Heruisiko täältä vähän sympatiaa?

• Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
:D

Joo, tiedän. Riskialtis aloitus, mutta pienikin määrä sympatiaa piristäisi.

Lonkka on ihan saatanallisen kipeä. Ilmeisesti reaktiivinen niveltulehdus. sain pari viikkoa aikaa parantaa sen, muuten tulee lähete reumatologille.

Melkein iski stressi ja pienimuotoinen pelko persiiseen, kun hoksasin, että äijällä oli tautinsa alkuvaiheessa nokkosrokkoa nivelten päällä ja kovia nivelkipuja. Perjantaista alkaen ovat kämmenselkäni lehahdelleet punakirjaviksi... Ja urtikareani on ollut vuosia suht mieto. Kehtaakin pelotella tällä tavoin!

Omalääkäri otatti kattavan arsenaalin verikokeita ja sainpahan vielä kakkaputketkin mukaan, selvitetään, josko on yersiniavasta-aineita. Reilu pari vuotta sittenhän kärsin vattulin jälkeen reaktiivisen niveltulehduksen, josko tämä olisi niitä peruja.

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25056123:
Voi hurja... toivottavasti sun koipi pian paranee.
Onko vieläkään tietoa, mikä miehellä on?
Ei, ei vieläkään. Oireet ovat kait jo liian lieviä ja tavallisia, että kukaan jaksaisi kovasti innostua tutkimaan.

Ja osittain siksi minulle oli iskeä epätoivon poikanen. Kun ei tiedä, niin ei tiedä. Vaan kyllä tämä tästä, kun muutaman päivän päästä alkaa parantua. Olen kolme yötä maannut hievahtamatta sängyssä, sillä jos vähänkin kinttu liikahtaa, iskee sen tuhannen tuskaa. Mutta onneksi lyhyt aikaisia ilkiöitä kestokivun päälle.

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="Taika";25056172]Onko lapset jo niin isoja, että voivat tehdä kotityöt? Että saisit levätä rauhassa. :hug:[/QUOTE]

Joo, hoitavat koiran jne.

Kiitos kaikille lämpimistä ajatuksista, menen hetkeksi IRAn kanssa lueskelemaan. :wave:

JONSERED Karhunkantaja
Höh, myöhästyneet halit täältäkin..toivotaan että ettei iske mikään kovin paha vaiva :hug: Ja miehellesikin toivon paranemisia, edelleen :)
Kiitos. eivät halit ole lainkaan myöhässä. Koskaan. :D

Yön nukuin hyvin ja aamulla pääsin sängystä ylös kivuitta. Vähän toisinaan tuntuu ikävälle, mutta tämä on aivan selvästi jo paranemaan päin!

Ja olen hyvin tyytväinen itseeni. :)

JONSERED Karhunkantaja
Varastoon :hug:

Itselläni myös lonkkaongelma : / Jouduin hakemaan kortisoni- ja puudutuspiikin lonkkaani.
Tuota minä pelkäsin... Jotenkin ajatus tuntuu vastenmieliseltä. Mutta lonkka on sijoitettu niin hölmöön paikkaan, että jos siihen sattuu, sen takuulla huomaa koko ajan. Äijällekin sanoin, että olisi näppärää, jos kivun voisi eristää vaikka pikkurillin päähän, niin sen voisi hakata irti, jos käy sietämättömäksi. Lonkalle ei samaa voisi tehdä.

IIIISOT sympatiahalit sinne :hug:
Voin laittaa hörhöhuuhaahoitoa suuntaasi, jos haluat. :)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Pitkin hampain kävin hakemassa piikit. Kortisonia kun en halua elimistöön, mutta auttoihan se. Tosin vaarana on se, että tulehdus ei parane, kun on suht kivuton lonkka ja rasittaa sitä sitten...

Olen tehnyt mielikuvaharjoituksia kivunlievityksenä, mutta hiukan se tuntuu vaikealta. Samoin olen myös miettinyt tuota kivun siirtämistä johonkin vähemmän käytössä olevaan kohtaan :D Sitä opetellessa ;)

Kiitos, haluan toki :) :flower:

Yhteistyössä