Hakutulokset

1. M

35v+ kuumeilijoita?

Täällä jo kohta 41v kuumeilija. Aiemmat 4lasta saatu kevyillä hoidoilla pcos:n vuoksi. Nyt yritys aloitettu 8/21, plussattu toisesta kierrosta, km rv10+, taas plussattu toisesta kierrosta ja km rv 12+. Tällä hetkellä ootellaan ekoja kuukautisia km jälkeen. Lähete km vuoksi labraan tehty, mutta...
  2. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Täällä tuli ovisoireet (lämpödippi ja limat) samoissa kohdin, kun edellisen keskenmenon jälkeen, mutta sama juttu toistui viikon päästäkin 🤔. Rinnat ei kipeytyneet kuitenkaan, joten ehkä ovis ei sitten kuitenkaan tapahtunut. Täytyy siis vaan odotella, että joskus alkais uus kierto.. Mulla olis...
  3. M

Haaveena vauva 2023

Meillä 2 ensimmäistä tyttöjä, 3. poika, niin kommentointiin, että eikö ookin nyt hyvä, kun tuli vihdoinkin poika (niin ei tarvii enää yrittää)?! 😮
  4. M

Tuo yhden kierron odottaminen kaiketi perustellaan kohdun limakalvon paksuudella, että varmemmin olisi hyvä kiinnittyä ja pysyä kiinni. Marraskuun normaalin spontaanin km jälkeen sanottiin, että voi heti yrittää, mutta nyt maaliskuussa suositeltiin (sama henkilö) odottamaan yhdet kuukautiset...
  5. M

Kävin siellä neuvolassa ja nyt on lähete labraan, jonka jälkeen lääkäri ottaa kantaa asiaan. Nyt on taas BV oireilua, joten siihenkin toivon saavani vaikka lääkkeen jo. Tosin olen nyt lueskellut, että olis hyvin toimiva geelikin olemassa ihan reseptivapaana. On kyllä kiva, että sattui sellainen...
  6. M

Tällä kertaa ei henkisesti niin raskasta, kuin viimeksi. Mielessä kyllä hiukan, että jollei nyt tärppääkäön nopeasti tai sitten menee taas kesken, niin voi tulla aika raskaat ajat. Pääsen neuvolaan pohtimaan tilannetta, niin se jo auttaa kun voi jotain konkreettista tehdä 👍 Polin hoitajalla oli...
  7. M

Haaveena vauva 2022

Kiitos infosta 😊 Aspiriini on ylipäätään nimeä lukuunottamatta, mihin ei o ollut tarvetta tarkemmin tutustua aiemmin. Mun kohdalla ajateltiin, että jos vaikka istukkaan ilmaantuu hyytymiä tai muuten verenkierto huonoa ja sillä tavoin vois auttaa. Raskaudet jatkuneet kuitenkin ~10-12 viikkoa ja...
  8. M

Tänään oli jo huomattavasti parempi päivä kaiken suhteen 👍👍 Mulla marraskuun km jälkeen ehti yhdet runsaat kuukautiset tulla (km 11.11, kk 18.11) ja sitten olinkin jo taas raskaana. Saa nähdä kuin nyt käy.
  9. M

Haaveena vauva 2022

Minkä verran miniaspiriinia ja mikä valmiste käytännössä? Km jälkeen polilla oli hoitajan kanssa puhetta, että voisin aloittaa, kunhan vuoto loppuu ja toivoa, että auttaisi mahdollista seuraavaa raskautta jatkumaan loppuun.
  10. M

Tein kontrolli testin, kun vielä tietty vuotaa, mutta on kipujakin aikalailla ja yllättäen näytti puhdasta negaa jo 😮 9-10 pv km alusta nyt aikaa.

Yhteistyössä