Sinulla se on kumma tapa kysyä vastakysymyksiä eikä vastata asetettuihin kysymyksiin. Ilmiselvää poliitikkoaineista.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23316921:No mitkä ovat sitten Sinnemäen saavutukset, jos alunpitäenkin on kirkossa kuulutettu, että mitään ei ole edes mahdollista saavuttaa?
Hankkiiko Sinnemäki ministerinä vain ragaa kommuuniasumiseensa?
Niin, viitsisitkö ystävälllisesti selittää mitä sillä tarkoitat. Vai eikö rahkeet riitä, kun on vaan kiva heitellä mitä sattuu?Se vastaus lukee siinä kysymyksesi yläpuolella.:attn:
Onko Sinnemäki muuttanut Halla-ahon luokse?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23316921:No mitkä ovat sitten Sinnemäen saavutukset, jos alunpitäenkin on kirkossa kuulutettu, että mitään ei ole edes mahdollista saavuttaa?
Hankkiiko Sinnemäki ministerinä vain ragaa kommuuniasumiseensa?
Jos sä et tuota selittämättä ymmärrä niin sitten ei auta vaikka sulle yrittäis ratakiskosta vääntää.Niin, viitsisitkö ystävälllisesti selittää mitä sillä tarkoitat. Vai eikö rahkeet riitä, kun on vaan kiva heitellä mitä sattuu?
Minä olen tuolla ketjun ekoilla 8-10 sivuilla suurinpiirtein AINOA joka tälle pällilaumalle asiat selitti eikä kysymyksin keskustellut. Mutta he haluavat keskustella kysymyksin joten minä noudatan heidän toivettaan keskustelun muodosta.Sinulla se on kumma tapa kysyä vastakysymyksiä eikä vastata asetettuihin kysymyksiin. Ilmiselvää poliitikkoaineista.
Ainakin kiivasta keskustelua kansalaiseten keskuudessa ja pelkoa muissa puolueissa kannatuksestaan. Persut on olleet niin pieni ryhmittymä, ettei se ole yksin voinut tehdä juurikaan mitään. Katos kun lähes kaikki asiat vaativat päättäjien enemmistön tuen taakseen.
Se älähtää johon kalikka kalahtaalepsalle:
Eli on siis vaan kiva vaan heitellä ihmisille juttuja vailla mitään perusteita. Aika säälittävää.
Itse aloitit.lepsalle:
Eli on siis vaan kiva vaan heitellä ihmisille juttuja vailla mitään perusteita. Aika säälittävää.
Adoptointi on sinulle vieras käsite? Tai no, tyhmä kysymys, sinulle näyttää olevan moni muukin muille selkeä asia epäselvää.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23317027:Halla-aho on perheellinen mies, kolmen lapsen isä ja naimisissa naisen kanssa.
Ne on nämä Vihreät kommuuniasukkaita ja heillä on se homopresidenttiehdokas joka haluaa lapsiakin kuulemma saada jonkun miehen kanssa
Ja sen minä sanon että jos Haavisto onnistuu raskaaksi tulemaan, niin se on jo SAAVUTUS!!! Tähänkään ei Soini pystyisi eikä Halla-aho.
Sinä se et vaan pysty mitenkään selittämään sitä että miten minä olen barrikadin toisella puolella käsi ojossa ja sinä olet nettomaksaja. Minusta tuo on aika loukkaavaa ja kaipaisi selittämistä, mutta kun ne käytöstavat tuntuvat puuttuvan...Itse aloitit.
Voi voi... nyt taisi mennä Neiti Majurin yöunet.Helvetin helvetti.... Nykyiset hallistusvastuupuolueet menivät sitten salassa tuplaamaan euroopan ongelmamaiden lainatakaukset. Nuo kun lankeavat maksuun niin se on suomelle kuolinisku, konkurssi tulee vääjäämättä.
Suomen takausvastuu 16 miljardiin? Hallitus vaikeni | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Vain tosipöhköt äänestävät kokoomuskepuliviherperkeleitä
Eli sinä vastustat siis homoseksuaaleja? Tässä on yksi niistä syistä, joiden vuoksi en katso oman ja perussuomalaisten arvomaailmojen kohtaavan, joten en voi äänestää kyseistä puoluetta, vaikka muutamista asioista olenkin samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23317027:Halla-aho on perheellinen mies, kolmen lapsen isä ja naimisissa naisen kanssa.
Ne on nämä Vihreät kommuuniasukkaita ja heillä on se homopresidenttiehdokas joka haluaa lapsiakin kuulemma saada jonkun miehen kanssa
Ja sen minä sanon että jos Haavisto onnistuu raskaaksi tulemaan, niin se on jo SAAVUTUS!!! Tähänkään ei Soini pystyisi eikä Halla-aho.
Peesi! =)Ihana spämmifiltteri taas. Alkaa kyllästyttää :argh:
Soini se on ihana mies. Rasisti ja sovinisti, joka vastustaa naisten tasa-arvoa sekä oikeutta päättää omasta kehostaan. Kyllä tuollaista helmeä kannattaa kaikkien Suomen työssäkäyvien ja itsenäisten naisten äänestää :headwall:
tervetuloa joukkoon tummaan. Vai onko se punaviherhörhöihin vai miksikä meitä nyt kutsutaanHeh, mua on harmittanut kun en ehdi vaalikiistelyihin mukaan, mutta kun yhdistää Huomin ja Lunaticin jutut niin taitaa tulla mun kanta. Eli melko punainen vaate eräille.
lapsella tulee olla oikeus rakastavaan ja huolehtivaan perheeseen ja hyvään hoitoon.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23317114:Lapsen oikeudet ovat sinulle vieras käsite?
Lapsella tulee ensisijaisesti olla oikeus sekä ISÄÄN että ÄITIIN. Ei homon oikeudet saa mennä yli lasten oikeuksien.
Mene nyt muualle itkemään selityksiä, hönö muori. Ei täällä muutkaan jää selityksiä vaikeroimaan ...Sinä se et vaan pysty mitenkään selittämään sitä että miten minä olen barrikadin toisella puolella käsi ojossa ja sinä olet nettomaksaja. Minusta tuo on aika loukkaavaa ja kaipaisi selittämistä, mutta kun ne käytöstavat tuntuvat puuttuvan...