Ei kuule ole.Ja just viime viikolla täällä vaahdottiin, kuinka KAIKILLA on Ikean sohva. Koittakaa nyt päättää .
P.S. Älä ota palstailua liian vakavasti .
Ei kuule ole.Ja just viime viikolla täällä vaahdottiin, kuinka KAIKILLA on Ikean sohva. Koittakaa nyt päättää .
P.S. Älä ota palstailua liian vakavasti .
Kyllä huolii.Meidänkin pitäisi saada myytyä vanha sohva pois. Tai jos ei myytyä, niin muuten vaan heivattua pois kierrätykseen. Saa nähdä, huoliiko tuota kukaan edes ilmaiseksi
Meillä on tämmönen, mutta ruskea =) On kyllä ihana löhösohva ja koko perhe mahtuu =)
Etkös sä asunut jyväskylässä? Me muutettiin sieltä pari vuotta sitten ja piti päästä eroon sohvasta jota ei enää haluttu kuljettaa, niin soitettiin jonnekin kirpparille/kierrätyskeskukseen (en enää muista tarkemmin) ja sieltä hakivat ja kantoivat meidän kerrostaloasunnosta sohvan pakettiautoonsa. Kätevää.Meidänkin pitäisi saada myytyä vanha sohva pois. Tai jos ei myytyä, niin muuten vaan heivattua pois kierrätykseen. Saa nähdä, huoliiko tuota kukaan edes ilmaiseksi
No mitä olen kuullut / lukenut, niin ihan hyviä käyttökokemuksia siitä tuntuu ihmisillä olevan. Omakohtaista kokemusta mulla ei tietenkään ole, mutta mitä olen testi-istunut, niin yllättävän napakalta tuntuu, ja noi on todella hyvät sohvat istua. Ja löhotä .Todella halpa sohva, kestaako nuo muodossaan?
Jotakin piristystä tässä kyllä tarviikin, alkaa jatkuva kotonaolo nyppiä.Aina on kivaa kun saa jotain uutta isompaa kotiin. Muistan sen fiiliksen kun sain mun sohvat
Oletko vieläkin sairaslomalla? Mulla jatkettiin taas, tammikuun loppuun.Jotakin piristystä tässä kyllä tarviikin, alkaa jatkuva kotonaolo nyppiä.
Joo. Kantapäässä jotakin häikkää.Oletko vieläkin sairaslomalla? Mulla jatkettiin taas, tammikuun loppuun.
Mä olen myös vähän innoissani siitä, että pääsen pian muuttamaan takaisin omaan kotiini. Vähän on muuttunut sekin, kun melkein kaikki lautalattiat meni uusiksi ja yksi huone kokonaan.
No voi harmi Toivottavasti ei mitään vakavaa.Joo. Kantapäässä jotakin häikkää.
http://www.ikea.com/ms/fi_FI/pdf/quality_brochures/series/Takuu_EKTORP.pdfTodella halpa sohva, kestaako nuo muodossaan?
Mina olen aina ajatellut etta tonnilla ei saa kunnon sohvaa, mutta kai se on uskottava etta tuo Ikean on hyva. Tosin tuolla hinnalla haluaisin tietaa milla sohva on taytetty, sehan se tarkein ominaisuus on sohvassa.http://www.ikea.com/ms/fi_FI/pdf/quality_brochures/series/Takuu_EKTORP.pdf
10v takuu.
Voi kun olis meidän tonnin sotkan sohvassakin, nirisee ja narisee ja tyynyt on ihan epämuodostuneita ja tyynyjen väliin jää kaameet raot |O
Seuraava sohva mikä meille tulee, on ektorp!!!
TuotetiedotMina olen aina ajatellut etta tonnilla ei saa kunnon sohvaa, mutta kai se on uskottava etta tuo Ikean on hyva. Tosin tuolla hinnalla haluaisin tietaa milla sohva on taytetty, sehan se tarkein ominaisuus on sohvassa.
Pakko se on kattoa mitä älytöntä tällä kertaa olet keksinytIlmeisesti sua ainakin kiinnosti, kun kerran aloituksen avasit. Turha väittää muuta.