Hakutulokset

1. Keep calm and carry on

Pitkäaikaissairaan lemmikit. Nämä kotiutuivat meille tänään.

Joe Cool ja Hippie kotiutuivat tänään ja ai että, miten tykkään näistä :heart: Onko muilla Penttisen lintuja asustelemassa omassa kodissa?
  2. Keep calm and carry on

Mitä teillä puetaan päälle, kun lapset ovat kasvaneet yli 128cm vaatteista?

Ymmärrän ja jaan tuskasi. Meillä seuraavaksi käytössä koko 128 cm ja hiukset alkavat jo nousta pystyyn poikien vaatteiden kanssa. Poika itse tykkää värikkäistä vaatteista, ja pääkallot sun muut örkit tai tummat vaatteet eivät ole vaihtoehto.
  3. Keep calm and carry on

Tarkistaako ne neuvolassa menikö tämä kesken?

Oi kamala :'( Mä olin aidosti iloinen sun puolestasi, vaikkei henkilökohtaisesti tunnetakaan. Olen pahoillani :hug:
  4. Keep calm and carry on

Vihdoin, oi vihdoin, se on totta!

No voi harmi :( Toivottavasti ei mitään vakavaa.
  5. Keep calm and carry on

onko mun pakko jaksaa?:(

Näin mäkin olen kantapään kautta oppinut. Ei ole pakko jaksaa.
  6. Keep calm and carry on

Vihdoin, oi vihdoin, se on totta!

Oletko vieläkin sairaslomalla? Mulla jatkettiin taas, tammikuun loppuun. Mä olen myös vähän innoissani siitä, että pääsen pian muuttamaan takaisin omaan kotiini. Vähän on muuttunut sekin, kun melkein kaikki lautalattiat meni uusiksi ja yksi huone kokonaan.
  7. Keep calm and carry on

Nopea kysymys: Jos jalkaan on tulossa tulppa, särkeekö se koko ajan vai vain liikuteltaessa?

Nyt menin vähän liioittelemaan. Eihän mulla vatsa satu, ihan vaan kylkiluut. Paljon pienempi paha... Mutta joo, mulla on Marevan päällä eikä tämmöistä pitäisi päästä tapahtumaan. Ja silti on tapahtunut, eli pistää taas miettimään että missä mennään. Mä olen yrittänyt tehdä muuttoa ja...
  8. Keep calm and carry on

Nopea kysymys: Jos jalkaan on tulossa tulppa, särkeekö se koko ajan vai vain liikuteltaessa?

Jos nyt näin yöllä saa olla suora, niin tämä olotila on taas suoraan sieltä syvältä minne ei aurinko paista :mad: Paino on parissa päivässä noussut monta kiloa, vatsa on kipeä, ei pysty istumaan, navan päälle on tullut joku hemmetin tyrä varmaan, toinen jalka on kipeä, ja mitä vielä, ai niin...
  9. Keep calm and carry on

Voi vit. sanon. No, eipä tässä muu auta kuin seurailla tilannetta ja toivoa parasta.
  10. Keep calm and carry on

Toinen pohje on kipeä, ei varsinaisesti kosketusarka, mutta sattuu kun yrittää hieroa. Paikoillaan ei niin tunnu, mutta kävellessä kyllä. Ei ole kuuma. Nyt toinen päivä menossa tätä herkkua. Ei kiinnosta mikä vaivaa, jos ei ole tulppa. Että jos joku tietää, niin kiitos.
  11. Keep calm and carry on

Nyt minäkin koin sen: Kelan ihmeitä tekevän voiman - olen terve!

Teidän tilanne on kyllä ollut vielä kamalampi. Ja muutaman muunkin. Vaikka en kiellä sitä yhtään, että olisin tosissaan ollut tuon 85 euron tarpeessa. Mutta asianajaja tuota ajamaan, se on kyllä liian kallista :( Nämä asiat pitäisi hoitua ihan eri tavalla.
  12. Keep calm and carry on

Heruisiko täältä vähän sympatiaa?

Paljon tsemppiä sinulle ja miehellesi! Onneksi täältä saa vertaistukea, kun maailma potkii. Toivotaan vain, että potkii tällä kertaa ihan pikkuisen vaan.
  13. Keep calm and carry on

Onpa tänne kertynyt paljon vastaavanlaisia kokemuksia. Kamalaa luettavaa Nyt on oikeasti sellainen olo, ettei jaksa lähteä tappelemaan. Ei vain ole voimia. Mutta kunhan saan tästä muita asioita alta hoidettua, niin aion ottaa asian uudestaan puheeksi lääkärissä ja ehkä tehdä sen valituksenkin.
  14. Keep calm and carry on

Miten jotkut voi olla niin kärsineitä

Sitä voi yllättäen vanhentua hetkessä vuosia. Ja jos näitä hetkiä tulee useampia, on kroppa oikeasti tosi kovilla, mielestä puhumattakaan. Surra kannattaa vasta sitten, kun sama sattuu omalle kohdallesi. Sääli taas on sairautta.
  15. Keep calm and carry on

Polysytemia vera ja Budd-chiari. Taidan kyllä tehdä valituksen, jos vain jaksan. Oikeasti tuo 85 euroa olisi tullut enemmän kuin tarpeeseen, saan vain miminisairauspäivärahaa enkä mitään muuta.
  16. Keep calm and carry on

Elämäni on ollut viimeisen vuoden täynnä sattumia ja harvinaisuuksia. Nyt koin taas yhden lisää. Kelan lääkäri on parantunut minut. Hallelujaa! En siis ole oikeutettu saamaan vähimmäisvammaistukea, vaikka sairauteen liittyvät kuluni ylittävätkin joka kuukausi reippaasti tukisumman. Tämä koska...
  17. Keep calm and carry on

Mies nauroi mulle kaupassa tänään, kun olimme ruokaa ostoksilla

No ehkä tämän aloituksen olisi vain voinut jättää tekemättä. Ei taida naurattaa muita kuin itseäsi.
  18. Keep calm and carry on

Mies nauroi mulle kaupassa tänään, kun olimme ruokaa ostoksilla

Mittaatko sä ihan kaiken rahassa? Kävin lukemassa auto-aloituksen ja siinäkin oli mainittu jotain numeroita. Ja nyt tässä painotat sitä, että kalleinta ruokaa ostit.

Yhteistyössä