Vihdoin, oi vihdoin, se on totta!

"vieras"
Meidänkin pitäisi saada myytyä vanha sohva pois. Tai jos ei myytyä, niin muuten vaan heivattua pois kierrätykseen. Saa nähdä, huoliiko tuota kukaan edes ilmaiseksi :D
Etkös sä asunut jyväskylässä? Me muutettiin sieltä pari vuotta sitten ja piti päästä eroon sohvasta jota ei enää haluttu kuljettaa, niin soitettiin jonnekin kirpparille/kierrätyskeskukseen (en enää muista tarkemmin) ja sieltä hakivat ja kantoivat meidän kerrostaloasunnosta sohvan pakettiautoonsa. Kätevää.

[QUOTE="vieras";25103127]Etkös sä asunut jyväskylässä? Me muutettiin sieltä pari vuotta sitten ja piti päästä eroon sohvasta jota ei enää haluttu kuljettaa, niin soitettiin jonnekin kirpparille/kierrätyskeskukseen (en enää muista tarkemmin) ja sieltä hakivat ja kantoivat meidän kerrostaloasunnosta sohvan pakettiautoonsa. Kätevää.[/QUOTE]

Joo, noin täytyy tehdä, ellei ostajaa löydy suoraan. Vielä ei ole kyllä kaupiteltukaan, kun menee vielä hetki, ennen kuin uusi tulee.

Jotakin piristystä tässä kyllä tarviikin, alkaa jatkuva kotonaolo nyppiä.
Oletko vieläkin sairaslomalla? Mulla jatkettiin taas, tammikuun loppuun.

Mä olen myös vähän innoissani siitä, että pääsen pian muuttamaan takaisin omaan kotiini. Vähän on muuttunut sekin, kun melkein kaikki lautalattiat meni uusiksi ja yksi huone kokonaan.

"..."
Oot kyllä turhien alotusten mestari.. Ketähän tämäkin kiinnostaa. Kai minä teen aloituksen: Vihdoin, oi vihdoin, se on totta! Ja viestinä "Kävin vihdoin paskalla, oi vihdoin"

[QUOTE="...";25103855]Oot kyllä turhien alotusten mestari.. Ketähän tämäkin kiinnostaa. Kai minä teen aloituksen: Vihdoin, oi vihdoin, se on totta! Ja viestinä "Kävin vihdoin paskalla, oi vihdoin"[/QUOTE]

Ilmeisesti sua ainakin kiinnosti, kun kerran aloituksen avasit. Turha väittää muuta.

ulkonainen
http://www.ikea.com/ms/fi_FI/pdf/quality_brochures/series/Takuu_EKTORP.pdf

10v takuu.

Voi kun olis meidän tonnin sotkan sohvassakin, nirisee ja narisee ja tyynyt on ihan epämuodostuneita ja tyynyjen väliin jää kaameet raot |O

Seuraava sohva mikä meille tulee, on ektorp!!!
Mina olen aina ajatellut etta tonnilla ei saa kunnon sohvaa, mutta kai se on uskottava etta tuo Ikean on hyva. Tosin tuolla hinnalla haluaisin tietaa milla sohva on taytetty, sehan se tarkein ominaisuus on sohvassa.

Mina olen aina ajatellut etta tonnilla ei saa kunnon sohvaa, mutta kai se on uskottava etta tuo Ikean on hyva. Tosin tuolla hinnalla haluaisin tietaa milla sohva on taytetty, sehan se tarkein ominaisuus on sohvassa.
Tuotetiedot
3-istuttavan sohvan runko:
Selkänoja- ja istuinrunko: puukuitulevyä, kosteutta kestävää lastulevyä, vaneria, polyeetterivaahtomuovia 20 kg/m³, massiivimäntyä
Käsinoja: polyeetterivaahtomuovia 20 kg/m³, polyeetterivaahtomuovia 25 kg/m³, polyesterivanua, massiivimäntyä, puukuitulevyä, kosteutta kestävää lastulevyä, pahvia
Istuintyyny: polyesterivanua, polypropeenikuitukangasta, erittäin kimmoisaa polyeetterivaahtomuovia (kylmävaahtomuovia) 35 kg/m3, 30% leikattua polyeetteriä / 70% polyesterikuituja, polyesteriontelokuitua
Selkänojan pehmuste: polyesteriontelokuitua, polypropeenikuitukangasta

3:n istuttavan sohvan päällinen:
100 % puuvillaa

Yhteistyössä