tehkää nyt herranjestas sentään jotain tuolle spämmifiltterille! menee hermot.

Yhteen keskusteluun vastatessa on pitkät vastaukset menneet tänään jo ainakin kuusi kertaa spämmifiltteriin. Eikä todellakaan sisällä mitään asiattomuuksia.

Sama juttu eilen, meni monta vastausta, eivätkä tule koskaan ketjuun.

Tämäkö on syynä siihen että täältä on hävinnyt niin paljon keskustelijoita? Tehkää nyt ihmeessä tuolle filtterille jotain.
 
"www"
Samaa mieltä. Raivostuttaa ja turhauttaa kirjoittaa vastauksia, jotka jostakin ihmeellisestä syystä jäävät suureksi osaksi spämmiin. Ja vaikka ne sieltä joskus (kerran päivässä) vapautettaisiinkin, niin mitä hyötyä siitä on kun itse keskustelu on silloin jo sivulla 17, etkä todennäköisesti ole itse silloin edes koneella...
 
Oisku harmaana
Harmaana kun laittaa linkin johonkin ihan tavallisille sivuille se jää filtteriin, mutta rekkautuneena ei. Mulla kävi jollain tyyliin Kelan sivuille menevällä linkillä noin.
 
"vieras"
Harmaana kun laittaa linkin johonkin ihan tavallisille sivuille se jää filtteriin, mutta rekkautuneena ei. Mulla kävi jollain tyyliin Kelan sivuille menevällä linkillä noin.
Ei muuten meinaa millään mennä suorat linkitkään. Joskus ei tartte olla linkkejä ollenkaan kun jää filtteriin. Helvetin ärsyttävää ja osoittaa palstan pitäjien kyvyttömyyttä.
 
"www"
[QUOTE="vieras";23316924]Ei siinä filtterissä ole mitään logiikkaa. Mutta on siitä sentään hyötyä - se kasvattaa kärsivällisyyttä :mad:[/QUOTE]

Ei se kärsivällisyyttä kasvata vaan raivoa :kieh:
 
voi olla syy
Jos vaikka varpuset kuksii toisiaan ja joku painelee vahingossa tisseillään spämmi nappulaa kun joku aatos erkko panee niitä pikku tyttöjä takaapäin tietokone pöytää vasten? :D
 
"vieras"
[QUOTE="www";23317103]Ei se kärsivällisyyttä kasvata vaan raivoa :kieh:[/QUOTE]

Ei mullakaan ole aikaa täällä kärsivällisyyttä kasvattaa. Ehkä systeemi sopii palstalaisille jotka on täällä 24h. Mä tuun tänne työpvn jälkeen rentoutuun hetkeksi kahvikupillisen kanssa ja jos homma ei ruleta niin painan ruksista.
 

Yhteistyössä