne nyt molemmat nukkuvat ansaittua unta.
Qt67pfs.gif

Arvaas mitä?
Mulla on jo yks joululahja hommattuna!!
Siis j o nyt, tähän aikaan, kun ei olla etes vielä joulukuussakaan!!:D ...hirween hämmentävä huomio:barefoot:

Eilen tapahtui se ihme, kun olin seikkailemassa ihmisten ilmoilla isossa kaupungissa. Onneksi sain mukaan kartturin sillä muutoinhan oisin ollu jo eksyksissä ja oho!-reittejä ajelemassa, kun olivatkin mokomat ryhtyneet taas tekemään jotain omituisia remontintynkiä keskelle tieosuuksia, hpfh:cautious:...mä en niiiin ollenkaan hahmota tuota paikkaa:notworthy:

Mutta. Olipas kivaa olla siinä ihmisvilinässä - joulumarkkinatunnelmaa joka kulman takana ja mäpäs bongasinkin Joulupukin muorineen, ähäskutti:) - kun vieressä käveli ja puheli tuo mun isopieni:love:, joka halus laatuaikaa mun kanssa... Tulikin muuten hörpittyä ihanat jouluglögit yhdestä koululaisten myyntipöydästä:), olivatkin iloisen rupattelevaisia tonttulakeissaan. Kannattaa muuten oikeesti pyöritellä taskuissaan mukana niitä kolikoita, sitä tiiä ikinä mihin niitä tarvitsee...niinkuin nyt ylläripipareihin:)
Mie oon ostanut 3 joululahjaa :) Siskonlapsille :)
Mä en harmillisesti kipeenä jaksanut lähtee joulunavaukseen mihinkään :(
Ois ollu varmaan kaunista,ihanaa ,vilskettä,glögiä ja pipareita.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Juuri näin, vahtiminen on raskasta :sleep:
Ehkä meikäläinen nukkuu ensi yönä enemmän. Sittenhän sitä taas riennetään kirkkain silmin uuteen työviikkoon.
Ei ole muuten montaa viikkoa enää jouluun :D
Jep :D raskasta hommaa :D
Jooo,äkkiä se joulu sieltä tulee hiipien.:)
Siskolle ehkä viellä pieni lahja,varmaan suklaata.
Miehelle ehkä jotain.
Hyväntekeväisyyteen ostan kuiva/ hygieniatuotteita kuhan veronpalautukset tulee,jos kampanjakasseja riittää viellä.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mie oon ostanut 3 joululahjaa :) Siskonlapsille :)
Mä en harmillisesti kipeenä jaksanut lähtee joulunavaukseen mihinkään :(
Ois ollu varmaan kaunista,ihanaa ,vilskettä,glögiä ja pipareita.
Ehdit varmasti nappaamaan jouluvilskehuumasta osaa sinäkin, kunhan parannut:). Mä en etes hoksannu noita joulunavaushässäköitten olemassaoloja ennenkuin tupsahdettiin pojan kans sen nurkan takaa siihen kävelykadunsuoralle:D - oli melkonen hupsistakeikkaa- tilanne päin nassua:D

Se olis vissiin hyvästä jos osais hankkia niitä lahjuksia hyvissä ajoin Kokinpunttiin mutta kun en osaa niin tuudittaudun tässä jo siihen tulevaan kouhotussäntäilyfiilikseen:D. Tosin kummilasten osalta pistän vakoilu-uteluosaston liikkeelle(y)

• Tykkää
Ehdit varmasti nappaamaan jouluvilskehuumasta osaa sinäkin, kunhan parannut:). Mä en etes hoksannu noita joulunavaushässäköitten olemassaoloja ennenkuin tupsahdettiin pojan kans sen nurkan takaa siihen kävelykadunsuoralle:D - oli melkonen hupsistakeikkaa- tilanne päin nassua:D

Se olis vissiin hyvästä jos osais hankkia niitä lahjuksia hyvissä ajoin Kokinpunttiin mutta kun en osaa niin tuudittaudun tässä jo siihen tulevaan kouhotussäntäilyfiilikseen:D. Tosin kummilasten osalta pistän vakoilu-uteluosaston liikkeelle(y)
Joo,kerkiihän tässä viellä jouluhumuun :D:)
Mulla kävi tuuri noiden lasten lahjojen suhteen,kun huomasin aiemmin,että tokmannilla on leluja/ meikkejä alennuksella.:)

Kerkkiit kyllä viellä hyvin :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä