Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/zcRmfK Päivänvalossa näyttää tältä. Kiitos onnitteluista ❤ Heti alkoi vatsaa ja selkää nipistämään ja keskenmenot (rv 10 ja 12) tuli mieleen. Tuskainen taival edessä käy miten tahansa.. Dpot päätelty lämpödipistä, jomotuksista ja limoista, mutta ihmetyttää kyllä itseänikin.
  2. M

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/FyAOyr Aukeeko? Mitäs mieltä? Dpo olettaisin 8, mutta ikinä ei kyllä niin aikaiseen ole näkynyt. Heräsin nuhaan ja pieneen lämpöön, rinnat kipeät ja painon tunne alavatsalla. Täytyy lukea muidenkin kuulumiset, kun vähän jo heitin pyyhkeen kehään 2 km jäljiltä, kun ei...
  3. M

Haaveena vauva 2023

2 päivällä vaan venyi kierto tällä kertaa 👍 Täytyy täydentää tälle kierrolle nuo lisäainekset jos vaikka kierrot taas tasottuisi kunnolla ja kuvittelisi tekevänsä kaikkensa taas. Olen maratonina katsonut Emma Willis -syntymänihme sarjaa. Erilaisia tarinoita, välillä itkettää, välillä luo toivoa...
  4. M

Haaveena vauva 2023

Kiitos ❤️
  5. M

Haaveena vauva 2023

Pcos löytyi jo esikoista yli 20v sitten yritettäessä. Oletin nyt nopeasti tulleiden plussien jälkeen, että ikä (yli 40v) on tehnyt tehtävänsä ja pcos helpottanut, mutta ehkä ei sittenkään.
  6. M

Haaveena vauva 2023

Ei näy vuotoa, eikä plussaakaan. Viime kierto oli 43pv, eli venyy näköjään tämäkin sitten. Oppikirjamaisesti tuli oletettuun oikeaan ovisaikaan lämpödippi ja lämmöt nousi jälkeenpäin ja pysyivät ylhäällä, rinnat kipeytyi.. Niinköhän ne vikat munasolut tuli käytettyä näihin kahteen rv10 ja rv12...
  7. M

Haaveena vauva 2023

Mennäänkin sitten ihan samoissa ja mä jo tein yhden negatestin alkuviikolla 🤭
  8. M

Haaveena vauva 2023

Täällä ollaan ehkä kierron loppupuolella, sunnuntaille odotettavissa uutta kiertoa. Viimekierto venyi 43 päivään, mutta toivotaan ettei ala sellaiseen jatkuvasti. Testikin tuli jo tänään tehtyä, kun rinnat vähän arat ja sitä ei pariin kiertoon ole ollut, mutta ihan puhdas negahan se.
  9. M

40 + so what, wol 14 (2019)

Hiljaisella on toivo täälläkin. Jotenkin oli ehkä ajatellut, että "toinen kierto" on taas se jossa tärppää, mutta eipä ollut enää 😕 Päin vastoin, kierto venyi 43 päivän mittaiseksi, tänään kp 1. Raskauduin siis 9/21 toisesta kierrosta, josta km rv10. Vuoden vaihteessa taas toisesta kierrosta...
  10. M

Haaveena vauva 2023

Se oli viimeinen ja uudet tilasin vasta tänään, eli joskus ensi viikolla uutta testiä. Onpahan sitten tarpeeksi aikaa sitten kulunut.
  11. M

Haaveena vauva 2023

Raskauskeijun onestep. Mulla aina oikein toimineet, mutta saattaahan joku yksittäinen viallinenkin joskus löytyä 🤷 (Näitä siis käyttänyt jo kuopuksen kohdalla yli 10v sitten ja yhtään ns. viivanpaikkaa en o saanut.) Jännä, kun en mitenkään uskois oikeaksi tällä kertaa.
  12. M

Haaveena vauva 2023

On juu raskaustesti, mutta ei kyllä mitenkään täsmää ovulaatiovaihtoehtoihin ja ei noin selkeä silmällä katsoessa. Ehkä jokin kiinnittymisyritys tai viallinen testi. Tietysti toivoisin olevan ihan oikea plussa ja että tällä kertaa saisi syliinkin asti jo.
  13. M

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/hJqVIP En tiiä mikä tää on 🤔 On siis kuvassa selkeämpi, kuin silmällä. Tilanne siis sellainen, että toinen kierto km jälkeen ja kuukautisten olisi pitänyt tulla viikko sitten, mutta siinä kohdin olikin ovisoireilua ennemminkin (limat, lämmöt nousi, alavatsakipuilua, rinnat...
  14. M

Haaveena vauva 2023

Mä en ainakaan ole tässä tai aiemmissa yrityksissä yli 10v takaa saanut mitään viivanpaikkoja noissa ☺️👍👍
  15. M

Haaveena vauva 2023

Mulla kävi romahdus sunnuntaina. Jotenkin ollut raskasta muutenkin (keskenmenot, rautavarastot tyhjät, yllättäviä ikäviä juttuja), nuorimmainen kiukkus aivan täysillä ja sit lukiokaveri oli laittanut kuvan raskausmahasta ja la samoissa, kun olis ollut ekalla keskenmenneellä. . 😕
  16. M

Haaveena vauva 2023

Tää olikin muuten tytöntekovinkki, vältellä Oota. 🤭 Poikasiittiöt suosii Oota (emäksinen pH)
  17. M

Haaveena vauva 2023

Mä taas oon vinkkien mukaan vältellyt O:n saamista tärppipäivinä, kun kuulema muuttaa emättimen pH:tai siittiöille epäedulliseksi 😮🤦😄
  18. M

Haaveena vauva 2023

Käsittääkseni ylipäätään ovulaatiotestit ei välttämättä toimi, koska ei ole suunniteltu "hormonihäiriöisille".
  19. M

Haaveena vauva 2023

Ne ei useinkaan toimi pcolaisilla. Joko se mitattava hormonitaso on aina niin korkea, että näyttää lähes aina positiivista tai tasovaihtelu on niin pientä, ettei testit havaitse tätä. Mä joskus aikanaan ihmettelin, kun ei testit toimi, niin nykyään tiedän syynkin.
  20. M

Haaveena vauva 2023

Mä en (pcos vuoksi) käytä ovitestejä, mutta merkkaan oireita sovellukseen ja piirrän lämmöistä käyrää, niin menee näin: lämpödippi ja valkuaislima, seuraava päivä ovulaatio( kp 16), dpo 5-6 lämmöt nousee ja rinnat kipeytyy jos ovis onnistui. (Tää omaa tulkintaa, tässä kierrossa yritti ovista...

Yhteistyössä