Tein pari vaalikoneen testiä

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23316921:
No mitkä ovat sitten Sinnemäen saavutukset, jos alunpitäenkin on kirkossa kuulutettu, että mitään ei ole edes mahdollista saavuttaa?

Hankkiiko Sinnemäki ministerinä vain ragaa kommuuniasumiseensa?
Sinulla se on kumma tapa kysyä vastakysymyksiä eikä vastata asetettuihin kysymyksiin. Ilmiselvää poliitikkoaineista.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23316921:
No mitkä ovat sitten Sinnemäen saavutukset, jos alunpitäenkin on kirkossa kuulutettu, että mitään ei ole edes mahdollista saavuttaa?

Hankkiiko Sinnemäki ministerinä vain ragaa kommuuniasumiseensa?
Onko Sinnemäki muuttanut Halla-ahon luokse?

Alkuperäinen kirjoittaja Hra Majuri
Helvetin helvetti.... Nykyiset hallistusvastuupuolueet menivät sitten salassa tuplaamaan euroopan ongelmamaiden lainatakaukset. Nuo kun lankeavat maksuun niin se on suomelle kuolinisku, konkurssi tulee vääjäämättä.

Ei se ole konkurssin paikka, sen jälkeen vain ei ole tulonsiirtoja ja sossuelätit joutuvat menemään nälkäpalkalla töihin.

äiti 44 v
Sinulla se on kumma tapa kysyä vastakysymyksiä eikä vastata asetettuihin kysymyksiin. Ilmiselvää poliitikkoaineista.
Minä olen tuolla ketjun ekoilla 8-10 sivuilla suurinpiirtein AINOA joka tälle pällilaumalle asiat selitti eikä kysymyksin keskustellut. Mutta he haluavat keskustella kysymyksin joten minä noudatan heidän toivettaan keskustelun muodosta.

Mitkä ovat hallituksen saavutukset, joidenka ansiostaa heille pitäisi antaa jatkoaikaa seuraavat neljä vuotta?

äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23316967]Onko Sinnemäki muuttanut Halla-ahon luokse?[/QUOTE]

Halla-aho on perheellinen mies, kolmen lapsen isä ja naimisissa naisen kanssa.

Ne on nämä Vihreät kommuuniasukkaita ja heillä on se homopresidenttiehdokas joka haluaa lapsiakin kuulemma saada jonkun miehen kanssa :D

Ja sen minä sanon että jos Haavisto onnistuu raskaaksi tulemaan, niin se on jo SAAVUTUS!!! Tähänkään ei Soini pystyisi eikä Halla-aho.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23317027:

Ne on nämä Vihreät kommuuniasukkaita ja heillä on se homopresidenttiehdokas joka haluaa lapsiakin kuulemma saada jonkun miehen kanssa :D

Ja sen minä sanon että jos Haavisto onnistuu raskaaksi tulemaan, niin se on jo SAAVUTUS!!! Tähänkään ei Soini pystyisi eikä Halla-aho.
Adoptointi on sinulle vieras käsite? Tai no, tyhmä kysymys, sinulle näyttää olevan moni muukin muille selkeä asia epäselvää.

"SSS"
Helvetin helvetti.... Nykyiset hallistusvastuupuolueet menivät sitten salassa tuplaamaan euroopan ongelmamaiden lainatakaukset. Nuo kun lankeavat maksuun niin se on suomelle kuolinisku, konkurssi tulee vääjäämättä.

Suomen takausvastuu 16 miljardiin? Hallitus vaikeni | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Vain tosipöhköt äänestävät kokoomuskepuliviherperkeleitä
Voi voi... nyt taisi mennä Neiti Majurin yöunet. :LOL:

Vain tosipöhköt äänestävät perseitä!

[QUOTE="vieras";23317060]Adoptointi on sinulle vieras käsite? Tai no, tyhmä kysymys, sinulle näyttää olevan moni muukin muille selkeä asia epäselvää.[/QUOTE]

Ja suuri saavutus on se, että Halla-aho on naimisissa NAISEN kanssa.

Vihreää
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23317027:

Eli sinä vastustat siis homoseksuaaleja? Tässä on yksi niistä syistä, joiden vuoksi en katso oman ja perussuomalaisten arvomaailmojen kohtaavan, joten en voi äänestää kyseistä puoluetta, vaikka muutamista asioista olenkin samaa mieltä.

äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23317060]Adoptointi on sinulle vieras käsite? Tai no, tyhmä kysymys, sinulle näyttää olevan moni muukin muille selkeä asia epäselvää.[/QUOTE]

Lapsen oikeudet ovat sinulle vieras käsite?

Lapsella tulee ensisijaisesti olla oikeus sekä ISÄÄN että ÄITIIN. Ei homon oikeudet saa mennä yli lasten oikeuksien.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23317114:
Lapsen oikeudet ovat sinulle vieras käsite?

Lapsella tulee ensisijaisesti olla oikeus sekä ISÄÄN että ÄITIIN. Ei homon oikeudet saa mennä yli lasten oikeuksien.
lapsella tulee olla oikeus rakastavaan ja huolehtivaan perheeseen ja hyvään hoitoon.
Minusta se menee sen edelle, onko lapsella isä ja äiti.

"pieras"
Sinä se et vaan pysty mitenkään selittämään sitä että miten minä olen barrikadin toisella puolella käsi ojossa ja sinä olet nettomaksaja. Minusta tuo on aika loukkaavaa ja kaipaisi selittämistä, mutta kun ne käytöstavat tuntuvat puuttuvan...
Mene nyt muualle itkemään selityksiä, hönö muori. Ei täällä muutkaan jää selityksiä vaikeroimaan ...

Yhteistyössä