Hakutulokset

1. H

Tein pari vaalikoneen testiä

eli sinusta lapsen hyvää hoitoa ja rakastavaa perhettä tärkeämpää on se, että lapsella on isä ja äiti. herranjestas sentään. Millä vuosikymmenellä sinä oikein elät?
  2. H

Jos ei osaa keskustella, voi pysyä niistä pois. Kukaan ei jää kaipaamaan :xmas:
  3. H

lapsella tulee olla oikeus rakastavaan ja huolehtivaan perheeseen ja hyvään hoitoon. Minusta se menee sen edelle, onko lapsella isä ja äiti.
  4. H

tervetuloa joukkoon tummaan. Vai onko se punaviherhörhöihin vai miksikä meitä nyt kutsutaan :laugh:
  5. H

Ostaisitteko...?

Vau, tosi kauniit! Sinun kannattaisi mennä myymään niitä jonnekin lastentapahtumaan tms. tai perustaa nettikauppa. Kirpparille ehdottomasti ei eikä huutikseenkaan.
  6. H

Ja suuri saavutus on se, että Halla-aho on naimisissa NAISEN kanssa.
  7. H

Sinä se et vaan pysty mitenkään selittämään sitä että miten minä olen barrikadin toisella puolella käsi ojossa ja sinä olet nettomaksaja. Minusta tuo on aika loukkaavaa ja kaipaisi selittämistä, mutta kun ne käytöstavat tuntuvat puuttuvan...
  8. H

Ja aina vaan oudommaksi menee nämä kommentit...
  9. H

lepsalle: Eli on siis vaan kiva vaan heitellä ihmisille juttuja vailla mitään perusteita. Aika säälittävää.
  10. H

tehkää nyt herranjestas sentään jotain tuolle spämmifiltterille! menee hermot.

Se voi olla myös yksi syy tähän kirjoittajakatoon. En ihmettelisi yhtään.
  11. H

Minulla ei ollut edes linkkiä. Sen vielä tajuaisin. kirjauduin sitten sisään ja laitoin saman vastauksen: se meni läpi.
  12. H

Niin, viitsisitkö ystävälllisesti selittää mitä sillä tarkoitat. Vai eikö rahkeet riitä, kun on vaan kiva heitellä mitä sattuu?
  13. H

Sinulla se on kumma tapa kysyä vastakysymyksiä eikä vastata asetettuihin kysymyksiin. Ilmiselvää poliitikkoaineista.
  14. H

odottelen täällä lepsa edelleen vastaustasi siihen mitä tällä tarkoitat...
  15. H

Yhteen keskusteluun vastatessa on pitkät vastaukset menneet tänään jo ainakin kuusi kertaa spämmifiltteriin. Eikä todellakaan sisällä mitään asiattomuuksia. Sama juttu eilen, meni monta vastausta, eivätkä tule koskaan ketjuun. Tämäkö on syynä siihen että täältä on hävinnyt niin paljon...
  16. H

Kokeillaan vastata mustana, kun on jo kaksi kertaa jäänyt spämmifiltteriin vastaus. Niin että sinä luulet että jos Soini olisi ollut työministerinä laman tullessa, niin Suomessa ei olisi työttömiä. Se ei valitettavasti ole yhden ministerin keinoin hallittavissa, miten Suomen ja maailman...
  17. H

Hei Minulla on itse asiassa kaksikin pyörää 16-tuumaista. Täytyy vaan muistaa kysyä pojalta...

Hei Minulla on itse asiassa kaksikin pyörää 16-tuumaista. Täytyy vaan muistaa kysyä pojalta, kumman haluaa pitää. Toinen on Nopsa Hercules, siinä on apupyörät kiinni ja toinen on muistaakseni Sarda Rally -merkkinen ilman appareita. jos sopii niin palaan asiaan kuvan kanssa viikonlopun aikana...
  18. H

halpa ja hyvä turvaistuin vauvalle?mistä moinen?

ostin itse käytettynä ja myin sen vielä eteenpäinkin. Joten kyllä ostaa, ihan hyvin ne liikkuvat esimerkiksi huutiksessakin.
  19. H

Oletko ollut koskaan häissä joissa EI oltais tapeltu tai...

Minä en ole koskaan ollut häissä, joissa OLISI tapeltu tai puhuttu hääparista pahaa.
  20. H

Matkavinkkejä kaivataan! Minne HÄÄMATKALLE!?

Meitä ihmisiä on niin erilaisia. Itse kyllästyn olemaan samassa paikassa ja teen mieluiten niin että menen sitten toisen kerran samaan paikkaan, jos jäi tunne, että ei nähnyt tarpeeksi. Minusta 3 pv reissu Lontooseen on juuri passeli, samoin kuin Roomaan.

Yhteistyössä